Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

id Software zapowiada zmiany w Quake Live

21 postów w tym temacie

wtf? Kiedyś grałem w QA chyba były to początki tej browserowej gry. Zajedwabiście było odświeżyć sobie starego poczciwego Q3A :)) ale teraz widzę, że twórcy kombinują i to ostro .... ;<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko po to, by "pomóc Quake Live być o krok bliżej od nowoczesnych shooterów".

Te słowa nie zraziły do tego tytułu bo chciałbym zagrać w Quake w starym stylu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na te zapowiedziane zmiany i odnoszę wrażenie, że ktoś się minął z Prima Aprilisem O_o
Primary/Secondary weapon? Automatyczny bunnyhop? Może niech jeszcze przyklejanie się do przeszkód dodadzą i ogłuszenie po trafieniu rakietą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Casualizacja idzie pełną parą. Ja wiem, że na steamie grają same dzieci i trzeba dostosować F2P do ich wymogów. Nie ma to jak spaprać dobrego shootera z dawnych lat. Miałem zapytać co z nowym quakem, ale chyba soboe daruje. Pewnie wyglądał by tak samo cienko jak teraz będzie wyglądać Qlive. Jeśli chodzi o bronie to zawsze przy respawnie mieliśmy dwie do wyboru. Machineguna i gunleta. Rączka co prawda to nie broń, ale miała wirujące ostrze ;) Teraz pewnie bedzie rakietnica do wyboru i plasmagun na start.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niestety id w pogoni za klientami kala własną grę... na szczęście jeszcze można postawić
> własny serwer w starym konfigu

Nikt z starego iD w ID nie został więc najwidoczniej mają w tyłku dorobek starej gwardii :].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2014 o 16:58, leszeq napisał:

...
Primary/Secondary weapon? Automatyczny bunnyhop? Może niech jeszcze przyklejanie się
do przeszkód dodadzą i ogłuszenie po trafieniu rakietą?


Podobnie pomyślałem, choć zamiast tego drugiego przyszła mi do głowy powolna regeneracja zdrowia :D.
I jeszcze autoaim powinien być, najlepiej taki, jak starym DS9 The Fallen, gdzie na maksymalnym ustawieniu celownik latał po ekranie jak szalony przyklejając się do przeciwników :D.

Zawsze myślałem, że podstawą Quake Live był klasyczny do bólu deathmatch, no ale widać w błędzie byłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra czas odświeżyć sobie pamięć jak to było kiedyś z UT2004(ta ludzie nadal w to grają XD) i UT3(na steamcommunity pokazuje zero ale to dlatego że sporo graczy nie aktywowało retaila na steamie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2014 o 20:24, Numenpl napisał:

Dobra czas odświeżyć sobie pamięć jak to było kiedyś z UT2004(ta ludzie nadal w to grają
XD) i UT3(na steamcommunity pokazuje zero ale to dlatego że sporo graczy nie aktywowało
retaila na steamie).


Po co ? Wystarczy odpalić Q3 i jesteś w niebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2014 o 21:35, Tom_pl napisał:

Teraz ogólnie robi się dla mas, a nie pod konkretną grupę odbiorców graczy.


No to niech kurczę robią nową, a nie zmieniają 15-letni klasyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

QL to fajny pomysł, ale wyszło jak zwykle. Do III nigdy się nie zbliżył. A prawda jest taka, że casuale pograją sobie przez 2 tyg. na Steamie a potem bajbaj, bo będą wciry dostawać i koniec zabawy.

Także good luck ID, good luck...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2014 o 08:39, leszeq napisał:

No to niech kurczę robią nową, a nie zmieniają 15-letni klasyk.


Fajnie było by, ale na razie raczej na to się nie zanosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować