Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

12 dni z Xbox one - ewolucja kontrolera

22 postów w tym temacie

Dnia 03.09.2014 o 14:51, porckypizgus napisał:

Podobno pad od Dreama był wzorowany kształtem głowy Sonica :D Jakby tak popatrzeć to
może coś w tym jest. Osobiście uważam, że pad od DC jest najbardziej udany.


Mi momentami brakowało drugiej gałki analogowej, zwłaszcza w Sonic Adventures, gdzie kamera potrafiła czasami szaleć, acz pad całkiem wygodny. Jeśli o analogi chodzi, to strasznie wydawał mi się mało precyzyjny, ale może to wina mojego zużytego lekko egzemplarza była. Cóż, przesiadłem się na DC prosto z dualshocka, więc wymagania miałem spore. Tam analogi chyba najlepiej były wykonane z całej VI generacji konsol (jeszcze nie miałem tylko Gackowego w łapach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia wcale faktu, że pady się nie rozwijają a przez to ograniczają twórców gier.
Gdy tymczasem choćby takie gryzonie pędzą do przodu, że o mało zakrętu nie wyrobią.

Sony przynajmniej wprowadziło ekran dotykowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować