Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rockstar oficjalnie zapowiada GTA V na nowe platformy. Będzie edytor na PC i zawartość na wyłączność PS4

46 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

O tym, że GTA V trafi na nowe platformy, wiemy od wczesnego wtorkowego poranka. Wreszcie mamy jednak i kilka słów od Rockstara i Sony, które chce sobie wywalczyć zawartość na wyłączność.

Przeczytaj cały tekst "Rockstar oficjalnie zapowiada GTA V na nowe platformy. Będzie edytor na PC i zawartość na wyłączność PS4" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Grand Theft Auto V wykorzysta pełnię mocy PlayStation 4, Xboksa One i pecetów"

Mam tylko nadzieję, że nie oznacza to znowu ledwo grywalnej, klatkującej i ciągle doczytującej tekstury produkcji, tym razem na konsole nowej generacji... Pewnie o 60fps nie ma nawet co marzyć, ale ważne, by było chociaż stałe 30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 09:22, Henrar napisał:

Jeżeli się nie podoba to, jak gra działa na konsolach - graj na PC.

Tak, to jest naprawdę takie proste.


A ty widzę stałeś się nagle wielkim miłośnikiem 20fpsów, czy ktoś ci założył klapki na oczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 09:24, SplitGrave napisał:

A ty widzę stałeś się nagle wielkim miłośnikiem 20fpsów, czy ktoś ci założył klapki na
oczy?

Przecież problem fps na Pececie został rozwiązany dwa tygodnie po premierze gry na PC. Wydano patch i tyle. Episody z Liberty City też działały w stałych 30 fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wykorzysta pełnię mocy PCtów ;)
> Mieli na myśli Core i7 i 3xGTX880 w SLI

Tez jestem tego pewien, że wymagania będą absurdalne, tak jak w przypadku GTA IV. Ludzie ta gra jest na tym samym silniku co GTA IV tylko z lekkimi usprawnieniami, więc jeśli jeszcze raz będą wciskać kit to będzie śmiech na sali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tez jestem tego pewien, że wymagania będą absurdalne, tak jak w przypadku GTA IV. Ludzie
> ta gra jest na tym samym silniku co GTA IV tylko z lekkimi usprawnieniami, więc jeśli
> jeszcze raz będą wciskać kit to będzie śmiech na sali.

Pewnie, pominiemy fakt, że GTA IV było drugą grą zrobioną przez R* na silniku RAGE. Przecież to nie jest istotne prawda? GTA V na PC będzie dziewiątą z kolei grą na tym silniku więc raczej optymalizacji się nauczyli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 09:59, Darkstar181 napisał:

Przecież problem fps na Pececie został rozwiązany dwa tygodnie po premierze gry na PC.
Wydano patch i tyle. Episody z Liberty City też działały w stałych 30 fps.


Mówiłem o wersjach konsolowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przecież problem fps na Pececie został rozwiązany dwa tygodnie po premierze gry na PC.
> Wydano patch i tyle. Episody z Liberty City też działały w stałych 30 fps.

2 tygodnie po premierze... haha ;-;. 2 tygodnie po premierze rockstar jeszcze zachęcał do kupna kart z 2GB vRAM, żeby to poszło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 09:21, SplitGrave napisał:

"Grand Theft Auto V wykorzysta pełnię mocy PlayStation 4, Xboksa One i pecetów"

Mam tylko nadzieję, że nie oznacza to znowu ledwo grywalnej, klatkującej i ciągle doczytującej
tekstury produkcji, tym razem na konsole nowej generacji... Pewnie o 60fps nie ma nawet
co marzyć, ale ważne, by było chociaż stałe 30.


Skoro to gra z PS3, to na PS4 powinna śmigać w 60 FPS, nawet jeżeli lekko podciągnęli grafikę. W końcu PS4 jest podobno kilkukrotnie mocniejsza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem, czy wzorem IV w wersji PC znowu trzeba będzie babrać się w plikach, aby deszcz wyglądał normalnie na kartach AMD (seria 69xx), czy dobije choćby do 30 kl/s na najpopularniejszej serii kart graficznych u graczy komputerowych (Intel HD), bo taka IV miała na moim sprzęcie (który zjada wydajnością stare konsole, a przynajmniej na papierze) dropy do 10 kl/s przy konsolowych detalach (to na X360 lepiej działała, nie wspominając już o problemach z GfWL i totalnie niegrywalnym multi). No i czy V również będzie grą, która wzorem IV przy detalach Ultra i kartach pokroju GTX 780 Ti i prockach i7 ledwie dobija do 60 kl/s (a to przecież "standard" na komputerach), to gdzie tam w ogóle 4k.
Niemniej fajnie, że wreszcie wychodzi - skończą się jęki i petycje aby dali, zaczną się aby "zoptymalizowali".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nawet tak będzie to wolę poczekać rok lub dwa aby zagrać w 4K i z modyfikacjami od graczy niż się bawić w nieostry obraz na konsoli.
Napisali też, że gra użyje 100% nowych konsoli jeśli gra nie będzie działać w 1080p to oznacza to, że ta "nowa generacja" to jedna wielka komedia, co można było sie już przekonać kiedy to gry na te konsole wychodzą w 890p lub 980p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesuję się grą a nie frameratem. Gdybym liczył klatki na sekundę, już dawno miałbym złożonego high-endowego PCta i grał tylko i wyłącznie na nim. Tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować