Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gra w biznes: jak zarobić na F2P (casus World of Tanks)

8 postów w tym temacie

Łukasz Wiśniewski

Niegdyś zapoczątkowaliśmy na łamach gram.pl cykl artykułów pod hasłem gra w biznes. Chodziło o pokazanie pewnych mechanizmów, rządzących naszą ukochaną branżą i okolicą. Komentujcie, nawołujcie nas do dalszej pracy, a pojawi się więcej takich tekstów...

Przeczytaj cały tekst "Gra w biznes: jak zarobić na F2P (casus World of Tanks)" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WoT to jest jednak P2W. Sam trochę grałem, przelałem może z 30 zł, o 30 zł za dużo. Ale znam takich ludzi co grają w to całymi dniami i oni to przelewają. Dajcie spokój. Choć tak długo jak się nic nie przeleje dla nich (albo nawet przeleje i potem jeszcze nie ma się wrażenia, że przelało się za p2w) to jest dosyć fajnie. Szkoda, że gra brzydka, słabo zoptymalizowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra na początku była fajna, radocha z gry jeszcze w becie była ogromna mimo wielu wpadek twórców. Po pewnym czasie jednak ani randomy, plutony, kompanie, wojny klanów, a nawet turnieje gdzie wygrywało się realną gotówkę przestały być już tak atrakcyjne jak kiedyś. Doszło więcej graczy, którzy normalnie by się taką grą nie zainteresowali gdyby była płatna, przez co poziom gry i społeczności graczy drastycznie spadł. Trochę w tej grze osiągnąłem i w wojnach klanów, i esportowo więc chyba mam dobre spojrzenie na ten tytuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym e-sportem bym się nie rozpędzał, bo jako widowisko sportowe World of Tanks jest słaby - za mało dynamiki, za dużo kampienia, niewiele się dzieje. Wargaming rzuca forsą w ten e-sport mając nadzieję, że coś z tego będzie, ale moim zdaniem to pomyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować