Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

12 dni z Xbox One - drużyna Microsoftu

22 postów w tym temacie

Ja bym jeszcze dopisał jedną gwiazdorską ekipę jaką jest Harmonix. Dance Centeral to sukces sprzedażowy a teraz wprowadzają nową markę jaką będzie Fantasia Music Evolved. Czekam na tą grę z wywieszonym jęzorem. Tańce nie są dla mnie, ale dyrygowanie i tworzenie muzyki, to absolutnie moje gusta. Harmonix nie może zawieść, bo to mistrzowie gier muzycznych. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 10:31, piorko90 napisał:

Same newsy o wspaniałości Xbox one i Microsoftu ostatnio :/


"12 dni z Xbox One to wspólna akcja promocyjna firm Microsoft oraz Gram.pl." ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dopisywałbym Platinum i Insomniac, ponieważ to niezależne studia "do wynajęcia". Robią gry każdemu, kto opłaci ich produkcje. Obie ekipy pracują/będą pracować nad grami na różne platformy.

Nie widzę tutaj bliskiej współpracy, w przeciwieństwie do takiego Remedy chociażby.

Nigdy nie zrozumiem jednej rzeczy związanej z MS. Niedługo będzie 15 lat od wejścia na rynek konsol. Przez ten czas zamiast inwestować w tworzenie nowych ekip, zawsze woleli budżet marnować w inny sposób. To zadziwiające, że przez tyle lat stworzyli tylko jedno IP z jakimkolwiek sukcesem. Mowa o Forzie oczywiście.

W końcu ani Halo, ani Gearsy nie są wynikiem kreatywności studiów wewnętrznych( Halo przed podpisaniem kontraktu z Bungie było w zasadzie zrobione i miało wyjść na PC i Ps2),

Jako posiadacz X360, pierwsze kilka lat kibicowałem zmianie polityki, nic się jednak nie zmieniło, oprócz oddelegowania Rare (300-400 mln USD kosztowali...) do produkcji gier na kinecta :(

W tej chwili studia u MS to "farmy" do produkcji Halo, Fable i Gearsów (Black Tusk pracowało nad nowym IP, przed oddelegowaniem do GoW). Chciałbym kiedyś ujrzeć bardziej kreatywne wykorzystanie własnych twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mało studiów first-party, w większości w dodatku albo praktycznie martwe (Rare) albo klepacze jednej serii. Reszta to third-party, która tworzy tym, którzy zapłacą (jak Platinum).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 343 Industries - banda jełopów, która nie potrafi wydać gry bez zglitchowanych achievementów.
> Za kolejne Halo podziękuję.
Cieszy mnie to, że społeczność xboxlive grająca w Halo będzie pomniejszone o kolejnego hejterka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co ukrywać, słabo to wygląda. Szczególnie odkąd MS "opuścili" Bungie i Epic Games, twórcy IMO ich najlepszych tytułów. 343 Industries próbuje udawać kolejne Bungie (z efektem mniej więcej takim jak kolejny retro-rockowy zespół ze Szwecji próbujący być nowym Led Zeppelin), a w Gears of War w rękach Black Tusk pokładam jeszcze mniej wiary. Z kolei Lionhead Studios bez złotoustego Piotrka może i nadal wydają miałkie Fable, ale przynajmniej nie tworzą złudzeń że jest inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Cieszy mnie to, że społeczność xboxlive grająca w Halo będzie pomniejszone o kolejnego
> hejterka :P

W zasadzie to została pomniejszona już jakiś czas temu. I nie tyle o kolejnego, co o kolejnych :] Goście spartolili tak prostą rzecz do zakodowania jak licznik zabójstw i w dodatku od dobrych 9 miesięcy mają głęboko w czterech literach setki ludzi, którzy proszą na forum o patch. Sorry, ale jeśli devsi oszukują klientów (ciągłe obiecanki bez pokrycia), to po prostu olewam gry od 343 tak samo jak oni mnie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Strasznie mało studiów first-party, w większości w dodatku albo praktycznie martwe (Rare)
> albo klepacze jednej serii. Reszta to third-party, która tworzy tym, którzy zapłacą (jak
> Platinum).

Fakt mało tych studiów w porównaniu do konkurencji, ale reszta zarzutów mocno naciągana.
a) Martwe Rare przechodząc do Microsoft wydało na świat 3 nowe IP: Kameo, Viva Pinata i Kinect Sports. Próbowało też tchnąć powiew świeżości w Banjo Kazooie, z różnym odbiorem. Ja się bawiłem przednio. Nie wiem co masz na myśli pisząc Martwe ale na samej franczyzie Kinect Sports, która w tym roku prawdopodobnie dobije do 10mln zarobiła więcej niż wiele nowych IP, które wychodzą multiplatformowo.

b) Klepacze jednej serii - zaraz którą to już mamy część Grant Turismo, God Of War, Killzona czy Wipeouta hmm? Póki gry z tej samej serii trzymają wysoki poziom i w recenzjach oceny nie spadają poniżej 8/10 nie widzę powodów do narzekań.
W tej generacji Microsoft inwestuje całkiem sporo w nowe marki: Project Spark, Fantasia, Ryse, Quantum Break, Sunset Overdrive, Ori, Scalebound, Blow. We wszystkie te gry inwestują pieniądze, więc nie ważne czy studia są ich własne czy zewnętrzne. Microsoft wykłada kasę na nowe gry i to się chwali. W połowę z tych gier zagrają posiadacze PC, co nie zmienia faktu, że to właśnie dzięki Microsoftowi, którego tu się krytykuje, że nie inwestuje w studia. Po co mi wiedzieć czy grę robiło wewnętrzne studio, czy nie, skoro najbardziej interesują mnie produkt.


>Śmieszne są te artykuliki. Żadna inna konsole na taką serie liczyć nie mogła... no ale w końcu hajs się musi zgadzać.

Śmieszny to jest ten cały hejt jaki tu czytam. Na fejsbuku fanboje Sony jadą po Xbox Polska, że Microsoft nie reklamuje swoje sprzętu, w pismach ani w TV, bo żałuje kasy na to gówno, ograniczając się do fejsa pokazują jak upadłą jest firmą, a tu z kolei ból dupy, że Microsoft zapłacił za promocję. Żenada i cyrk na kółkach.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

Fakt mało tych studiów w porównaniu do konkurencji, ale reszta zarzutów mocno naciągana.
a) Martwe Rare przechodząc do Microsoft wydało na świat 3 nowe IP: Kameo, Viva Pinata
i Kinect Sports.


Które to IP bledną w porównaniu do reszty dorobku tej firmy, żaden to argument. Obecne (tak, martwe) Rare trudno nawet nazwać cieniem swojego poprzedniego wcielenia.

Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

b) Klepacze jednej serii - zaraz którą to już mamy część Grant Turismo, God Of War, Killzona
czy Wipeouta hmm?


Guerrilla Games zajmuje się obecnie nowym IP, Santa Monica współpracuje nad wieloma projektami, a oprócz tego istnieją m.in. Naughty Dog, Media Molecule (nowe IP, LBP i Tearaway), Evolution Studios (nowe IP - Driveclub) i Bend Studio (nowe IP). Nie ma porównania. ;P

>W połowę z tych gier zagrają posiadacze PC

I tutaj w zasadzie moje zainteresowanie i ogólna atrakcyjność Xboksa mocno spada. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

Fakt mało tych studiów w porównaniu do konkurencji, ale reszta zarzutów mocno naciągana.
a) Martwe Rare przechodząc do Microsoft wydało na świat 3 nowe IP: Kameo, Viva Pinata
i Kinect Sports. Próbowało też tchnąć powiew świeżości w Banjo Kazooie, z różnym odbiorem.
Ja się bawiłem przednio. Nie wiem co masz na myśli pisząc Martwe ale na samej franczyzie
Kinect Sports, która w tym roku prawdopodobnie dobije do 10mln zarobiła więcej niż wiele
nowych IP, które wychodzą multiplatformowo.

Martwe, bo w porównaniu do tego, co robili za czasów Nintendo to co robią to popierdółki. Sprzedaje się, owszem, ale stać ich na więcej (Perfect Dark, Star Fox Adventures, oryginalne Killer Instinct, GoldenEye 007).

Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

b) Klepacze jednej serii - zaraz którą to już mamy część Grant Turismo, God Of War, Killzona
czy Wipeouta hmm? Póki gry z tej samej serii trzymają wysoki poziom i w recenzjach oceny
nie spadają poniżej 8/10 nie widzę powodów do narzekań.

Pomijając Gran Turismo - Guerilla Games robi nowe IP. Santa Monica pracuje nad The Order 1866, Everybody''s Gone to Rapture i jeszcze nienazwanym nowym IP. Nowego Wipeouta nikt nie robi. O GT7 też nic nie wiadomo. Więc gdzie te klepacze jednej serii?

Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

W tej generacji Microsoft inwestuje całkiem sporo w nowe marki: Project Spark, Fantasia,
Ryse, Quantum Break, Sunset Overdrive, Ori, Scalebound, Blow. We wszystkie te gry inwestują
pieniądze, więc nie ważne czy studia są ich własne czy zewnętrzne. Microsoft wykłada
kasę na nowe gry i to się chwali. W połowę z tych gier zagrają posiadacze PC, co nie
zmienia faktu, że to właśnie dzięki Microsoftowi, którego tu się krytykuje, że nie inwestuje
w studia. Po co mi wiedzieć czy grę robiło wewnętrzne studio, czy nie, skoro najbardziej
interesują mnie produkt.

Problem w tym, że to nie są exclusive''y. Co z tego, skoro posiadacze PS4 w to nie zagrają, skoro mogą w to zagrać na PC i nie mają żadnej zachęty, by kupić Xboksa?

Dnia 03.09.2014 o 14:40, Rafalinda_san napisał:

Śmieszny to jest ten cały hejt jaki tu czytam. Na fejsbuku fanboje Sony jadą po Xbox
Polska, że Microsoft nie reklamuje swoje sprzętu, w pismach ani w TV, bo żałuje kasy
na to gówno, ograniczając się do fejsa pokazują jak upadłą jest firmą, a tu z kolei
ból dupy, że Microsoft zapłacił za promocję. Żenada i cyrk na kółkach.

Jedną rzeczą są reklamy w TV a drugą są artykuły sponsorowane i praktycznie spam jak przy Wiedźminie informacjami o Xboksie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Śmieszne są te artykuliki. Żadna inna konsole na taką serie liczyć nie mogła... no ale
> w końcu hajs się musi zgadzać.

Jakby ci ktoś zaproponował cokolwiek, za taki artykuł, też byś napisał. Nie ma w tym nic dziwnego, tym bardziej że większość rozumie zdanie "wspólna akcja promocyjna", której zadaniem jest PROMOWANIE konsoli a nie wytykanie jej błędów. To nie są recenzje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>W połowę z tych gier zagrają posiadacze PC
>I tutaj w zasadzie moje zainteresowanie i ogólna atrakcyjność Xboksa mocno spada. ;P

Nie, no super argument, Nie kupię konsoli by gra wyjdzie też na PC. I nie mów mi, że gracze posiadający PS4 zagrają w niektóre gry na PC, bo wyniki sprzedaży pokazują coś zupełnie odwrotnego. Ani TitanFall ani Alan Wake, Halo czy Gearsy nie sprzedały się tak dobrze jak na konsolach. Sprzedaż TitanFall na PC to śmiech na sali, nawet nie wiem czy ta sprzedaż mieści się w granicach 2% ogólnie sprzedanej gry. 10 mln posiadaczy PS4 ma okazję zagrać w TitanFall na PC i jakoś tego nie widać. Alan Wake zeszła w 3mln sztuk, z czego PC to zaledwie 200 tys.
To całe gadanie, że zagram na PC, jest zwykłym pitoleniem. Zwłaszcza wasze. Henrar od kiedy pamiętam hejtuje platformę PC i wywyższa konsole, tak samo jak ty NIfheim. PC kijem nie ruszycie, choćby dostało nie wiem jak dobrą grę.

I teraz rodzynek ->Oryginalne Killer Instinct i Perfect Dark jako gry lepsze niż Kameo czy Conker. Śmiechłem. Oryginalny KI ssał po całości i jak widziałem go kiedyś na N64 to załamałem rączki. Ta gra wyglądała tandetnie i tak samo beznadziejnie się w nią grało. W ilu klatka to chodziło? W czterech? SYF
Też jestem fanem Rare ale nie jestem ślepy, by wychwalać takie porażki. Dla mnie Rare to przede wszystkim Battletoads, Conker, Kameo i Banjo... Nawet Viva Pinata była udana. ALe nie Perfect Dark.


Lionhead Studios też pracuje nad nowym IP a Rare póki co kończy z Kinectem. Będzie albo odświeżenie jednej ze starych marek albo coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Śmieszne są te artykuliki. Żadna inna konsole na taką serie liczyć nie mogła... no ale
> w końcu hajs się musi zgadzać.

Jakby ci ktoś zaproponował cokolwiek, za taki artykuł, też byś napisał. Nie ma w tym nic dziwnego, tym bardziej że większość rozumie zdanie "wspólna akcja promocyjna", której zadaniem jest PROMOWANIE konsoli a nie wytykanie jej błędów. To nie są recenzje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

Nie, no super argument, Nie kupię konsoli by gra wyjdzie też na PC. I nie mów mi, że
gracze posiadający PS4 zagrają w niektóre gry na PC, bo wyniki sprzedaży pokazują coś
zupełnie odwrotnego. Ani TitanFall ani Alan Wake, Halo czy Gearsy nie sprzedały się tak
dobrze jak na konsolach. Sprzedaż TitanFall na PC to śmiech na sali, nawet nie wiem czy
ta sprzedaż mieści się w granicach 2% ogólnie sprzedanej gry. 10 mln posiadaczy PS4 ma
okazję zagrać w TitanFall na PC i jakoś tego nie widać. Alan Wake zeszła w 3mln sztuk,
z czego PC to zaledwie 200 tys.

Poproszę o źródła.

Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

To całe gadanie, że zagram na PC, jest zwykłym pitoleniem. Zwłaszcza wasze. Henrar od
kiedy pamiętam hejtuje platformę PC i wywyższa konsole, tak samo jak ty NIfheim. PC kijem
nie ruszycie, choćby dostało nie wiem jak dobrą grę.

To, że hejtuję niektóe aspekty związane z PCtami a zwłaszcza PCtowym community nie oznacza, że na PCcie nie gram.

Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

I teraz rodzynek ->Oryginalne Killer Instinct i Perfect Dark jako gry lepsze niż Kameo
czy Conker. Śmiechłem. Oryginalny KI ssał po całości i jak widziałem go kiedyś na N64
to załamałem rączki. Ta gra wyglądała tandetnie i tak samo beznadziejnie się w nią grało.
W ilu klatka to chodziło? W czterech? SYF
Też jestem fanem Rare ale nie jestem ślepy, by wychwalać takie porażki. Dla mnie Rare
to przede wszystkim Battletoads, Conker, Kameo i Banjo... Nawet Viva Pinata była udana.
ALe nie Perfect Dark.

Perfect Dark słabe? LOLOLOLOL. Ta gra posiada jedną z najwyższych ocen na metacritic (97%), jest uznawana za jednego z najlepszych FPSów z lat 90 a ty twierdzisz, że jest nieudany :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Perfect Dark słabe...
Nie wiem na jakiej planecie, ale na Ziemi to absolutny klasyk.

Jeśli kontynuować sprawę Rare, to trzeba wspomnieć o tym, że z oryginalnej ekipy bardzo niewiele osób zostało. Czemu ciężko się dziwić, MS przez lata nie dawał zielonego światła wielu projektom studia.

Osobiście od nowego Rare nie oczekuję niczego. Pewnie próby powrotu do posiadanych IP będą miały miejsce. Tym bardziej, że Kinect 2 świata nie zwojuje, skoro stał się w sumie niepotrzebnym dodatkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

Nie, no super argument, Nie kupię konsoli by gra wyjdzie też na PC. [...]


Ale co ma tutaj w ogóle do rzeczy liczba sprzedanych egzemplarzy? Chodzi o to, że mam MOŻLIWOŚĆ zagrania na PC. To że ktoś nie chce kupić gry nawet jeśli wyjdzie na PC jest kompletnie nieistotne.

Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

To całe gadanie, że zagram na PC, jest zwykłym pitoleniem. Zwłaszcza wasze. Henrar od
kiedy pamiętam hejtuje platformę PC i wywyższa konsole, tak samo jak ty NIfheim. PC kijem
nie ruszycie, choćby dostało nie wiem jak dobrą grę.


Że co, przepraszam? Mam ~70 gier na GOG, 127 na Steamie, a wersji pudełkowych nie chce mi się nawet liczyć. Jeżeli przeszkadza mi DRM, port czy najzwyczajniej w świecie wolałbym w grę pograć na konsoli - kupuję ją na konsolę (na tym polu XBone również przegrywa, bo mogę kupić lepszą wersję na PS4). A krytykowanie najbardziej przykrej grupy graczy udzielającej się w internecie (GPCGMR) i innych spraw nie ma tu nic do rzeczy.

Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

I teraz rodzynek ->Oryginalne Killer Instinct i Perfect Dark jako gry lepsze niż Kameo
czy Conker. Śmiechłem. Oryginalny KI ssał po całości i jak widziałem go kiedyś na N64
to załamałem rączki. Ta gra wyglądała tandetnie i tak samo beznadziejnie się w nią grało.
W ilu klatka to chodziło? W czterech? SYF


Że jak? ;DDD Mnie nie obchodzi co ty sobie o tej grze myślisz, to kultowa pozycja. Nie ośmieszaj się, szczególnie taką pseudo-krytyką jak "widziałem go kiedyś".

Dnia 03.09.2014 o 16:37, Rafalinda_san napisał:

Też jestem fanem Rare ale nie jestem ślepy, by wychwalać takie porażki. Dla mnie Rare
to przede wszystkim Battletoads, Conker, Kameo i Banjo... Nawet Viva Pinata była udana.
ALe nie Perfect Dark.


Podobnie jak wyżej - możesz sobie zrobić z Viva Pinata szczyt osiągnięć Rare w swojej fanbojowskiej fantazji, ale zejdź na ziemię. Perfect Dark to również kultowa pozycja, nie kpij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować