Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Raiden powróci w Mortal Kombat X

11 postów w tym temacie

Dlaczego? Podobny pomysł jest także m.in. w serii Street Fighter i sprawdza się znakomicie. Każdy walczy stylem, który mu doskonale pasuje. Jeśli któryś z nich będzie za mocny to można liczyć może na jakiegoś patcha, który to zmieni.

Głównie patrzę na Mortal Kombat jako na grę e-sportową już od dłuższego czasu. Z tego, co można było zaobserwować np. podczas EVO 2014 bijatyki są naprawdę popularne jeśli chodzi o tego typu zawody, a same turnieje potrafią przykuć wiele ludzi na streamach czy tam na miejscu jako widownię. Ale w przypadku Mortal Kombat X bardziej mnie interesuje to jaką rolę będzie grał Raiden w samej grze i historii po tylu latach od 9 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2014 o 08:46, Muradin_07 napisał:

Dlaczego?


Mnie również nie przeszkadza ten system, szczególnie, że to żadna nowość. Przecież już w Deadly Alliance mieliśmy możliwość wyboru stylu, z którego korzystała nasza postać, a to, co widzimy, jest tylko rozwinięciem tamtego pomysłu.

Martwi mnie natomiast fakt, że zdradzają tak wiele przed premierą gry. Pokazują dostępne style, fatalities... Wolałbym jednak, by zostawili więcej niespodzianek do odkrycia w grze :(

PS. Gratki Konsula :) To chyba coś nowego, bo dopiero teraz zauważyłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No coś w tym jest. Też wolałbym, aby nie zdradzali wszystkiego do końca, choć jak na razie nie wiadomo jaką rolę będzie grał tutaj Kotal Kahn, kto będzie głównym "złym" w nowym MK, gdzie obstawiam osobiście Shinnoka. Jakie postacie pojawią się jeszcze w rosterze. Ciężko byłoby np. umieścić starych znajomych po latach od akcji 9. Chociaż patrząc na wszystko, co do tej pory się pokazało to znamy mniej więcej nowe postacie, to że będzie Sub Zero, Scorpion i Raiden ;)

Co do Konsula - dziękuję. W sumie to od wczoraj się na zieleń zmieniło i trochę ciężko jest mi się do tego przyzwyczaić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nie bał o to że zdradzają dużo przed premiera, patrząc na poprzednią część. Wiele osób chyba w ogóle się nie spodziewało fabuły. Ilość postaci ujawnionych jest według mnie skromna względem ogólnej ilości zawodników którymi dysponuje całe uniwersum.

A im wcześniej więcej szczegółów ujawnią na temat systemu walki tym więcej czasu będzie na narzekanie i protesty :P

PS. W filmiku prezentującym walkę, może być pewna wskazówka dotycząca fabuły, należy zwrócić uwagę na to co mówi Kothal Khan kiedy rzuca Raidenem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego? Podobny pomysł jest także m.in. w serii Street Fighter i sprawdza się znakomicie.

Dlatego, że wprowadzili sztuczny podział tam, gdzie w ogóle nie jest potrzebny. Raiden mógłby śmiało obracać tymi wszystkimi ciosami i stylami jednocześnie, wcale nie byłoby tego za dużo. Wystarczy popatrzeć na takie serie jak Tekken, gdzie jest to rozwiązane dużo bardziej naturalnie. A tu co? Raiden, bóg piorunów, który zawsze szalał z teleportami, prądem i kombosami, nagle stał się Raidenem upośledzonym, który nie może wykorzystać na raz wszystkich swoich możliwości. I dlaczego? Dlatego, że twórców nie stać na nic więcej w kwestii pokazania czegoś nowego w serii i wprowadzają sztuczne, idiotyczne podziały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca - standardowy Raiden to Raiden Thunder God, który będzie miał podstawowe umiejętności i kilka dodatkowych ciosów. Inne to dalej "podstawa" plus dodatkowe warianty np. jeśli weźmiemy tego Displacera to będzie miał o wiele bardziej rozwiązaną umiejętność teleportacji. Nie wiem jak w przypadku Storm Lorda, bo wykonywanie tych pułapek będzie wymagało w bezpośrednim starciu wykonywania dość szybkiej kombinacji dwój kul piorunów i "łącznika", ale zapewne też będzie dawała najwięcej profitów jak już się ją opanuje.

Wcale nie musi to oznaczać upośledzenia Raidena ;)

Poza tym w Tekkenie jest tak, że jeśli pojawia się nowa postać to zazwyczaj jest strasznie przepakowana, a później w kolejnej odsłonie jest w miarę wyrównana do całości. Przykład Steve'a w czwórce i porównanie go z szóstką jest dobry, bo dopiero tam był całkiem wyrównany, a nawet można by było powiedzieć że mocno osłabiony w stosunku do czwartej odsłony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2014 o 11:48, Muradin_07 napisał:

Wcale nie musi to oznaczać upośledzenia Raidena ;)


W dalszym ciągu wybierając jeden ze stylów pozbawiamy go możliwości wykonywania ciosów dostępnych w innym, które należą mu się jak psu buda, więc w każdym ze stylów gramy po trochę upośledzonym ;P A jeśli chodzi o Tekkena, to nawet, jeśli osłabiają jakąś postać w kolejnych odsłonach, to i tak Lei czy King ze swoim wachlarzem stylów / łamań mają listy ciosów *odrobinę* dłuższe niż postacie z MK. I nie zmienia to tego, co wcześniej pisałem. W Tekkenie dało się swego czasu upchnąć chyba siedem stylów walki w postaci Lei'a, bez konieczności wyboru na początku starcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować