Zaloguj się, aby obserwować  
Muradin

Might & Magic: Heroes VII - Temat Ogólny

70 postów w tym temacie

Dnia 13.08.2014 o 13:35, Muradin_07 napisał:

Właśnie dostałem wiadomość ciekawą z newslettera Ubisoft, że Heroes wracają z pełną,
siódmą odsłoną. Pojawił się trailer i... ciekawe czy będzie to gra lepsza niż szóstka.
Premiera 2015 rok.

Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=3sKThkkD2Kk


Tak się zastanawiałem, kiedy o tym na gramie napiszecie... ale miałem nadzieję na news na głównej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko mamy trailer, ale i cała strona ruszyła. Można na niej głosować na piątą frakcję, która ma się pojawić w grze.

https://mmh7.ubi.com/pl/blog

Cóż... nie zamawiam już pre-orderów. Czekam na jakąś Edycję Kompletną, wyjdzie to pewnie kupię o ile cała gra będzie przypominać szóstkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 13:42, Muradin_07 napisał:

Ja newsmanem nie jestem, ale tematy zakładać dla poszczególnych gier mogę :D


Co jak co, ale wasi newsmani szybkością nie grzeszą. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, ale jak akurat klikałem to nie odpowiadała w języku polskim :/

A do wyboru Sylvanie i Forteca. W sumie to... dla mnie to Forteca, ale jak na razie to ci pierwsi wygrywają.

@Dandzialf - pamiętaj, że newsów z Gamescomu jest pełno i trzeba wszystkie je też kiedyś wrzucić w pewnym odstępie czasowym. Poza tym ja zazwyczaj jak coś nowego zobaczę to wrzucam albo w tematach gier, albo pod newsami na ich temat. A jak pojawi się oficjalny news to zazwyczaj wtedy pojawiają się dodatkowe informacje, o których nie wiedziałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.08.2014 o 13:48, Muradin_07 napisał:

A do wyboru Sylvanie i Forteca. W sumie to... dla mnie to Forteca, ale jak na razie to
ci pierwsi wygrywają.


Dają obie (druga pewnie później w dodatku) i dorzucają Inferno i jestem ucieszony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i mnie to niepokoi, choć dodatek zapewne kupię podobnie jak było w przypadku piątki, bo w szóstce zakończyłem przygodę na podstawce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 13:56, Muradin_07 napisał:

No i mnie to niepokoi, choć dodatek zapewne kupię podobnie jak było w przypadku piątki,
bo w szóstce zakończyłem przygodę na podstawce.


Fakt, że pozwalają sobie na takie głosowanie świadczy też o tym, że nie mają jeszcze gotowej historii, więc do premiery jeszcze dłuuuga droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łaskawie dali nam możliwość głosowania nad pozostałymi frakcjami? Ubi się w dupie przewróciło po tragedii jaką okazało się wydanie MMH6 w stanie półgotowym, dorzucenie do tego dwóch marnych dlc, jednego dodatku (w którego po dziś dzień nie mogę zagrać, bo w kampanii gamma spada do 0.01 i nie da się jej naprawić) i porzucenie go po jednym dużym patchu który nie naprawił dosłownie nic. Najśmieszniejsze jest to, że MMH6 nie był grą złą, a mógł być dużo lepszą, gdyby Ubi dało twórcom trochę czasu a nie zarżnęło całego studia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze szczegóły jeśli ktoś jeszcze nie wie:
- za grę odpowiada studio które patchowało H6 i zrobiło M&M X (jakby ktoś nie kojarzył nazwy z trailera),
- ponoć mają kasę tylko na 6 frakcji, pozostałe frakcje które przegrają w głosowaniu nie zostaną dodane jako DLC (o tym się jeszcze przekonamy ;p ),
- w drugim głosowaniu do wyboru ponoć będą Lochy oraz Inferno,
- będzie 7 surowców,
- będą karawany jak w H5, nie będzie możliwości zebrania całej populacji ze wszystkich miast z jednego do którego akurat wkroczy gracz,
- niektóre elementy świata mają być interaktywne, np. ma istnieć możliwość zniszczenia mostu oraz jego odbudowania,
- będą maszyny oblężnicze,
- podczas walki będzie miało znaczenie czy atakujemy jednostkę od frontu czy z flanki,
- drzewko umiejętności jak w H5,
- za muzykę odpowiada Romero,
- ekrany miast w 2D, cała reszta w pełnym 3D,
- szczegóły na temat kampanii, brak spoilerów co do fabuły, ale i tak dałem spoiler na wszelki wypadek ;p

Spoiler

7 nieliniowych kampanii po 4-6 misji, finałową kampanię można rozegrać w dowolnym momencie, jednak wcześniejsze mają jakiś wpływ na to co będzie się tam działo,


- wybór jednostek z najwyższego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybrać jedną z 2 opcji,
- nie ma możliwości przekonwertowania miasta pod swoją frakcję,
- gra ponoć działa na Unreal Engine 3, edytor ma być dostępny od samego początku.

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=40444&PID=1229916#focus << w tym poście można znaleźć pierwsze screeny, interfejs jest ponoć w stanie prototypu i może się zmienić, wszystkie te informacje zgarnąłem z tego właśnie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nadal mi brakuje w tej grze widoku zamku, który był w piątce. Chyba najbardziej mi się taki podobał. Ale na razie wygląda to ciekawie, patrzyłem po screenach to też nie jest gorsze. Ale poczekamy co będzie dalej się pojawiało.

Natomiast co do klas to trochę lipa, dlatego, że ok: zrozumiałbym wybór między Orkami a Krasnoludami, bo to są rasy dodane z wcześniejszych dodatków. Ale wybór między Lochem a Inferno to już przesada :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- podczas walki będzie miało znaczenie czy atakujemy jednostkę od frontu czy z flanki,


Wreszcie

Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- drzewko umiejętności jak w H5,


Znam co najmniej jedną osobę, która się ucieszy

Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- wybór jednostek z najwyższego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybrać jedną z 2
opcji,


Skoro ma to ddotyczyć tylko jednej jednostki to do przeżycia.

Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- gra ponoć działa na Unreal Engine 3, edytor ma być dostępny od samego początku.


Edytor cieszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech mówią co chcą, lecz od Heroes 3 we wszystkich pozostałych występuje jeden problem i tu się to powtórzy. Mapa świata powinna być w pełni 2D. Tury trwałyby znacznie szybciej, rozgrywka by się nie dłużyła i łatwiej też wypełnia się taki świat elementami dodatkowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- ponoć mają kasę tylko na 6 frakcji, pozostałe frakcje które przegrają w głosowaniu
nie zostaną dodane jako DLC (o tym się jeszcze przekonamy ;p ),

Co za ściema. Przecież jak gra będzie udana, to oczywiste, że sami gracze będą domagać się dodania ulubionych miast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 19:54, Inferno0009 napisał:

Niech mówią co chcą, lecz od Heroes 3 we wszystkich pozostałych występuje jeden problem
i tu się to powtórzy. Mapa świata powinna być w pełni 2D. Tury trwałyby znacznie szybciej,
rozgrywka by się nie dłużyła i łatwiej też wypełnia się taki świat elementami dodatkowymi.

Masz rację. Jest ten sam problem, co z piatą Cywilizacją - mapa przepiękna, ale jak gram na dużą ilość graczy (a tak lubię najbardziej), to czekam wieki na swoją turę. Heroes V bardzo mi się podobało (szczególnie rozwój postaci), ale trójka jest kilkukrotnie szybsza, przez co dużo wygodniej się gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 21:17, Madoc napisał:

...


Popieram. H3 była świetna jeśli chodzi o płynność rozgrywki.
A co do przegranych frakcji, drobne sprostowanie, dodatkowe frakcje nie pojawią się jako DLC w dniu premiery, jednak mogą się pojawić w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 21:41, Aqrelon napisał:

A co do przegranych frakcji, drobne sprostowanie, dodatkowe frakcje nie pojawią się jako
DLC w dniu premiery, jednak mogą się pojawić w przyszłości.

No, to zmienia postać rzeczy. Tym bardziej, że z tego co widziałem, "przegrani" i tak są obecni w świecie gry, więc oczywistym następstwem jest uczynienie ich grywalnymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować