Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak polować, to z rozmachem – nowy zwiastun CGI Sacred 3

17 postów w tym temacie

Adam Berlik

Zwycięstwo jest nasze, chwała należy do mnie – tymi słowami kończy się najnowszy, w całości generowany komputerowo zwiastun Sacred 3, który opublikowała firma Deep Silver odpowiadająca za wydanie tytułu.

Przeczytaj cały tekst "Jak polować, to z rozmachem – nowy zwiastun CGI Sacred 3 " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha trailer faktycznie świetny, nie spodziewałem się takiej końcówki. Mam nadzieję tylko, że gra nie okaże się taka jak część poprzednia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem twórców gier jak secred jest to że w zamian za danie nam wersje na kilka platworm obcinają trudność gry, dodają cukierkową ultra grafikę. I myślą że jak grę jest w stanie przejść 10 latek z wadą mózgu i mu się podoba to że się spodoba wszystkim. Coraz bardziej mam nadzieje że ludzie się opamiętają i przestaną kupować takie śmieci, ale zapewne się sprzeda i do tego jeszcze następna część wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka była genialna, dla mnie biła Diablo 2 na głowę. Spędziłem przy niej setki godzin, doskonale się bawiąc. Dwójka okazała się być gigantycznym wypadkiem przy pracy - grywalność na poziomie symulatora cegły (nie mylić z symulatorem kamienia http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=274135797 ), denna fabuła, mdłe i nieciekawe postaci. Chciałbym wierzyć, że trójka będzie powrotem do korzeni, ale Sacred 2 bardzo poważnie nadszarpnął moje zaufanie do marki, więc podchodzę do tego z dużą dozą sceptycyzmu. Po premierze zobaczymy co z tego wyrośnie.

Mam tylko nadzieję, że dadzą demo do przetestowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt jedynka była świetna, jedyne co mi w niej nie leżało to animacje biegu niektórych postaci, poza tym cudowna gra. Dwójka nieporozumienie, zobaczymy co teraz:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ascaron przestal istniec, a S3 robi inne studio, w ktorym chyba nie pracuje nikt z Ascaronu(a moze ktos jest?) Zrobili by reboot bez 3 w nazwie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja to pamiętam inaczej

Jedynka denna jak diabli:
- bug, bug... bug, nawet po połataniu nie udało mi się przejść całości questów
- questy z eskortą... taaa, sam zabiłbym eskortowanego za rzucanie się na wszystko co widzi nawet w skrajnym rogu ekranu
- umiejętności... hm jakie umiejętności? niczym się to nie różniło i używałem tylko 1 do dobijania co bardziej opornych wrogów. Chociaż i tak wolałem rozwalać z konia... póki bugi nie zjadły mi wszystkie szybkie konie
- przedmioty? hm ta, były. Większość gry używałem broń z magic find tak 1/2 mojego poziomu. Dodatek dopiero wymusił mi wymianę, bo za długo waliłem. A sloty na runy zużyłem dopiero na samym końcu. Ogólnie moja postać była ubrana tylko w losowe części zestawu, bo chciałem w końcu jakiś skompletować. I to wystarczyło. Przy okazji dowiedziałem się, że można przekręcić licznik magic find...
- otwarty świat: skończyło się to dla mnie tym, że w 1/3 gry zwiedziłem nie to co trzeba i rozwaliłem stwory z końcówki podstawki. Lubię zwiedzać i przechodzić gry na 100% Przynajmniej to dodatek poprawił jak i zwiększył poziom trudności
- klasy postaci? hm pograłem każdą tylko trochę i jakość niespecjalnie widziałem różnicy, może później. Głównie dzieliło się to na: w zwarciu i w dystansie

Fabuła wszędzie taka sama (1, dodatek, 2), ale tu nie ma co liczyć na więcej.
Natomiast dwójka poprawiła większość rzeczy, co mnie irytowało w 1:
- eskortowani w końcu nie giną i nie latają jak jacyś wariaci po całej planszy za każdym możliwym mobem
- poziom trudności jest okresowo skalowany. Zwiedziłem część pustyni zanim mnie tam gra skierowała i po tym jak już musiałem tak grać wg fabuły okazało się, że potwory zostały przeskalowane. Czyli każdy akt resetował świat
- mniej bugów, ale nadal nie dałem rady zrobić 100% questów
- skile w końcu mi się przydały
- no i musiałem w końcu uważać co noszę

Nie zmienia to faktu, że nadal gra była prosta, zabugowana i taka dość nijaka. A szkoda, bo graficznie mi się podobało, niespotykane ciekawe klasy (wampir, anioł itp.), nawet krainy były ciekawsze, a nie tylko: las, pustynia, łąki; dużo humoru i pobocznych questów i tętniący życiem świat.

Ogólnie obie części są średnie z czego jedynka z powodu niedoróbek bardziej wkurzająca i mniej spójna technicznie. Przy okazji, kto pamięta, że na początku Sacred 2 miał poziom ustawień graficznych ultra tylko w wersji kolekcjonerskiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2014 o 15:27, Zgreed66 napisał:

Mogę wiedzieć po czym ci wyżej oceniają Sacred 3? Po jakimś trailerze z gameplay''em?


Tak i po tym ze dwojka ssala (wg nich).
O dziwo sluchajac niektorych mam wrazenie jakby wyszlo juz z dziesiec czesci tej gry i tylko pierwsza sie udala. Wiec idac droga logiki i najnowsza czesc sie udac nie moze. Podczas gdy mielismy tylko dwie czesci, jedna ciekawa, druga mniej i naprawde nie wiadomo jak bedzie z trojka. Na szczescie mamy w naszym kraju sporo wrozbitow i wrozek i ocene gry mozemy poznac na dlugo przed jej premiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2014 o 15:32, TigerXP napisał:

O dziwo sluchajac niektorych mam wrazenie jakby wyszlo juz z dziesiec czesci tej gry
i tylko pierwsza sie udala.

Dla mnie obie ssały ;) Teraz patrzę, czy nie jest przypadkiem bardziej "diablo III", może wtedy coś się z tą grą zrobi w moim kierunku ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować