SiniS

Kwasy by Jasió, James & SiniS

62281 postów w tym temacie

Dnia 11.04.2010 o 19:44, Starscream napisał:

Przestan filozofować, jak ci sie nie podoba to nikt nie kaze ogladac

To w końcu ma mi się podobać czy demotywować ? :-)

Dann, masz skłonność do roztrząsania kompletnie nieistotnych spraw i bzdurnych pierdół bez znaczenia - brakuje mi tu jeszcze głębokiego cytatu z jakiejś angielskojęzycznej piosenki albo filmu ;]

Dnia 11.04.2010 o 19:45, Dann napisał:

> Przestan filozofować, jak ci sie nie podoba to nikt nie kaze ogladac

To w końcu ma mi się podobać czy demotywować ? :-)

Widze ze lapiesz za slowka to moze inaczej- nie chcesz to nie patrz

Dnia 11.04.2010 o 19:30, Budo napisał:

> Czuję się zdemotywowany tym, że masz inne poczucie humoru niż ja :)

Chodzi o ideę demotywatorów... demot to nie jest śmieszny obrazek z podpisem. Sama nazwa
mówi jakie zadanie ma demotywator/motywator.

A widzisz, ja to inaczej rozumiem: demotywują, tak, ale do pracy. Taki obrazkowy youtube.

No i czy ogladając je nie pomyslałeś coś w stylu "nie tak wygląda demotywator"

Nie czułeś się zdemotywowany :D ?

Dnia 11.04.2010 o 19:57, Lone_Wolf napisał:

Ha-ha, proszę jaki cwany ;]

Dann---> demotywować lub motywować w ogólnym sensie. Jaki jest sens demotywowania? A kto to wie, 3/4 połowa internetu nie ma sensu. Ale akurat niektóre demoty mają naprawdę w sobie to coś.

http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201004/1270323817_by_shure_500.jpg
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201004/1270161197_by_Trill_500.jpg
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201003/1269432947_by_slawo1986_500.jpg
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201003/1269105415_by_medeia.jpg
http://demotywatory.pl/1078/GENIUSZ

kilka tych, które lubię :)

Sheesh, to już nawet nie można zapytać... przepraszam, czy tu biją ?
A co do głębokiego cytatu, jest chyba taka piosenka pod tytułem "So simple, that it''s hard to understand." :-)
Dodam tylko, że filozofia "If it''s not fun, what''s the point?" nigdy do mnie nie przemawiała, pewnie dlatego te obrazki zupełnie mnie nie śmieszą.
EoT.

Hehe, kurcze Lone_Wolf masz rację. :-) O tym nie pomyślałem. :-D Good point.

@ Budo

A kto to wie, 3/4 połowa internetu nie ma sensu.

Co samo w sobie jest chyba niezłym demotywatorem. :-) Np. wystarczy czasem poczytać komentarze na onecie i voila... od razu traci się wiarę w ten świat. :-)

Daruj sobie linkowania stron z komixxów, bo to zwykły spam. Jak już ci zależy to uzbieraj kilka i wstaw jako zdjęcia.

Ciekawa gra słow:

W łożu małżeńskim spragniony mąż do niechętnej żony:
- No zlituj się nade mną!
- Ja nie jestem z tobą z litości tylko z miłości.
Po chwili:
- No dobra. To zmiłuj się nade mną!

:P

Dnia 11.04.2010 o 23:20, Piciambeer napisał:

Daruj sobie linkowania stron z komixxów, bo to zwykły spam. Jak już ci zależy to uzbieraj
kilka i wstaw jako zdjęcia.

Primo: spam by był gdybym linkował jeden post za drugim co parę minut, a nie co kilka godzin
Secundo: i tak wszystko w tym wątku to spam ;]

Why Women Shouldn''t Take Men Shopping **
After I retired, my wife insisted that I accompany her on her trips to Target. Unfortunately, like most men, I found shopping boring and preferred to get in and get out. Equally unfortunate, my wife is like most women - she loves to browse. Yesterday my dear wife received the following letter from the local Target.

Dear Mrs. Samuel,

Over the past six months, your husband has caused quite a commotion in our store. We cannot tolerate this behavior and have been forced to ban both of you from the store. Our complaints against your husband, Mr. Samuel, are listed below and are documented by our video surveillance cameras.

1.June 15: Took 24 boxes of condoms and randomly put them in other people''s carts when they weren''t looking.

2.July 2: Set all the alarm clocks in Housewares to go off at 5-minute intervals.

3.July 7: He made a trail of tomato juice on the floor leading to the women''s restroom.

4.July 19: Walked up to an employee and told her in an official voice, ''Code 3 in Housewares. Get on it right away''. This caused the employee to leave her assigned station and receive a reprimand from her Supervisor that in turn resulted with a union grievance, causing management to lose time and costing the company money.

5.August 4: Went to the Service Desk and tried to put a bag of M&Ms on layaway.

6.August 14: Moved a ''CAUTION - WET FLOOR'' sign to a carpeted area.

7.August 15: Set up a tent in the camping department and told the children shoppers he''d invite them in if they would bring pillows and blankets from the bedding department to which twenty children obliged.

8.August 23: When a clerk asked if they could help him he began crying and screamed, ''Why can''t you people just leave me alone?'' EMTs were called.

9.September 4: Looked right into the security camera and used it as a mirror while he picked his nose.

10.September 10: While handling guns in the hunting department, he asked the clerk where the antidepressants were.

11.October 3: Darted around the store suspiciously while loudly humming the ''Mission Impossible'' theme.

12.October 6: In the auto department, he practiced his ''Madonna look'' by using different sizes of funnels.

13.October 18: Hid in a clothing rack and when people browsed through, yelled ''PICK ME! PICK ME!''

14.October 21: When an announcement came over the loud speaker, he assumed a fetal position and screamed ''OH NO! IT''S THOSE VOICES AGAIN!''

And last, but certainly not least:

15.October 23: Went into a fitting room, shut the door, waited awhile, then yelled very loudly, ''Hey! There''s no toilet paper in here.'' One of the clerks passed out.

**Teoretycznie z ebaumsworld, ale że ta strona ma opinię "pozyczającej" bez podania źródła to powstrzymam się od cytowania :D

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się