Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Obcy: Izolacja - nowy, krótki zwiastun ze sporym ładunkiem emocji

10 postów w tym temacie

0:29 widać bohaterka mimo przerażenia oraz złapania przez obcego przez chwile robi "hihi" czyli widocznie wiedząc że zginie ją to bawi przez sekundę,mam nadzieje ze w pełnej wersji tego nie będzie ^^,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 0:29 widać bohaterka mimo przerażenia oraz złapania przez obcego przez chwile robi "hihi"
> czyli widocznie wiedząc że zginie ją to bawi przez sekundę,mam nadzieje ze w pełnej
> wersji tego nie będzie ^^,

Ja bym się raczej czepiał tego spacerowego tempa ucieczki. Tak samo jak w trailerze No escape.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2014 o 11:40, XywkaToy napisał:

Gra pewnie będzie dobra ale to ten sam gatunek co Amnesia, Penumbra czy inne gry tego
typu czyli przejdziemy raz i później już nie ma co wracać.


I tu właśnie może tkwić siła tego tytułu.
W Penumbrze i Amnesii, wszelkie straszydła były za każdym razem w tym samym miejscu i zachowywały się za każdym razem tak samo.
W A:I Obcy za każdym razem będzie gdzieś indziej i inaczej będzie polował na gracza.

Poza tym w A:I będzie także tryb wyzwań (np. ukończ poziom bez wykorzystania czujnika ruchu) co może przyczynić się do tego, że będzie się jednak dłużej grało i nie skończy się na jednokrotnym zaliczeniu.
No ale to wszystko zależy już od osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Ja bym się raczej czepiał tego spacerowego tempa ucieczki. Tak samo jak w trailerze No
> escape.

Racja,ale to co napisałem też by wypadało zmienić lecz wracając do tempa ucieczki bo jak tak to będzie wyglądało to zauważenie przez obcego = pewna śmierć, ale wątpię by twórcy nie wprowadzili możliwości sprintowania.Może specjalnie na potrzeby zwiastuna jest pokazane co się z tobą stanie jeśli będziesz próbował uciec przed nim (zakładam że to było nagrane na tym najwyższym stopniu trudności).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2014 o 12:12, Moooras napisał:

Ja bym się raczej czepiał tego spacerowego tempa ucieczki. Tak samo jak w trailerze No
escape.

To nie spacerowe tempo ucieczki tylko, jak ja to nazywam, real action script: gracz specjalnie się podłożył, żeby zaprezentować jedną z animacji zgonu.
BTW Nie bardzo wiem co promować ma ten trailer, krótkie to i nic ciekawego nie pokazuje- taki bump, bump.

PS Hihi to pewnie od łaskotani ogonkiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.09.2014 o 12:29, gh0strapper napisał:

Racja,ale to co napisałem też by wypadało zmienić lecz wracając do tempa ucieczki bo
jak tak to będzie wyglądało to zauważenie przez obcego = pewna śmierć, ale wątpię by
twórcy nie wprowadzili możliwości sprintowania


Można sprintować, jasne, jeśli tylko chcesz, żeby obcy dopadł cię w pięć sekund później :) Nawet zwykłe chodzenie wywołuje tyle hałasu, że się tego po prostu nie robi. Jedyna opcja to się cały czasz czaić i mieć nadzieję, że cię bydlę nie zauważy - bo jeśli to zrobi, to już po tobie, choćbyś nie wiem jak szybko biegał.

Dnia 17.09.2014 o 12:29, gh0strapper napisał:

To nie spacerowe tempo ucieczki tylko, jak ja to nazywam, real action script: gracz specjalnie się podłożył, żeby zaprezentować jedną z animacji zgonu.


No nie wiem, jak grałem w wersję preview, to takie sytuacje miałem cały czas, choć wcale się nie podkładałem. Myślisz, że obcy jest po drugiej stronie poziomu, więc zamiast się skradać normalnie podchodzisz do drzwi i... w czasie wklepywania kodu nagle patrzysz w dół i widzisz, jak pierś przebija ci ostry koniec jego ogona :) Bez paranoi się w tej grze nie przeżyje, a i z nią jest trudno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować