Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Poznaliśmy zakres cenowy konsumenckiej wersji Oculus Rift

31 postów w tym temacie

ciekawe ile gier będzie wspierać oculusa... nawet przeliczając tylko z kursu dolara wolałbym kupić porządny monitor, a że w Polsce nigdy nic nie kosztuje "po kursie dolara" to tym bardziej bym tego nie kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby był do 800 zł i rzeczywiście były by na to jakieś fajnie gry (myślę że The Vanishing of Ethan Carter byłby całkiem fajny z Oculus-em) to może bym się zastanowił. Niestety znając życie wyjdzie kilka demek technologicznych którymi będzie można poszpanować znajomym, kilka gier i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena nie jest zła. Teraz rozchodzi się tylko o zaplecze growe. Bo nie widzę sensu kupna tego typu urządzeń dla dwóch góra trzech gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę zbyt dużej przydatności tego czegoś, tym bardziej do gier, w jakie głównie gram. Nie widzi też mi się granie z przystawionymi monitorami do oczu, ani też nigdy nie byłem fanem różnych kontrolerów ruchowych (Move, Kinect itp.), to samo dotyczy sterowania ruchami głowy. Lepiej poczekać, zobaczyć co będzie, być może dość szybko zostanie to zastąpione czymś innym. Nie tak dawno temu podobnie hypowano granie z okularami 3D, a co z tego wyszło, dobrze wiemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dandzialf
Tak samo o smartfonach mówili.
Spokojnie, te sprzęty są w powijakach dopiero, przypuszczam, że za kilka lat coś z tego będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować