Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World of Warcraft: Warlords of Draenor - już graliśmy

18 postów w tym temacie

Wydawałoby się, że Blizzard, po średnio udanym Mists of Pandaria

Rozumiem że to prywatne zdanie autora tekstu. Zdecydowanie większa cześć społeczności uważa Mists za zaskakująco dobry dodatek, zwłaszcza pod względem gameplay wprowadził świetne zmiany. Średnio udany to był Cataclysm, gdzie hype był wielki a wyszło jak wyszło, odwrotnie było przy Pandarii. Sam nie gram od 2 miesięcy bo ileż można robić SoO, ale po zagraniu w betę Warlords jestem nieźle podjarany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja po spróbowaniu Wildstar nie jestem w stanie wrócić do gry z tak archaicznym systemem walki, który jest po prostu mega nudny. Przed odejściem ze świata Azeroth nie raz i nie dwa podczas rajdów zdarzało mi się... zasypiać - czy to grając Hunterem jako DPS czy też Death Knightem jako Tank - po prostu system walki jest pierwszym co powinno być zmienione. Kolejny plus WSa to możliwość opłacania abonamentu za pomocą kasy w grze - wiem, że w WoW też istnieje taka możliwość (nielegalna i jeśli zostanie się oszwabionym to można się cmoknąć w zadek). Sam posiadam aktualnie 4 takie abonamenty w zapasie, a już drugi miesiąc gry opłaciłem bez większych problemów.
BTW: możliwość posiadania 90-tki na starcie to lekki strzał w kolano - podejrzewam, że ilość n00bów, którzy będą się uważali za wymiataczy wzrośnie kilkukrotnie. :/
Tak więc thx but no thx - WoW skończył się na Kill''Em All. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy jakoś nie rozumiałem fenomenu WoWa, pograłem może przez 2 miesiące, coś tam moim orkiem Hunterem osiągnąłem, ale jakoś mnie to nie wciągnęło :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Toż to jeszcze funkcjonuje?

Nawet niech te 7mil graczy płaci abonament to wciąż to są potężne pieniądze. Po dodatku znów wbiją do 11-12 mil i znów kaska wpadnie :) Myślę że jeszcze WoW trochę się utrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczę na to że to będzie porażka . Zresztą po tym jak zapowiedzieli ( Instant lvl 90 ) nawet nie muszę się o to martwić . Oto kolejny "genialny" pomysł Blizza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie. Kilka tygodni temu dostałem od Blizzarda darmowy tydzień i nawet przez godzinę nie pograłem. Zdecydowanie przejadła mi się taka rozrywka, a i fabularnie dodatek jakoś nie jara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Liczę na to że to będzie porażka . Zresztą po tym jak zapowiedzieli ( Instant lvl 90
> ) nawet nie muszę się o to martwić . Oto kolejny "genialny" pomysł Blizza ;)

A mnie się tam podoba instant lvl 90. Nie będę musiał marnować czasu na lvlowanie alta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio potwierdzili wywalenie jednej ze stref, ponieważ nie będzie gotowa na premierę.
I gdzie te słynne "where is done?"
Cień Blizzarda i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2014 o 18:57, Kopiec napisał:

Ostatnio potwierdzili wywalenie jednej ze stref /.../


Daj linka, bo o tym nie słyszałem. Wiem, że poprawiony model BE zaliczy opóźnienie. W każdym razie, coś chyba ich ciśnie do wydania dodatku szybciej niż normalnie. W końcu niektórzy powtarzają w grze to samo już prawie rok :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Liczę na to że to będzie porażka . Zresztą po tym jak zapowiedzieli ( Instant lvl 90
> ) nawet nie muszę się o to martwić . Oto kolejny "genialny" pomysł Blizza ;)

A co w tym złego? To idealne rozwiązanie dla kogoś, kto chciałby spróbować nowej klasy, a gra już w WoW-a tak długo, że zbiera mu się na wymioty na myśl o kolejnym procesie levelowania alta. Ja na pewno skorzystam - jeden raz można za darmo.

Co do tekstu i odnośnie fragmentu o questach - nie oszukujmy się, zadania w stylu "przynieś 10 marchewek" na pewno będą : ) To lepiej podkreślać. Nie wszystkie questy będą intrygujące, filmowe i z ciekawymi mechanikami. Chociaż jest lepiej, coraz lepiej. Już w Pandarii sporo questów było naprawdę interesujących.

No i dungeony. Wszystko, co do tej pory widziałem, nastraja pozytywnie. Instancje zapowiadają się na naprawdę fajnie zaprojektowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio potwierdzili wywalenie jednej ze stref, ponieważ nie będzie gotowa na premierę.
> I gdzie te słynne "where is done?"
> Cień Blizzarda i tyle.

Już dawno mówili ze cześć Dreanoru wejdzie w którymś patchu ( a to nic nowego pod tym wglądem przecież). I chodzi Ci zapewne o Fields of Farahlon. Wiadomo było o tym od Blizzconu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2014 o 20:48, mieckodwarf napisał:

Już dawno mówili ze cześć Dreanoru wejdzie w którymś patchu ( a to nic nowego pod tym
wglądem przecież). I chodzi Ci zapewne o Fields of Farahlon. Wiadomo było o tym od Blizzconu.

Oprócz Farahlon (współczesny Netherstorm w Outlandzie), to Tanaan Jungle będzie też na któryś content patch. Na początku odwiedzimy tylko fragment tej strefy w intrze wprowadzającym (de facto każdym tam widzi swoją instancję, którą przechodzi solo). Tanaan Jungle według Blizzarda jest główną siedzibą Iron Horde, więc zapewne zostawią ją na trzeci tier raidów, jeśli tak jak MoP w tym dodatku też będą 3 tiery raidów. No i jeszcze obok głównego kontynentu jest jakaś wyspa, prawdopobnie zamieszkana przez ogry, ale nie wiadomo czy się pojawi w content patchu. Bez cięć się nie obeszło, bo widać, że im się spieszy aby skończyć co się da na dzień premiery. Być może Tanaan Jungle z tego powodu jako pełnoprawna strefa zostało przesunięte na późniejszy termin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oprócz Farahlon (współczesny Netherstorm w Outlandzie), to Tanaan Jungle będzie też na
> któryś content patch. Na początku odwiedzimy tylko fragment tej strefy w intrze wprowadzającym
> (de facto każdym tam widzi swoją instancję, którą przechodzi solo). Tanaan Jungle według
> Blizzarda jest główną siedzibą Iron Horde, więc zapewne zostawią ją na trzeci tier raidów,
> jeśli tak jak MoP w tym dodatku też będą 3 tiery raidów. No i jeszcze obok głównego kontynentu
> jest jakaś wyspa, prawdopobnie zamieszkana przez ogry, ale nie wiadomo czy się pojawi
> w content patchu. Bez cięć się nie obeszło, bo widać, że im się spieszy aby skończyć
> co się da na dzień premiery. Być może Tanaan Jungle z tego powodu jako pełnoprawna strefa
> zostało przesunięte na późniejszy termin.

Dokładnie tak. i dodam że zupełnie nie przeszkadza mi taki plan dorzucania co parę miesięcy kolejnej zawartości. I tak nie oblecę wszystkiego od razu, człowiek nie ma tyle czasu co dobre parę lat temu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A co w tym złego? To idealne rozwiązanie dla kogoś, kto chciałby spróbować nowej klasy,
> a gra już w WoW-a tak długo, że zbiera mu się na wymioty na myśl o kolejnym procesie
> levelowania alta. Ja na pewno skorzystam - jeden raz można za darmo.

No właśnie, co w tym złego ? Dla większości casualowych graczy nic, tak na prawdę jest duża grupa (w tym ja) którzy uważają że WoW się zaczynał kończyć na Cata, zaś na Pandarii to tylko trzyma się na jednej śrubce to wszystko, a w Dreanorze to będzie strzał w serce tego co było niegdyś. No nie wiem, teraz nic trudnego, zapłacisz czy nie na instant 90, zaczniesz grać nową postacią z może 10 skillami na pasku bo więcej albo nie będzie, albo nie użyjesz "bo po co". Grasz i expisz kimś po to aby ogarnąć mechanikę danej klasy, po to to jest. Jak cały czas sobie tak czytałem zmiany w Dreanorze że 3 skille łączą w 1, a niektóre buffy, albo (skille mniej znaczące) teraz to pasywki to ja dziękuję.

Baa, nie mówię tutaj o rajdach, bo fakt, one wymagają od graczy skupienia, no ale gdzie zabawa że musisz użyć skilla A aby zrobiła A, B, C i D, zamiast jak to było gdzieś, użyj A, aby zadziałało tylko A i może B (jeśli rozumiesz o co mi chodzi ?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2014 o 00:05, mt17 napisał:

Jak cały czas sobie tak czytałem zmiany w Dreanorze że 3 skille łączą
w 1, a niektóre buffy, albo (skille mniej znaczące) teraz to pasywki to ja dziękuję.

Sporo wycięli takich czarów i umiejętności, które były użyteczne tylko w rzadkich sytuacjach (typu np. bind elemental, osobne cc na elementale u szamana, które prawie nigdy się nie przydawało), z kolei część zrobiono unikalnymi tylko dla danej specjalizacji, tych ważnych oczywiście trochę ubyło, ale nie znaczy to, że będzie od razu zbyt łatwo. Za dużo przycisków zresztą też nie miało sensu, bo ludzie część z nich macrowali, a nie o to przecież chodzi. W końcu przez lata dodali sporo (po drodze też trochę zabierali, ale nie tak dużo), nie zapominajmy też, że to kiedyś dominowały rotacje 2-3 przyciskowe, a reszta to były różne sytuacyjne i buffy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować