Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Valve rozważa zorganizowanie turnieju w Counter-Strike

8 postów w tym temacie

I bardzo dobrze. Od dawna powtarzam, że CS:GO ma ogromny potencjał ale Valve po prostu nie chce go wykorzystać. Gra ma poważne problemy. Valve nie słucha społeczności i nie chce wprowadzić do gry wymaganych poprawek. Mówię tu głównie o serverach z wyższym tickrate - bo obecne 64 doprowadza do wielu sytuacji które po prostu nie powinny mieć miejsca. Nie bawię się zbyt dobrze gdy hitboxy nie działają tak jak powinny. Na swoim komputerze widzę wyraźnie, że trafiłem gościa z AWP prosto w łeb, a gra tego nie zarejestrowała. Albo wbiegam za jakiś przedmiot (którego nie można przestrzelić) i nagle upadam bo zarejestrowano obrażenia pół sekundy później. Te problemy są jak najbardziej do naprawienia. Denerwują także cheaterzy z którymi na szczęście Valve radzi sobie coraz lepiej, ale smuci fakt, że nie potrafili pozbyć się cheaterów raz a dobrze - jak w Docie 2. Jak już przy docie jesteśmy - mnóstwo rzeczy powinno przenieść się bezpośrednio do GO --> wybieranie regionów, to jak dota radzi sobie ze smurfami i toxic players itd. Valve po prostu WEŹ SIĘ DO ROBOTY.

Gra jak najbardziej zasługuje na porządny duży turniej który przyciągnie wielu graczy. CS:GO nie schodzi z top 10 najlepiej sprzedających się gier na steamie od lat, do tego ma duży tętniący życiem market na którym ludzie handlują bronią co przynosi Valve spore zyski - do tego co sezon wypuszczają DLC nad którym tak na dobrą sprawę zbytnio nie pracują bo mapy robione są przez community. Rozumiem, że gra nie jest kurą znoszącą złote jajka jak DOTA, ale z pewnością zaraba bardzo, bardzo dużo zielonych. Smuci to, że gra jest przy tym tak niedoceniana przez swoich twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Nie bawię się zbyt dobrze gdy hitboxy nie działają tak jak powinny. Na swoim komputerze
> widzę wyraźnie, że trafiłem gościa z AWP prosto w łeb, a gra tego nie zarejestrowała.

To nie wina hitboxów tylko jak dla mnie najbardziej nie zrozumiałego systemu rozrzutu pocisków w historii gier, i to nie tylko w tym tytule tylko mam na myśli całą serię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2014 o 10:54, Crew_900 napisał:

Niech najpierw dadzą tickrate 100 /.../


Co najmniej. CS staje się coraz bardziej popularny, co powinno cieszyć. Szczególnie, że to jedyny dobry sieciowy FPS. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2014 o 06:09, exMayoneS napisał:

To nie wina hitboxów tylko jak dla mnie najbardziej nie zrozumiałego systemu rozrzutu
pocisków w historii gier, i to nie tylko w tym tytule tylko mam na myśli całą serię.


Nieee, tak jak KrisK91 napisał - to kwestia tickrate''ów. System rozrzutu jest jak najbardziej przewidywalny i zrozumiały, jak strzelasz full auto i liczysz na heada to bij po nogach xD Jak mierzysz w banie to przykucnij, nie ruszaj się i umieść celownik na głowie przeciwnika i booom headshot <3


Jest postęp, jest matchmaking, gra się rozwija - od czasów CoDa 4 nie było tak fajnej gry do klanówek. Trzymam kciuki za dalszy rozwój, bo każdy CS to jakby nie patrzeć projekt długoterminowy (czym bije wcześniej wymienioną serię od konkurencji na głowę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować