Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Halo nie wybiera się na PC. "Na razie"

27 postów w tym temacie

Not this again:/

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- Regenerujące się zdrowie.

Technicznie: ani nie wynalazł ani to nie dokładnie to (patrz wyżej post Henrar''a). Faktycznie: spopularyzował mechanizm.

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- Szybki atak w zwarciu

W 1996 wyszła taka gra, Duke Nukem 3D, może kojarzysz.

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- Szybki rzut granatem

Soldier of Fortune.

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- Dwie trzy bronie zamiast całego arsenału

Również Soldier of Fortune a wcześniej ograniczony arsenał z opcją wymiany oferował np Blood 2 (aha, czy wspomniałem o modzie Counter-Strike? ;). I to jeśłi chodzi o typowe FPS''y bo wcześniej był jeszcze np Deus Ex, Operation: Flashpoint (który zresztą dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o ilość nosznych pukawek) i SWAT 3

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- Nie ma broni lepszych i gorszych są tylko bronie na różne okazje

IOW Schemat znany od czasu DN3D, next.

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

- AI przeciwników które naprawdę potrafi stanowić wyzwanie w opozycji do przeciwników
którzy zadają tylko więcej DMG i mają większy pasek HP...

A sprowadza się do kicających na boki Elite i wpadających w panikę Grunts. Chcesz zobaczyć porządne AI zapraszam do SiN, Half-Life i Requiem. Rok 1998.

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

Dodajmy do tego że jest to FPS z jednym z najbardziej rozbudowanych światów jeżeli chodzi
o fabułę na całym rynku.

Jest bardziej rozbudowaną serią FPS''ów to czego się spodziewasz?

Dnia 20.06.2014 o 14:56, cHICEK napisał:

Ponadto Halo zawdzięczamy to że FPSy na konsolach odniosły tak wielki sukces.

Inaczej: Halo CE konsole zawdzięczają to, że FPS''y jako gatunek się na nich przyjęły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seria Halo dla konsoli Xbox 360 jest według mnie tym czym jest seria Killzone dla Playstation czy Crysis dla PC. Halo jest dla Microsfotu jest jednym z system sellerów, nawet nie wiem czy nie większym czy Gear of War, a jest tak za sprawą Bungie.

Ja też osobiście nie rozumiem za bardzo fenomenu tej serii, ale jest tak pewnie dla tego że mam konsolę od konkurencji.

Dla tych którzy chcieliby się dowiedzieć dlaczego to taki fenomen odsyłam do serii GT Retro.

Link : http://www.gametrailers.com/full-episodes/b7e1yo/gt-retrospectives-halo-retrospective--complete-collection

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> A sprowadza się do kicających na boki Elite i wpadających w panikę Grunts. Chcesz zobaczyć

Dnia 20.06.2014 o 19:24, zadymek napisał:

porządne AI zapraszam do SiN, Half-Life i Requiem. Rok 1998.



Chcesz zobaczyć GENIALNE AI to zapraszam do Halo 3 i Reach. Tylko ustaw sobie coś więcej niż poziom easy, to zaręczam, że na "kicających na boki Elite" się nie skończy.

ps. O HL złego słowa nie powiem, jak na 1998 r. AI dawało radę, ba niektóre shootery do dziś potrafiło by zadziwić. W dwójce miałem wręcz wrażenie, że było gorzej, przeciwnicy byli tępawi i pchali się pod lufę, do tego skryptów sporo (ale i tak dwójkę uwielbiam - miłość jest ślepa ;-)). W pozostałe wymienione przez Ciebie antyki nie grałem, na wizytę w muzeum dziś już raczej nie mam ochoty, możesz pokrótce objaśnić na czym polega "porządne" AI w tych grach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2014 o 21:57, Lordpilot napisał:

- miłość jest ślepa ;-)). W pozostałe wymienione przez Ciebie antyki nie grałem, na wizytę
w muzeum dziś już raczej nie mam ochoty, możesz pokrótce objaśnić na czym polega "porządne"
AI w tych grach ?

O SiN możesz przeczytać w byle recenzji albo na wiki -generalnie "porządne" AI przeciwników sprowadzało się do szukania osłon i wykorzystywania przewagi liczebnej jak należy.
Requiem: The Avenging Angel to w sumie ewolucja H-L, którego zresztą już znasz, gdzie wróg (ten myślący znaczy się) potrafi korzystać ze środków perswazji by np wykurzyć cię granatem zza osłony, a do tego np flankuje, kuca by osiągnąć wyższą celność i zmieniał pozycję. Tutaj żołdacy dodatkowo przyciskają cię ogniem by osłonić kolegów a są i takie świry co latają w tę i wewte siejąc pociskami jak opętani jak to czyni wielu graczy w multi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować