Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon w rozdzielczości 1080p na konsolach? "Prawdopodobnie nie"

91 postów w tym temacie

> Czemu się tutaj dziwić, te konsole są prymitywne do tego stopnia, że nie powinny się
> w ogóle ukazywać. Być może pod koniec roku 2009 byłyby czymś na co warto spojrzeć, jednak
> teraz to plastikowy złom, który powinien stanąć obok zabawek z kiosku i nie wstrzymywać
> rozwoju w tej branży.
Idź się garbić przed swoim komputerkiem, zobaczymy jak będziesz śpiewał gdy się okaże, że będziesz miał pokaz slajdów na swoim Personal Crapie. Śmiać mi się chce z takich dzieci. My będziemy się cieszyc grą a tacy jak ty będą się bawić suwakami graficznymi żeby móc jakoś pograć, nie mogę się też doczekać gwarantowanych lamentów na forach, że gra źle działa i jest słabo zoptymalizowana :D
No i powodzenia w granie w rewelacyjne exy konsolowe, Będziesz się przysłowiowo ślinił z jęzorem przy szybie, bo lepiej wydać więcej na samą kartę graficzną dla niezauważalnych bajerów graficznych niż cieszyć się wygodą i dopracowanymi grami.... Betonu pecetowego nie da się jednak zrozumieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież ps4 ma hd 7850, jeśli 1080p @ 30 fps nie jest wykonalne nawet po obniżeniu tej jakości grafiki no to rzeczywiście ktoś musiał nieźle posmarować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za marudzenie. Wiadomo, że na konsolach nie uzyskamy takich parametrów jak na komputerach PC. Dla CD-P RED konsole to tylko problem z którym muszą sobie jednak poradzić ze względu na większą sprzedaż i dotarcie do każdego klienta. Nie bez powodu mówi się że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Potem ludzie dziwią się, że gra nie spełnia oczekiwań, ale pomyślcie że taki Wiedźmin mimo iż ma potencjał musi być optymalizowany tak żeby ruszył na słabym sprzęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2014 o 00:46, Juri_gag napisał:

Przecież ps4 ma hd 7850, jeśli 1080p @ 30 fps nie jest wykonalne nawet po obniżeniu tej
jakości grafiki no to rzeczywiście ktoś musiał nieźle posmarować


Nie ma nic niezwykłego w tym by jakaś gra po premierze była niemożliwa do uruchomienia w max. detalach na maszynach poniżej 6000 zł (choćby Crysis, Metro, nawet Stalker porażał wymaganiami, Wiedźmin 2 po włączeniu ubersamplingu i sporo innych tytułów). Zwłaszcza że GPU to nie wszystko - warto pamiętać że CPU w PS4/Xbox One prawdopodobnie zrównuje się mocą obliczeniową z jakimś Celeronem G za 150 zł a PC-ty do grania jednak nierzadko mają Core i7 taktowane 3.5-4 GHz które są kilka razy szybsze, dochodzi jeszcze choćby zużycie RAM-u itd... Więc 1080p @ 30 fps to może być całkiem niezły wynik zwłaszcza że ta gra na pierwszych pokazach potrafiła od ręki zadusić GTX780Ti po włączeniu "realistycznego futra".

Ot, byleby ten tytuł płynnie działał na jakimś współczesnym PC-cie nieźle przy tym wyglądając (i to raczej nieważne czy to będzie się nazywało low czy medium) i podobnie było na konsolach. A że nie ruszy na nich w "max" i 120 fps? Cóż, fanatycy z 2-3 kartami graficznymi i sześciordzeniowymi 7-4930k to też pewna nisza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dopóki gra na PC nie będzie watch_dogsowana to nie obchodzi mnie czy na konsolach chodzi
> w 1080p, 720p czy 144p. Ludzie kupili ten szmelc i myślą, że to prawdziwy demon wydajności.
> Większych bajek nie dało się im wcisnąć.

Racja, co za różnica jaki sprzęt, konsola czy PC, przy skopanej optymalizacji każdy program/gra będzie mulić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w Polsce się spierają co będzie lepsze Wiedźmin czy Dragon Age. :-) Ale spokojnie, mnie wystarczy jak zatrzymana zostanie tendencja spadkowa po drugiej części. A poczekajcie jeszcze kilka lat, aż chłopaczki z CDP nauczą się porządnie programować, to i będą robili gry w 1080p, tak jak praktycznie wszyscy inni robiący gry na PS4.

Prawdę powiedziawszy to rozdzielczość to ostatnia rzecz jaka mnie interesuje. Infamous na telewizorze HD wygląda lepiej niż wszystko w co grałem na PC w fullHD i ustawieniach ultra (a grałem w dużo). Bardziej martwiłbym się o rzeczywistą jakość tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mnie zastanawiają bardziej te teksty jaka to optymalizacja W1 i W2 była do bani skoro
> mam obie i wiem jak to było.
>
> W Wiedźmina 1 można było spokojnie pograc na(ta to mój poprzedni piec) celeronie northwood
> 2,66 Ghz, 768 MB DDR1 RAM oraz GF 6600 128MB DDR2 128bit na 1024x768 na low(nie totalne
> low) detalach.
>
> W Wiedźmina 2 spokojnie w 1080p na med-high detalach na Phenom X3 720 2,8 Ghz, 4 GB 1066
> mhz DDR2 RAM i HD4830 512MB GDDR3 256 bit -> po zmianie karty graficznej (stara padła)
> na HD 6770 1GB GDDR5 128 bit high detale.
>
> Więc jak ktoś mi powie że W1 i W2 miały zrypaną optymalizację to ja się pytam co za złom
> ta osoba ma, że tak mu kiepsko działa?
>

Optymalizacja wiedźmina na PC to jedno, ale na konsolach to co innego. W2 dla tego przykładu był wręcz okrutnie brzydki na Xboxie, poniżej krytyki jeśliby porównać z innymi grami na tę konsolę. Programowanie na PC jest prostsze bo masz gdzieś optymalizację. Jednym pójdzie innym nie. Jedni będą płakać że się zacina, inni nie będą bo są przyzwyczajeni a jeszcze inni mają komputery za 10k z titanami w sli. Na konsolach z kolei trzeba umieć optymalizować, dlatego nigdy nie powstają tam gry pokroju Gothica 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2014 o 05:15, DonOskar napisał:

Optymalizacja wiedźmina na PC to jedno, ale na konsolach to co innego. W2 dla tego przykładu
był wręcz okrutnie brzydki na Xboxie, poniżej krytyki jeśliby porównać z innymi grami
na tę konsolę. Programowanie na PC jest prostsze bo masz gdzieś optymalizację. Jednym
pójdzie innym nie. Jedni będą płakać że się zacina, inni nie będą bo są przyzwyczajeni
a jeszcze inni mają komputery za 10k z titanami w sli. Na konsolach z kolei trzeba umieć
optymalizować, dlatego nigdy nie powstają tam gry pokroju Gothica 3.

Akurat wiedźmin 2 na X360 wygląda dosyć ładnie w porównaniu z wieloma grami na xpudle więc nie chrzań bzdur że grafika była odpychająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja nadal nie rozumiem, czemu ktoś miałby chcieć grać w jedną z najładniejszych gier w historii na sprzęcie, który nigdy w życiu nie będzie w stanie pokazać pełni jej piękna. Nie ma znaczenia, czy będziecie mieć te "full hd", czy nie, bo i tak dostaniecie grę skrojoną na miarę niewielkich możliwości sprzętowych obecnej generacji konsol. I nie, nie chcę was w żaden sposób obrazić, po prostu stwierdzam fakt, który oczywisty jest dla każdego, kto nie dał się porwać PR-owemu potokowi bzdur - zarówno PS4 jak i X-Box One były przestarzałe w dniu swej premiery i nie należy oczekiwać po nich cudów, a raczej tego, że będą hamować rozwój grafiki niemal równie skutecznie jak PS3 oraz X-Box 360 do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2014 o 09:44, Shaddon napisał:

A ja nadal nie rozumiem, czemu ktoś miałby chcieć grać w jedną z najładniejszych gier
w historii na sprzęcie,


Tu pojechałeś bzdurami ostro ;) ale rozumiem Fanboy wiedzmina, bo polskie itp. itd. i rózne inne tego rodzaju bzdury ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henrar problem w tym ,że autor wpisu sam się pyta czy to prawda i teraz dostajemy wieści od samego CDPR że prawdopodobnie gra nie będzie na konsolach w 1080p więc ten wpis nic nie potwierdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do wszystkich... (wstawcie sobie dowolną inwektywę), którzy piszą o zacinakch w gameplayu... zerknijcie proszę w górę ekranu i tam ukarze wam się nieco niewyraźny, ale jednak napis: WORK IN PROGRESS.
zaś do konsolowych braci w wierze... no cóż, współczuję Wam, ale CDP porwało się na grę monumentalną (co, jestem przekonany im wyjdzie) i Wasz sprzęt, który, powiedzmy sobie szczerze, technologią z kosmosu nie grzeszy, po prostu nie pociągnie. chciałbym, żeby mógł, ale ni cholery się nie da. sam czekam na nową serię kart nVidii i mam na to już odłożone pieniądze, bo chcę przy W3 odpaść, a nie tylko w niego zagrać. ale przy komponentach rzędu serii 480, mysz słonia nie urodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sojusz z Microsoftem, teraz to... Jeśli rozdzielczość na PS4 będzie taka sama jak na Xbox One (zaniżona) to pozwoli mi to stwierdzić, że taką decyzję podał im ktoś z Microsoftu, w związku z czym mimo iż to rodzimy wydawca to za grę podziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2014 o 10:27, Oscar_Oks napisał:

do wszystkich... (wstawcie sobie dowolną inwektywę), którzy piszą o zacinakch w gameplayu...
zerknijcie proszę w górę ekranu i tam ukarze wam się nieco niewyraźny, ale jednak napis:
WORK IN PROGRESS.
zaś do konsolowych braci w wierze... no cóż, współczuję Wam, ale CDP porwało się na grę
monumentalną (co, jestem przekonany im wyjdzie) i Wasz sprzęt, który, powiedzmy sobie
szczerze, technologią z kosmosu nie grzeszy, po prostu nie pociągnie. chciałbym, żeby
mógł, ale ni cholery się nie da. sam czekam na nową serię kart nVidii i mam na to już
odłożone pieniądze, bo chcę przy W3 odpaść, a nie tylko w niego zagrać. ale przy komponentach
rzędu serii 480, mysz słonia nie urodzi.


tylko że tam jest hd 7850 więc w sumie dosyć mocna grafika która ciągnie wszystko na wysokich detalach w full hd na dzień dzisiejszy ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować