Zaloguj się, aby obserwować  
Shinigami

Bloodborne - Temat Ogólny

341 postów w tym temacie

Odnośnie zarówno zakończenia jak i całego lore na rodzimym serwisie growym niejaki Marcin Trela bardzo fajnie opisał wszystkie swoje przemyślenia. Kiedy się to czyta aż dziw bierze ile w tej grze jest fabuły, te zagadki itd majstersztyk. Uwielbiam kiedy gra dale do myślenia, kiedy nie serwuje na tacy wszystkiego i tłumaczy wszystko jak leci. Te trzy zakończenia, w sieci różnie się je opisuje, ale zazwyczaj jest to dobre, złe i prawdziwe. O ile to prawdziwe z nazwy może nie ma się czego czepiać o tyle moim zdaniem nie ma tutaj dobrego zakończenia, nie ma też chyba złego. Pytania jakie pozostawiają te zakończenia rozsmarowują mózg na ścianie.

Link do artykułu - http://www.miastogier.pl/publicystyka,620.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2015 o 13:40, Damianuss1 napisał:

Odnośnie zarówno zakończenia jak i całego lore na rodzimym serwisie growym niejaki Marcin
Trela bardzo fajnie opisał wszystkie swoje przemyślenia.


Ale widze, ze kompletnie pominal wiele kwestii, ktorych tak latwo sie nie wytlumaczy,

Spoiler

jak chociazby fakt, ze wiele wskazuje na to, iz bestie, ktore ubijamy, wcale nie sa zadnymi bestiami, tylko normalnymi mieszkancami Yharnam. Swiadcza o tym ich glosy (np. przerazone "Away, away!" przy machaniu pochodnia albo "cursed beast", wypowiadane ostatnim tchnieniem) czy ich zachowanie (czesto pasywne tloczenie sie przy ogniskach, szukajac bezpieczenstwa w ich blasku - podczas gdy PRAWDZIWE bestie, jak ghule, od ognia uciekaja). Wtedy obie teorie (snu i jawy) przestaja byc tak jednoznaczne i trzeba szukac odpowiedzi gdzies pomiedzy nimi.



A z innej beczki - przepraszam za dosc gwaltowne przerwanie dyskusji, ale chwilowo jestem na wyjezdzie, mam do dyspozycji tylko smartfona, a na nim bardzo niewygodnie pisze sie dlugie teksty, na dodatek okraszone spoilerami (czyta sie je rownie niewygodnie), wiec na razie o teoriach dotyczacych Bloodborne sie nie wypowiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam sobie powoli NG+, jestem po walce z Bestią Kleryka i zauważyłem, że przed walką jest miejsce do przyzwania Gascoina co mnie zdziwiło dość mocno. Wcześniej o ile mnie pamięć nie myli przy pierwszym podejściu do gry nie było takiej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2015 o 20:24, Sipso napisał:

Była. /żeby za krótkie nie było

No proszę, przeoczenie w takim razie. Swoją drogą przydałby się jakiś dialog chociaż kiedy się go przyzywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie przydałby się. Z innymi przyzywalnymi npc wchodzi się w większe interakcje, poza nim. Ma ciekawe backstory i fakt, że tak po prostu można go przyzwać jest nieco słaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2015 o 22:06, Sipso napisał:

nim. Ma ciekawe backstory i fakt, że tak po prostu można go przyzwać jest nieco słaby.

Najśmieszniejsze jest to, że można z nim pod to okienko podejść i ... i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2015 o 19:40, Damianuss1 napisał:

Zaczynam sobie powoli NG+, jestem po walce z Bestią Kleryka i zauważyłem, że przed walką
jest miejsce do przyzwania Gascoina co mnie zdziwiło dość mocno. Wcześniej o ile mnie
pamięć nie myli przy pierwszym podejściu do gry nie było takiej opcji.

Jego można przyzwać w dwóch miejscach. Jedno przy fontannie obok jego domu, a drugie tam jak się idzie skrótem z lampy centralnego Yharnam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2015 o 08:32, Damianuss1 napisał:


I to sie nazywa swietna wiadomosc.

Ja sobie Bloodborne chwilowo odpuscilem, bo raz, ze gre ukonczylem (platynka), a dwa, ze chyba dopadl mnie przesyt (grubo ponad 100 godzin w miesiac to sporo). Poza megawypasionymi klejnotami (takimi z bonusem 20+% dmg, czyli Cursed) wlasciwie nie mialem juz w grze czego szukac. Biorac pod uwage fakt, iz pure buildy w tej grze prawie nie istnieja (bo od pewnego momentu i tak lepiej bedzie np. przestac inwestowac w STR i zaczac w SKL), zaczynanie od poczatku raczej nie ma za bardzo sensu, wbijanie kolejnych plusow po NG (obecnie jestem na NG3+) takze. Lepiej zatem troche odpoczac.

Ale jesli 1.04 wprowadzi jakies powazniejsze zmiany, wroce na 100% :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.04 - tłumaczenie PSSite - podano z Dualshockers
-sklep pojawi się kiedy gracz ma przynajmniej jedną Insight zamiast 10, do Insight Shop dodano przedmiot Fragment Krwawego Kamienia (przedmiot pojawi się w sklepie w pewnym momencie gry),

w schowku zmieści się teraz 600 fiolek Krwi oraz nabojów rtęciowych,

dostosowano siłę przeciwników w niektórych obszarach podczas nowej gry plus,

dostosowano odporność i wrażliwość na bełty i ataki magią u niektórych wrogów,

zmieniono sposób kumulowania Beasthood,

dostosowano efekt wywoływany przez przedmiot Beast Blood Pellet,

naprawiono błąd związany z siłą ataku Rifle Spear - naprawiono problem z użyciem Krwawego Klejnotu,

zredukowano zużycie wytrzymałości przez Kirkhammer,

zredukowano zużycie wytrzymałości przez Koło Logariusa,

zwiększono czas trwania efektu Old Hunter Bone oraz zredukowano użycie naboi rtęciowych,

zwiększono czas trwania efektu Tiny Tonitrus: zwiększono siłę ataku,

zwiększono czas trwania efektu Augur of Ebrietas: zwiększono siłę ataku,

zredukowano koszt nabojów rtęciowych do użycia A Call Beyond,

zredukowano koszt nabojów rtęciowych do użycia Choir Bell,

dodano Kielich Korzenia Krótkiego Zasięgu do Insight Shop po ukończeniu lochu Pthumeru,

umożliwiono użycie Kielicha Korzenia Krótkiego Zasięgu we wczesnej fazie gry,

dodano losową nagrodę po zabiciu bossa lochu Kielicha - teraz z bossów wypadną losowe Krwawe Klejnoty oraz materiały do wzmocnienia broni,

na różnych poziomach lochów Kielichów do zdobycia będą różne Krwawe Kamienie: poziom 1: odłamek Kamienia Krwi; poziom 2: odłamek Bliźniaczego Kamienia Krwi; poziom 3: odłamek Bliźniaczego Kamienia Krwi oraz Fragment Kamienia Krwi; poziom 4: Fragment Kamienia Krwi; poziom 5: Fragment Kamienia Krwi oraz Krwawa Skała,

zwiększono poziom Krwawych Klejnotów na poziomach 1-3,

zwiększono ilość Tętnień Krwi w lochach Kielicha,

zdrowie partnerów kooperacyjnych dołączających do lochów Kielicha zostanie zmniejszone o 50%, a nie o 65%,

podczas utworzenia kooperacyjnego lochu Kielicha gracz pojawi się w pokoju z lampą,

bronie ze specjalnymi nazwami będzie można kupić u Bath Messenger kiedy zostaną raz znalezione,

poprawiono jasność ekranu podczas znajdywania Tętnienia Krwi na podłodze,

naprawiono błąd rozłączający grę online po przełączeniu konsoli w tryb spoczynku,

naprawiono błąd powodujący złe wyświetlanie wrogów dla partnerów kooperacyjnych podczas szybkiego poruszania się,

poprawki innych, mniejszych błędów.

Co sądzicie o zmianach? Dla mnie bomba, w końcu porządna inicjatywa by wracać do Chalice. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.05.2015 o 18:22, Deturis napisał:

zredukowano zużycie wytrzymałości przez Kirkhammer,

zredukowano zużycie wytrzymałości przez Koło Logariusa,


Z tym że na wiki pisze że chodzi o energię jaką zużywa postać podczas ataków tymi broniami.

Szczerze to patch notes brzmią całkiem fajnie, ale chyba zaczekam jednak na DLC zanim wrócę do Bloodborna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2015 o 18:22, Deturis napisał:

dostosowano odporność i wrażliwość na bełty


Ale tlumaczenie to chyba tlumacz google robil, bo na pewno nie osoba, ktora w Bloodborne grala. Nie chodzi o belty, tylko o obrazenia od Bolt, czyli elektrycznosci!

W kazdym razie zmiany ciesza. Mialem gre pozyczyc kumpeli, ale nie wiem, czy nie wroce do Yharnam sprawdzic jak teraz sie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2015 o 18:22, Deturis napisał:

Patch 1.04 - tłumaczenie PSSite - podano z Dualshockers
/.../


Nie wiem czy nie widzę tego, ale chyba pominięto najważniejszą (przynajmniej dla mnie ;p) rzecz w tym patchu - od teraz można grać w coopa z hasłem ze znajomymi niezależnie od levelu postaci.

btw. sorry, że nie odpisałem ci na posta w temacie z PS3, ale nie wchodziłem na gram.pl jakieś 2 miesiące :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, ponownie ogrywam sobie BB na NG+ i chce wbic sobie platyne.

Spoiler

I tu moj problem wykonalem quest Alfreda i zabil krolowa Annalise po czym ja przywrocilem ja do zycia ale kaze mi zejsc(mimo zalozonej korony) sobie z oczu co blokuje mi dostep do uzyskania Chikage i tu moje pytanie czy moge zdobyc ta bron gdzie inndziej albo czy idzie cos zrobic aby krolowa sie przekonal ? czy pozostaje przejsc 3 raz gre. :D?

Przepraszam za brak polskich znakow ale gdzies mi je wcielo. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2015 o 20:39, asaptnk napisał:

czy pozostaje przejsc 3 raz gre. :D?


Raczej pozostaje Ci ponowne przejście gry. Żeby dostać Chikage

Spoiler

musisz przyłączyć się do Vilebloods, a to z kolei możesz zrobić tylko i wyłącznie PRZED wykonaniem questu dla Alfreda, zaraz po zabiciu Martyra Logariusa. Gdy to zrobisz, Chikage będzie dostępna u Messengersów za, o ile dobrze pamiętam, 50k Blood Echoes.

Jest też drugi sposób, znacznie dłuższy - możesz liczyć na szczęście i szukać jej w lochach. Ale, biorąc pod uwagę częstotliwość pojawiania się alternatywnych wersji broni w lochach, szybciej będzie po prostu zacząć kolejne NG

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zaczynam ogrywać Bloodborna i oczywiście dylemat. Którą broń / rodzaj wybrać ? Coś nastawionego na siłe czy umiejętności ? Czym łatwiej przejde gre za pierwszym razem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2015 o 19:06, revolt505 napisał:

Właśnie zaczynam ogrywać Bloodborna i oczywiście dylemat. Którą broń / rodzaj wybrać
? Coś nastawionego na siłe czy umiejętności ? Czym łatwiej przejde gre za pierwszym razem
?

Jak za pierwszym to może topór. Ma dość mocne staty i po wysunięciu jest dość długi więc łatwiej się nim ciacha. Możesz na nim praktycznie całą grę przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2015 o 19:06, revolt505 napisał:

Właśnie zaczynam ogrywać Bloodborna i oczywiście dylemat. Którą broń / rodzaj wybrać ?


Ja bym od topora nie zaczynal. Chociaz nie, inaczej. Ja wlasnie od topora zaczalem. Po kilku godzinach kasowalem postac i zaczynalem od poczatku, bo kompletnie mi to nie lezalo.

Z reka na sercu i czystym sumieniem polecam Threaded Cane (szczegolnie w wersji laski, nie bata) i inwestowanie w Skill (a dopiero pozniej, po osiagnieciu soft capa w Skl, inwestowanie w sile). Laska przeprowadzila mnie przez cala gre, jej szybkosc sprawia, ze niewielu wrogow nas w ogole trafia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować