Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Świetny start Divinity: Original Sin. Koszty produkcji prawie się zwróciły

53 postów w tym temacie

Wydaje mi się, że jest zapotrzebowanie na tego typu erpegi w starym stylu. Fajnie się gra w Wiedźminy i inne Skyrimy, ale jednak jest coś magicznego i niepowtarzalnego w tym, co postanowił odtworzyć Larian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwie się im pełna swoboda rozwoju postaci , wymagające walki , można zgładzic każdego npc i gre da sie mimo to ukonczyć :).Ale bęcki należą się ekipie spolszczającej ot co !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 13:26, Shinigami napisał:

> To najszybciej sprzedająca się gra, jaką kiedykolwiek wydaliśmy /.../

Pewnie dlatego, że to najlepsza gra jaką wydali ;)


Ba, to najlepsza gra cRPG, jaka ujrzała światło dzienne od czasu upadku Troika Games. I nie ma w tych słowach nawet odrobiny przesady.
Szkoda tylko wielka, że na cykl dobowy rodem z Ultima 7 przyjdzie poczekać (może moderzy uratują sytuację).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety gra sie buguje przez wlasne ambicje. Divinity jest tak rozbudowane i powiazane ze soba ze jesli czegos nie zrobimy w odpowiedniej kolejnosci to dziennik sie nam zablokuje nie podpowiadajac co dalej. Dla przykladu glowne zadanie z morderstwem,

Spoiler

ja w pobocznym zadaniu wsadzilem jednego z NPC do wiezienia, ale zeby ruszyc fabule glowna dalej trzeba z ta osoba porozmawiac, jednak ja z nia juz nie moge sie porozumiec bo jest w wiezieniu. Sprawdzilem w necie i musze z nim porazmawiac aby pozniej pojawila sie Torba z kluczem u Evelyn w pokoju..

To jest gra z kad ja mialem wiedziec ze nie moge zrobic tego pobocznego questa bo cos tam bedzie w zadaniu glownym ktorego rowniez jeszcze nie poznalem? To jaki sens eksplorowac swiat skoro mozna zepsuc sobie cala gre? Nie lubie gier na zasadzie pierdnij, zawin w papierek to Ci sie drzwi otworza. Skoro jest
Spoiler

Pouch with the key

to powinien caly czas tam byc a nie dlatego ze pogadam z kolesiem ktory nie ma nic wspolnego z tym kluczem - Idiotyzm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale podobne sytuacje były w innych rpgach. Nawet w Baldur''s Gate miałem sytuacje, gdzie wchodząc w złe miejsce lub zabijając kogoś miałem problem z wykonaniem późniejszych zadań, bo już nie dało się z kimś pogadać lub też za szybko poszło się i pominęło ważną miejscówkę. Więc to taki powrót duchem do starych gier ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 13:30, hammerfall87 napisał:

Nie dziwie się im pełna swoboda rozwoju postaci , wymagające walki , można zgładzic każdego
npc i gre da sie mimo to ukonczyć :).Ale bęcki należą się ekipie spolszczającej ot co
!


Taaaaa swoboda dzieki ktorej mozesz juz nie ukonczyc gry...super!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 13:40, Muradin_07 napisał:

Ale podobne sytuacje były w innych rpgach. Nawet w Baldur''s Gate miałem sytuacje, gdzie
wchodząc w złe miejsce lub zabijając kogoś miałem problem z wykonaniem późniejszych zadań,
bo już nie dało się z kimś pogadać lub też za szybko poszło się i pominęło ważną miejscówkę.
Więc to taki powrót duchem do starych gier ;)


Zabic NPC to rozumiem, ale nie ze robisz zadanie poboczne...no kurde, chyba wiekszosc robi najpierw poboczne zadania a dopiero watek glowny. Skoro gra juz jest tak rozbudowana,

Spoiler

a NPC ktorego wsadzilem za kraty jest w wiezieniu, to dialog moglby sie tam pojawic w zwiazku z watkiem glownym. Trudno nie mam klucza, wywazylem drzwi toporem i dziennik przeskoczyl o 2 questy do przodu.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wlaśnie o to chodzi :D Mogłoby być tak

Spoiler

że NPC, którego wsadziłeś za kraty i tak nie chciałby z Tobą gadać, więc musiałbyś przeskoczyć kilka rzeczy, a przy tym questów, bo nie możesz ich wykonać w zaistniałej sytuacji.

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 13:32, Cykada85 napisał:

ciach


Skutki uboczne poziomu skomplikowania gry i OGROMU możliwości działania. Proponuję wejść na forum Larian i dać chłopakom znać o problemie (albo improwizuj, wcale nie MUSISZ

Spoiler

z nim rozmawiać

, są inne drogi do celu, dziennik zawiera tylko sugestie i najprostsze drogi do celu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Tak, na Steamie powinien być dostępny po 18 lipca patch polonizujący grę." - cdp.pl

Czyli premiera polskiej wersji językowej na steamie będzie później niż premiera polskiej wersji pudełkowej...dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 14:00, Dandzialf napisał:

Czyżby Ultima VII HD? :)


Niemalże. Tylko cyklu dnia/nocy brakuje (miejmy nadzieję, że "na razie"), ekipa Larian i tak przekroczyła zakładany budżet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niestety gra sie buguje przez wlasne ambicje.

Po czym piszesz, jak przeszedłeś misję... Więc gdzie tu bug? Bo gra nie prowadzi za rączkę i musiałeś zrobić coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko,że CD Projekt nie potrafi wydać gry równo ze światową premierą i musimy nań czekać aż do 18 lipca...
a przecież mogli wydać grę w oryginalnej wersji językowej a polonizacyjny patch dociągnąłby się ze Steama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niestety gra sie buguje przez wlasne ambicje. Divinity jest tak rozbudowane i powiazane
> ze soba ze jesli czegos nie zrobimy w odpowiedniej kolejnosci to dziennik sie nam zablokuje
> nie podpowiadajac co dalej. Dla przykladu glowne zadanie z morderstwem,

Spoiler

ja w pobocznym
> zadaniu wsadzilem jednego z NPC do wiezienia, ale zeby ruszyc fabule glowna dalej trzeba
> z ta osoba porozmawiac, jednak ja z nia juz nie moge sie porozumiec bo jest w wiezieniu.
> Sprawdzilem w necie i musze z nim porazmawiac aby pozniej pojawila sie Torba z kluczem
> u Evelyn w pokoju..

To jest gra z kad ja mialem wiedziec ze nie moge zrobic tego pobocznego
> questa bo cos tam bedzie w zadaniu glownym ktorego rowniez jeszcze nie poznalem? To jaki
> sens eksplorowac swiat skoro mozna zepsuc sobie cala gre? Nie lubie gier na zasadzie
> pierdnij, zawin w papierek to Ci sie drzwi otworza. Skoro jest
Spoiler

Pouch with the key


> to powinien caly czas tam byc a nie dlatego ze pogadam z kolesiem ktory nie ma nic wspolnego
> z tym kluczem - Idiotyzm.

Spoiler

Cykada85 Mylisz się jak zamkniesz Grabarza w więzieniu to i tak da się skończyć questa głównego trzeba pochodzić i poszukać. Dokładnie mówiąc, na żonę zabitego musisz znaleźć 3 dowody na to że to właśnie ona jest winna. Dopiero wtedy żona zabitego wytłumaczy ci wszytko i podejrzenia zostaną skierowane na prawdziwego "winnego". Wszytko się układa w całość.



Gra jest świetna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 13:57, Principes napisał:

Skutki uboczne poziomu skomplikowania gry i OGROMU możliwości działania. Proponuję wejść
na forum Larian i dać chłopakom znać o problemie (albo improwizuj, wcale nie MUSISZ

Spoiler

z
nim rozmawiać

, są inne drogi do celu, dziennik zawiera tylko sugestie i najprostsze
drogi do celu).


Tak tez zrobilem,

Spoiler

wywazylem drzwi toporem

, zadanie posunelo do przodu a nawet nagle moglem zrobic to co bylo wczesniej zablokowane bo sprobowalem innej rzeczy ktora mi przyszla do glowy i podzialalo. Chyba nie potrzebnie sie sugerowalem internetem, ale myslalem juz ze bede musial zaczynac gre od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować