Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age: Inquisition z co najmniej 40 zakończeniami!

34 postów w tym temacie

Aha, a ME 3 miał zakończeń coś koło 16. Tylko że:

- jeśli miałeś mało punktów i Ziemia została zniszczona po odpaleniu Crucible to było jedno
- jeśli miałeś nieco wiecej i została tylko częściowo zniszczona to było drugie
- jeśli miałeś dużo i nie była wcale niszczona to trzecie.

Pomnóz razy dwa (dla czerownego i niebieskiego koloru, zielony o ile pamiętam odblokowywał się przy jakimś tam punktacji dopiero i chyba najgorsza z tych opcji nigdy nie wystęowała przy nim). Tu spodziewam się podobnego numeru. Na papierze 40, w rzeczywistości pewnie ponizej 10, tylko będą jakieś pierdółkowate różnice i dla Bio to już "nowe zakończenie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli oprócz podstawowych kolorów RGB, dodadzą też inne kolory :] Z niecierpliwością
> czekam na zakończenie w kolorze Zieleni butelkowej :]

Kurde, uprzedziłes mnie... Chciałem napisać dokładnie to samo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idioci naprawde myślą że ludzie będą grać przez 90% gry to samo 40x? Szkoda słów.. nie dość ze gra nie zapowiada się "zajebiscie", to jeszcze twócy liczą na 40x przechodzenie tego nudziarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 15:29, Jsatrzab napisał:

Czyli oprócz podstawowych kolorów RGB, dodadzą też inne kolory :] Z niecierpliwością
czekam na zakończenie w kolorze Zieleni butelkowej :]

W chwili, gdy przeczytałem tytuł newsa, już wiedziałem, że nie może się obejść bez komentarza na temat kolorów z zakończenia ME3. No bo przecież to jest takie oryginalne, że nikt nigdy o tym jeszcze nie wspomniał.

Jeżeli zrobią zakończenie na podobnych zasadach, co Origins, to ta liczba aż taka wybujała znowu nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ahh czyli będą tylko dwa zakończenia ? Dla dobrego i dla złego. I starczy, po co więcej ? A niczym innym się nie różnią. Inne dialogi ? To ma być ta nowość ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Idioci naprawde myślą że ludzie będą grać przez 90% gry to samo 40x? Szkoda słów.. nie
> dość ze gra nie zapowiada się "zajebiscie", to jeszcze twócy liczą na 40x przechodzenie
> tego nudziarstwa.
Podzieliłbyś się kryształową kulą, która jak mniemam jest w twoim posiadaniu? Ja niestety czy gra jest "nudziarstwem", czy też nie, będę w stanie stwierdzić dopiero po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam gdy grałem w jedynkę, która oferowała wiele różnych początków naszej przygody to bawiłem się wyśmienicie. W każdym odnajdywałem coś, co przy wybraniu innego pochodzenia umykało lub też rozwijało całą grę, wyjaśniało kilka sytuacji.

To zależy od tego jak w daną grę się gra. Jeśli ktoś gra tylko raz - dobrze. Jeśli ktoś lubi dużo czasu spędzać przy maksowaniu tytułu - jeszcze lepiej! Dlatego też nie nazywałbym osób, które lubią tak grać w gry w ten sposób. Poza tym nie wiesz dokładnie jak gra będzie się prezentować po premierze, nie grałeś w nią jeszcze, więc też nie wiesz, czy będzie to nudziarstwo... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się, że jeszcze ktoś ma ochotę wciskać kit o 1431734 zakończeniach. W praktyce zawsze jest to max. 2-3 plus jakieś pierdoły bez znaczenia. Mają graczy za idiotów albo sami nimi są. innej opcji nie widzę.

Jako iż jest to gra EA to znając ich zamiłowanie do tasiemców nie mogą być to jakieś radykalnie różne końcówki. Strasznie utrudnili by sobie pracę nad DA 4, 5, 6, 7, 8 itd. Wystarczy przypomnieć sobie ile pracy kosztowało ich totalne olanie wyborów graczy z Origins.

Np. subtelne: zabiłeś Lelianę w Origins? W DA2 się pojawi, BO TAK!

PS I już się ładnie wyjaśniło. :-)
http://i.imgur.com/BaAlBsA.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dziwię się, że jeszcze ktoś ma ochotę wciskać kit o 1431734 zakończeniach. W praktyce
> zawsze jest to max. 2-3 plus jakieś pierdoły bez znaczenia. Mają graczy za idiotów albo
> sami nimi są. innej opcji nie widzę.
>
> Jako iż jest to gra EA to znając ich zamiłowanie do tasiemców nie mogą być to jakieś
> radykalnie różne końcówki. Strasznie utrudnili by sobie pracę nad DA 4, 5, 6, 7, 8 itd.
> Wystarczy przypomnieć sobie ile pracy kosztowało ich totalne olanie wyborów graczy z
> Origins.
>
> Np. subtelne: zabiłeś Lelianę w Origins? W DA2 się pojawi, BO TAK!
>
> PS I już się ładnie wyjaśniło. :-)
> http://i.imgur.com/BaAlBsA.png

No chyba nikt sie nie spodziewał 40 unikalnych zakończeń :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 16:34, Silverburg napisał:

No chyba nikt sie nie spodziewał 40 unikalnych zakończeń :P


To po co te wyskoki z 40? Bo im większa liczba tym lepiej? Niech napiszą że będzie kilka + Józek poszedł A) do domu, B) do burdelu itd..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przesadne wyobrażenie:
Biorąc pod uwagę silnię to:
Zakończeń ma być 40 ----> x! = 40
Wiedząc, że 4! = 24, a 5! = 120 to można przypuszczać, że w grze będą/będzie cztery / pięć ważniejszych momentów (a, b, c, d, e), od których linie kłestów pobocznych będą odchodzić w różne strony, wiedząc, że muszą działać według ciągu An = 2n (co daje nam możliwości: a1, a2, b1, b2, c1, c2, d1, d2, e1, e2). I wiemy, że w grach BioWare zawsze bierze również udział twój charakter, który może osiągać stan: dobry (H > 64 ---> y), zły (H < -32 -----> z), (a najczęściej) obojętny/neutralny [H € (-32;64) ----> s ] birąc pod uwagę stałą przy zewnętrznej obróbce zadań dla rpg lub crpg. Uzyskujemy dzięki temu (a1.y, a1z, a1s, a2y, a2z, a2s, b1y, b1z, b1s, b2y, b2z, b2s, c1y, c1z, c1s, c2y, c2z, c2s, d1y, d1z, d1s, d2y, d2z, d2s, e1y, e1z, e1s, e2y, e2z, e2s) + 10 elementów głównych, które są stałe dla wszystkich możliwych rozgrywek. Ostatecznie otrzymujemy 40, ale trzeba wziąć jeszcze pod uwagę zadania ogólnikowe, które nic nam nie dają w obliczeniach, ale podlegają względnej zmianie uznawanej ogólnie za błąd statystyczny zwany "odchyłem". Tworząc trójwymiarowy wykres zależności (momenty, charakter, kłesty poboczne) jest to ozwierciedlone w wektorze ( v2 -> ) i określa kierunek między punktami oprócz linii wynikającej z kierunku fabularnego ( v1 -> ).
Ostatecznie oznacza to, że:
1) Będą/będzie cztery lub pięć momentów arcyważnych w fabule
2) Zadań, które zapadną wam w pamięć w postaci schematu znajdzie się w grze minimum 10/13
3) zadań, które uznacie za ważne a takimi nie będą zauważycie ponad 12-17
4) zadań banalnych odbijających się na fabule znajdzie się 2x29 lub 3x29 - 13
5) zakończeń będzie 40, z czego większości ludzi uda się uzyskać od 4-6 nie stwierdzając różnicy między innymi, ponieważ tak banalne struktóry będą za to odpowiadać, że mimo tej zmiennej nic ważniejszego się nie wydarzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2014 o 17:20, Sanders-sama napisał:

Pewnie sporo,

Prędzej bym ten pogląd zweryfikował :P

Dnia 12.06.2014 o 17:20, Sanders-sama napisał:

ale nie wiem jak to ma się do tematu...

Jednym wolno innym nie. Ale co tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Idioci naprawde myślą że ludzie będą grać przez 90% gry to samo 40x? Szkoda słów.. nie
> dość ze gra nie zapowiada się "zajebiscie", to jeszcze twócy liczą na 40x przechodzenie
> tego nudziarstwa.


Mass Effecta 2 grałem na pewno już ponad 20 razy, nie mówie tutaj oczywiście o 3 części, ale jeżeli kolejna będzie tak grywalna jak druga to może i podobna ilośc by wyszła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować