Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Rising 3: Apocalypse Edition - recenzja

17 postów w tym temacie

Wyjdę na czepialskiego, ale dla mnie 7.7 to nie jest ocena dla lekko monotonnego, pełnego nienaprawionych błędów "mocnego średniaka". Siódemka (bah, ósemka niemal!) powinna wskazywać na tytuł bardzo dobry, ale nie rewolucyjny. Tymczasem DR3 chyba nim nie jest, co nie?

Za konwersję na PC Capcom powinien dostać ostro po tyłku - no ale z drugiej strony DR3 utwierdził mnie tylko w przekonaniu, że ta firma to banda partaczy, mająca graczy w głębokim poważaniu. Forum gry od kilku dni pęka w szwach od postów ludzi, którzy cierpią na crashe albo przecieki pamięci, a developer jest jedynie w stanie napisać "zainstalujcie sobie sterowniki sprzed 2 lat, odprawcie taniej Boga Słońca i czekajcie na cud; my wiemy, że problemy istnieją, to super że wy też jesteście tego świadomi, a teraz spadajcie na bambus"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało mi się pograć chwilę na komputerze mojego kolegi i... jakieś 90% czasu spędziłem na jeżdżeniu walcem drogowym przez całe chmary zombie. Nie wiem, czy to dobry znak, ale podobało mi się to, nie mówiąc już o tym, że czego bym nie wziął to mogę tym zombiakom przyłożyć. Grałem też wcześniej w DR2 i jakoś czułem się tam inaczej, nieco bardziej przytłoczony tym wszystkim i szybko grę odstawiłem, więc tutaj widzę plus, bo sesja z DR3 zachęciła mnie do dłuższej zabawy. Tylko też problem jest z tym, jak gra sama w sobie działa. Po prostu potrafi w niektórych momentach poważnie zwolnić :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wam ale mi gra chodzi wyśmienicie na GTX 760 Hawk, są spadki do 40 fpsów czasami, odblokowane są klatki na sekunde do 60, a jak są zablokowane to gra się ścina ...
Czasami gra się potrafi wyłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ma tak słabą optymalizację, że na mocnym sprzęcie jest nie grywalna. Kolega ma podobny sprzęt co ja i gra na siłę na minimalnych ustawieniach, ja tak grać nie zdzierżę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie to pierwsza gra gdzie zgłosiłem się do supportu steam po zwrot pieniędzy. Skoro na mojej i5, 12gb ram i Radeonie HD 8750M mam na minimalnych pokaz slajdów to optymalizacja naprawdę leży....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> U mnie to pierwsza gra gdzie zgłosiłem się do supportu steam po zwrot pieniędzy. Skoro
> na mojej i5, 12gb ram i Radeonie HD 8750M mam na minimalnych pokaz slajdów to optymalizacja
> naprawdę leży....

To nie sprzęt ma winę. Mam słabszego kompa od Ciebie i normalnie grałem, w wysokich detalach. Zerknij na forum Steama opisane jest co zrobić, gdy są problemy z grafiką w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2014 o 22:36, Zaix_91 napisał:

To nie sprzęt ma winę. Mam słabszego kompa od Ciebie i normalnie grałem, w wysokich detalach.
Zerknij na forum Steama opisane jest co zrobić, gdy są problemy z grafiką w grze.

Jest ten problem że już to przeglądałem i niemal nic to nie daje :/ Początek był jeszcze ok ale jak mam dojść do garażu to zaczyna się kompletny pokaz slajdów i spada poniżej 10. Gra po prostu nie cierpi się z niektórymi konfiguracjami i jak na razie nie ma na to rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To nie sprzęt ma winę. Mam słabszego kompa od Ciebie i normalnie grałem, w wysokich detalach.
> Zerknij na forum Steama opisane jest co zrobić, gdy są problemy z grafiką w grze.
Ale on nie powinien tego robić, tak samo jak nowo zakupiony samochód nie powinien gasnąć, dławić się albo wyciągać tylko 40 na godzinę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2014 o 08:49, ozoqq napisał:

I po takich postach nie mogę się nadziwić jak ludzie stawiają grę na pececie ponad tą
na konsolach.

To jest bardzo prosta kwestia jak ktoś kompletnie zwali optymalizację to gra robi się niegrywalna, z tego co pamiętam po premierze DR3 miał też sporo problemów na xboxie. Bo jak inaczej nazwać port który radzi sobie jedynie z pojedynczymi kartami grafiki, masz podwójny układ lub zamienne karty sorry gra użyje tylko jednej. Zauważ że jak zrobią porządnie grę lub port to nie ma problemów (np. Dark Souls 2) wtedy gra chodzi idealnie i do tego wygląda lepiej niż na konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda, tylko niezoptymalizowana gra na konsolach to z reguły promil. Na pececie chyba jednak jakiś dwucyfrowy procent, mogę się mylić. Żeby nie było gram i na konsolach i na pececie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ma swoje wady. Kiepska optymalizacja, ale jakoś mi tam, w wymaksowanych ustawieniach graficznych, chodzi w niezbyt wielkiej, ale pozwalających cieszyć się stabilną grą liczbie fpsów. Nie przycina, gdy dużo się dzieje, więc nie jest źle.
Gra mi się o wiele lepiej, niż w poprzednią część. I jakoś tak w niecałe 7 godzin ubiłem niecałe 19k zombich. :P
Fun jest, choć monotonia poraża. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@JohnSnake
@Antosz
@MBi
@Tomoya-kun

Przecież to Capcom do jasnej cholery czego wy się spodziewacie po firmie która regularnie chrzani sprawę techniczną zarówno na konsoli jak i na PC. I wku!@#!@ jest to że ci mistrzowie kodu robią to regularnie.

@ozoqq

Problem z twoim tokiem myślenia jest taki że zarówno na PC i Konsolach gry kiepsko zoptymalizowane to jest wynik XX% nie zależnie od platformy. Druga sprawa w 85% procent przypadkach zrypany port na PC to i tak definitywna wersja gry. Najlepszy przykład to Aliens Colonial Marines wersja na PC jest najlepsza bo gearbox najbardziej tą wersję załatał i jeden fan mod całkiem nieźle poprawia ten kulawy gameplay. I to niestety pokazuje dwie zatrważające rzeczy obecnie:

1) Wydać gniota technicznego nie problem bo i tak konsolowcy to kupią, a wersję PC i tak będzie najłatwiej poprawić -> na przykład ACM.
2) Wersja PC dostanie od fanów pewnie jakieś mody które naprawią grę więc nie trzeba za specjalnie się wysilać -> na przykład ACM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2014 o 21:47, Numenpl napisał:

Przecież to Capcom do jasnej cholery czego wy się spodziewacie po firmie która regularnie
chrzani sprawę techniczną zarówno na konsoli jak i na PC. I wku!@#!@ jest to że ci mistrzowie
kodu robią to regularnie.


Devil May Cry 4, Street Fighter 4 (plus wersje AE czy Ultra), Resident Evil 5, Dead Rising 2, SFxTekken to przykłady wzorowych wręcz konwersji. DR3 to pierwsza techniczna wpadka Capcomu od naprawdę długiego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RE5 i SF4 wzorowe konwersje bez jaj my chyba w inne gry graliśmy z RE5 na pc było tyle problemów że capcom kasował wątki na ich temat(i robi to dziś) to samo z SF4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować