Zaloguj się, aby obserwować  
Muradin

Might & Magic: Heroes VII - Temat Ogólny

70 postów w tym temacie

Dnia 13.08.2014 o 21:41, Aqrelon napisał:

A co do przegranych frakcji, drobne sprostowanie, dodatkowe frakcje nie pojawią się jako
DLC w dniu premiery, jednak mogą się pojawić w przyszłości.


Juz samo to sprawi, ze będą lepsze niż te do HoMM VI (pomijając Shades of Darkness naturalnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabawne, bo akurat wczoraj zainstalowałem sobie Herosów V i VI i nie mogą się zdecydować, które lepsze pogrywam troszkę w to, troszkę w to. Choć jak dla mnie, przed premierą VI to V była najlepsza zaraz po arcydziele w postaci III części.

Ja życzyłbym sobie dość klasycznych jednostek z herosa i mam tu na myśli powrót moich ukochanych aniołów i diabłów. Te wodne stwory z VI części, choć ponoć są elementem jakiś kultur wschodu jakoś do mnie nie przemawiają.
Ekran miasta w 2D.. W dodatkach do VI całkiem ładnie to wyglądało. Z drugiej strony V pokazała, że da się zrobić piękne miasta w 3D i nie ma problemy z budowaniem, połapaniem się bo i tak korzysta się z przycisków. W dobie dzisiejszych kompów chyba nie byłoby problemem zrobienie i takiego i takiego wyglądu. Gracz sam wybiera jaki wygląd chce w opcjach.
Cieszą takie innowacja, jak różnica w ataku z frontu, z flanki. Cieszą te kombinowanie w mieszaniu surowcami, ciekawe pomysły.
Ktoś tu słusznie napisał, że ładna grafika w 2D (mówię teraz o ekranie rozgrywki, nie miasta) byłoby dobrym pomysłem, ale dziś to marzenia ściętej głowy. Czasem za bardzo się kombinuje, jak w V, gdzie ekranem można było jeździć dookoła. W VI z tego zrezygnowali i dobrze.

Ja po bardzo dobrej V części, po VI o której chyba jeszcze nie mam zdania wiąże spore - może naiwne - nadzieje z VII częścią. Oby panowie przysiedli i zrobili może nie coś co przebije dla takich ludzi jak ja nieśmiertelną trójkę, ale chociaż grę, którą ocenimy na 9/10.

A póki co lecę grać w VI....

Edycja - i jeszcze coś chodzi mi po głowie... Czy mój komp udźwignie nową część... Są małe nadzieje, że tak. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- wybór jednostek z najwyższego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybrać jedną z 2 opcji,

Cała reszta to w większości dobre informacje ale co do tej mam pewne obawy, zwłaszcza jeśli tak jak w czwórce kampania będzie narzucała którą z tych jednostek możemy wybrać.

-> Evertsen_Dante
Pozwoliłem sobie zmodyfikować podany przez Ciebie link tak aby kierował do polskiej wersji strony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, po tym jak studio które robiło szóstkę musiało ogłosić upadłość, nie zdziwiłbym się jakby Limbic dostał na zrobienie MMH7 jakieś ochłapy z ostatniego roku rozliczeniowego. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2014 o 04:48, Gumisiek2 napisał:

Co? xD Komu Ubi chce wcisnąć ten kit? :D


Tu nie chodzi o, ze Ubi jest biedne, tylko chce minimalizowac wydatki co widac po wykorzystywaniu tym samych modeli w H6, w MM 10 byl mix modeli h5 i h6, a do karcianki wykorzystuja rozne arty z tych gier. a np. Black hole sami "finansowali" nowe ekrany miast w H6 (tak pisza w necie)

Wyglad kilku stworow juz znano z The Ashan Compendium , ktore kiedys wydali http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/akademia.jpg z innych frakcji tez pewnie cos tam jest.

Erwan Le Breton byl cały czas pracownikiem Ubi czy Black Hole? Wydawalo mi sie, ze BH, a teraz widze, ze robil dla Ubi caly czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Le Breton jest z projektem "Might and Magic" prawie od samego początku przejęcia go przez Ubi. Pomagał przy tworzeniu Dark Messiah, Clash of Heroes i Tribes of East. Pracuje jako "world manager" Ashan by wszystkie gry komponowały się z wymyśloną przez nich chronologią wydarzeń. I o dziwo wszystko póki co trzyma się kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 19:18, Aqrelon napisał:

- ekrany miast w 2D, cała reszta w pełnym 3D,


Właściwie tylko ta informacja najmniej mi się podoba, bo jak już zostało wspomniane widok miast w H5 był w pełnym 3D i nie było problemów z zarządzaniem nim (przynajmniej z winy interfejsu :D ), podobał mi się on i byłbym za możliwością przełączania obu widoków. Choć oczywiście jak grafiki nie będą brzydkie to oczywiście i 2D może spokojnie być, na samą rozgrywkę to nie wpływa. Reszta newsów w mniejszym lub większym stopniu raczej mi się podoba - czyżby miał się utrzymywać zwyczaj, że pełne części o nieparzystych numerach są tymi lepszymi? Zobaczymy, ale na pewno Ubi nie zobaczy moich pieniędzy za pre-order. Jak się okaże, że zapowiedzi nie są słowami rzuconymi na wiatr i nie ma większych problemów technicznych to się zastanowię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2014 o 21:17, Madoc napisał:

Masz rację. Jest ten sam problem, co z piatą Cywilizacją - mapa przepiękna, ale jak gram
na dużą ilość graczy (a tak lubię najbardziej), to czekam wieki na swoją turę. Heroes
V bardzo mi się podobało (szczególnie rozwój postaci), ale trójka jest kilkukrotnie szybsza,
przez co dużo wygodniej się gra.


Nie próbowałeś grać z turami równocześnie? Wtedy każdy wykonuje tury w tym samym momencie, a jak się jeszcze dorzuci limit czasowy to spóźnialscy nie są problemem ;)

Sama gra po obejrzeniu materiału z niej średnio mi się podoba, grałem kiedyś trochę w piątkę u kolegi i samemu w demo ale to już nie było to samo co 3 i 4 część. Mapa 3D nawet z taką samą mechaniką gry jak w tamtych częściach to już całkowicie co innego. Interfejs też jest strasznie upaprany, szkoda, że nie powstaje żadna odsłona podobna do 3 ale w "2.5D" z również dynamiczną mapą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2014 o 15:32, ts04 napisał:

Nie próbowałeś grać z turami równocześnie? Wtedy każdy wykonuje tury w tym samym momencie,
a jak się jeszcze dorzuci limit czasowy to spóźnialscy nie są problemem ;)

Na początku tak, ale poczekaj aż wybuchnie wojna. Wtedy jest mordęga...

Dnia 17.08.2014 o 15:32, ts04 napisał:

Sama gra po obejrzeniu materiału z niej średnio mi się podoba, grałem kiedyś trochę w
piątkę u kolegi i samemu w demo ale to już nie było to samo co 3 i 4 część. Mapa 3D nawet
z taką samą mechaniką gry jak w tamtych częściach to już całkowicie co innego. Interfejs
też jest strasznie upaprany, szkoda, że nie powstaje żadna odsłona podobna do 3 ale w
"2.5D" z również dynamiczną mapą.

Niestety, rozczaruję Ciebie i innych, którzy marzą o 2,5D - nie ma już powrotu do 2/2.5D.
To podobne marzenia jak powrót do rzutu izometrycznego w cRPGach - czas tego rozwiązania już minął i to nostalgia za tymi grami wywołuje takie prośby, a nie realna ocena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2014 o 15:32, ts04 napisał:

Nie próbowałeś grać z turami równocześnie? Wtedy każdy wykonuje tury w tym samym momencie,
a jak się jeszcze dorzuci limit czasowy to spóźnialscy nie są problemem ;)

Gram raczej tylko z botami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2014 o 10:30, Madoc napisał:

Gram raczej tylko z botami.


Polecam z ludźmi, jest wtedy o niebo ciekawiej ;) Możemy kiedyś zagrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko dotyczące kampanii. Czy komputer cały czas oszukuje? Odniosłem wrażenie że przeciwnik dostaje jedosyki za darmo w ilości proporcjonalnej do ilości tur. Mimo że kontroluję większość mapy, czyli większość zasobów, to komputer i tak ma cały czas coraz większą armię. Mało tego systematycznie taką armię traci, a i tak wysła na mnie coraz większą i silniejszą. A ja wydając wszystkie zasoby ledwo co zwiększam swój stan posiadania, a zdażają się bitwy bez strat.

Sorry nie zauważyłem że to o 7 a nie o 6 części. Ale może mimo to ktoś odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jest też kolejne głosowanie. Tym razem wybór między defensywnym, zbalansowanym i ofensywnym stylem armii Sylvanu. Mój głos poszedł na środkowe. W sumie szkoda, że krasnale nie wygrały, ale z drugiej strony będą mógł postrzelać do elfów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2014 o 22:29, Shveid napisał:

W sumie szkoda, że krasnale nie wygrały,
ale z drugiej strony będą mógł postrzelać do elfów :D

Krasnale na pewno wrócą w jakimś DLC.

Poczytałem trochę o tej produkcji i o dziwo jestem bardzo optymistycznie nastawiony. Podoba mi się wygląd jednostek (nie kreskówkowy jak w V i nie przebajerzony jak w VI), widać też, że opierają się głównie na III i V, nie bojąc się wprowadzać nowych, ciekawych rozwiązań. Czekam na więcej materiałów.

Dobra, co ja za bzdury wypisuję, i tak trójka lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować