Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gamescom 2014: 20 minut z Pillars of Eternity

23 postów w tym temacie

Gra ciekawie się zapowiada jako że jestem wielkim fanem Baldur''s Gata czy Icewind Dale i dlatego jedna rzecz zwróciła moją uwagę. Mogli się postarać i wymyślić nowe ikonki zaklęć a nie wyciągać je z Icewind Dale 2 -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gra ciekawie się zapowiada jako że jestem wielkim fanem Baldur''s Gata czy Icewind Dale
> i dlatego jedna rzecz zwróciła moją uwagę. Mogli się postarać i wymyślić nowe ikonki
> zaklęć a nie wyciągać je z Icewind Dale 2 -.-

Ich praca zrobiła te ikonki, poza tym po co tracić czas na wymyślanie ikonek na nowo skoro już są pewne wzory zrobione?
Jestem pewien, że są i nowe ikonki których jeszcze nie widzieliśmy, ale akurat ikonki to jedna z najmniej istotnych spraw.

Ważne, że gra zapowiada się świetnie. Wreszcie coś co będzie wyzwaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że deweloperzy, zamiast udawać że grają i pokazać największe momenty "wow", pokazują normalną rozgrywkę i mało tego - nie bali się pokazać jak dostają wciry od chrząszczy. W sumie dużo nie można było zobaczyć w tym filmie, ale takie podejście zachęca mnie kupna bardziej niż błyszczący i wypucowany trailer. Super sprawa. Od razu widać, że twórcy mają na myśli konkretnego odbiorcę dla tej gry - człowieka inteligentnego. Jak mój komputer to pociągnie, to biorę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mały błąd w nagłówku: Josh Sawyer a nie John Sawyer.

Gameplay wygląda na znacznie bardziej dopracowany od poprzedniego a sama gra natychmiast przywraca wspomnienia ze starych dobrych lat. Nie mogę się doczekać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że popracują jeszcze nad grafiką. Baldur''s Gate w 1998 roku cieszył oczy pięknymi widokami. Pillars of Eternity w 2014 roku wygląda paskudnie... Długo czekałem na tę grę - boję się jednak ogromnego rozczarowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2014 o 19:41, seancamel napisał:

Mam nadzieję, że popracują jeszcze nad grafiką. Baldur''s Gate w 1998 roku cieszył oczy
pięknymi widokami. Pillars of Eternity w 2014 roku wygląda paskudnie... Długo czekałem
na tę grę - boję się jednak ogromnego rozczarowania.


Jeśli nie grasz właśnie w Baldura to go zainstaluj w wersji z 1998 roku i wtedy podtrzymaj swoje zdanie :D
Sam nie wiem, co sądzić o tej grze. Nie wiem dlaczego, ale mi się wydaje, że DnD miało ciekawsze światy do użycia w grach... nawet Pathfinder rpg to nie Zapomniane Krainy już przecież.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy chyba zapominają, bądź zupełnie nie rozumieją tego co w niemal każdym materiale powtarzają twórcy. Gra ma być możliwie jak najbardziej podobna do starych, kultowych poprzedników. To tyczy się niemal wszystkich aspektów tej produkcji. Nie kupujcie, nie warto ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prezentuje się to znakomicie. Śledzę grę już od dłuższego czasu, a przy tytułach Obsidianu (tak, nawet przy obsmarowanym przez recenzentów Alpha Protocol) zawsze bawiłem się świetnie ;)

Zakup na premierę, nie ma innej możliwości ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2014 o 13:39, B3rCik napisał:

Prezentuje się to znakomicie. Śledzę grę już od dłuższego czasu, a przy tytułach Obsidianu
(tak, nawet przy obsmarowanym przez recenzentów Alpha Protocol) zawsze bawiłem się świetnie
;)

Zakup na premierę, nie ma innej możliwości ;)


Dokładnie tak! Pozostaje tylko czekać na premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony mamy powrót do klasycznych gier RPG w rzucie izometrycznym, mechanika gry wciąż może okazać się dobra, z drugiej mamy bardzo typowy świat fantasy i rozdęte obietnice twórców. Przy wielu grach słyszało się już o dużym znaczeniu "wyborów", a wychodziło zupełnie co innego. Tutaj twórcy jeszcze zapowiadają pełną kreację charakteru bohatera, czy skończymy jako bohater, łotr czy może ktoś stojący raczej z boku. Trochę za dużo tego naraz, to już nawet Bioware tyle nie obiecuje, dlatego lepiej poczekać do premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować