Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kolejne porównanie Project CARS - tym razem z Gran Turismo 6

15 postów w tym temacie

> Potraktujcie to na luzie,
>
> ^^ Paweł, widzę od rana humor Ci dopisuje ;-)

No próbuję uniknąć niepotrzebnych przepychanek i bezsensownych kłótni jak tylko się da. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obie fajne, ale porównywanie gier past gen vs next gen? Serio? Jak już do czegoś turismiaka porównać to do Assetto Corsy, podobny poziom grafiki. Co do modelu jazdy hmm, obie mają dobry ale żadna symulatorem nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika grafiką ale można dzięki takim porównaniom zobaczyć zachowanie aut i moim zdaniem to w gt 6 wydaje się być ciekawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesujące dla mnie jest to, że przy GT6 widać, ze auto porusza się po nierównej drodze, a w Project CARS auto w ogóle nie kolebie się na drodze, tak jakby jechało po stole. Wg mnie minus dla twórców CARS, ale może bardziej liczy się grafika, nie obwiniam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2014 o 12:21, Damiand92 napisał:

Interesujące dla mnie jest to, że przy GT6 widać, ze auto porusza się po nierównej drodze,
a w Project CARS auto w ogóle nie kolebie się na drodze, tak jakby jechało po stole.
Wg mnie minus dla twórców CARS, ale może bardziej liczy się grafika, nie obwiniam.


Nie jest ważne, czy widać że się auto kolebie na drodze - ważne, czy to czuć na kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2014 o 12:23, TFClecho napisał:

> Interesujące dla mnie jest to, że przy GT6 widać, ze auto porusza się po nierównej
drodze,
> a w Project CARS auto w ogóle nie kolebie się na drodze, tak jakby jechało po stole.

> Wg mnie minus dla twórców CARS, ale może bardziej liczy się grafika, nie obwiniam.

Nie jest ważne, czy widać że się auto kolebie na drodze - ważne, czy to czuć na kierownicy.


Nie grałem ani w jedną ani w drugą, więc nie wiem, czy jest różnica. Tym bardziej na kierownicy. Ale warto sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest ważne, czy widać że się auto kolebie na drodze - ważne, czy to czuć na kierownicy.

Dobre zawieszenie nie pozwala bujać się autu (szczególnie hipersportowemu), na kierownicy powinno być czuć fakt.

Mnie rozwalił inny fakt (na korzyść Project Cars) to jak brzmi Pagani!!! Totalnie wymiękłem. Dźwięk w GT6 na tym przykładzie wypada ze 2 klasy niżej. To jest naprawdę coś, i nie potrzeba do tego super sprzętu i technologii tylko odpowiedniego przygotowania sampli dźwiękowych (i tu kłania się nakład pracy i chęci zapaleńców).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie dziwi, że w GT6 klapki dociskające samochód ładnie pracują, a w CARS są na sztywno wyciągnięte ciągle. Ale jest jeszcze czas - może takie detale na koniec poprawią? Moim zdaniem obie gry trzymają poziom!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować