Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Lords of the Fallen z gameplayem z późniejszej części kampanii

20 postów w tym temacie

Niestety jak dla mnie ta gra będzie za trudna. Nie chcę bić klawiaturą o ścianę...a szkoda bo bym chętnie w to zagrał, ale zbyt rzadko gram żeby się przy grze irytować. CI nie myśli może o wprowadzeniu zróżnicowania poziomów trudności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niestety jak dla mnie ta gra będzie za trudna. Nie chcę bić klawiaturą o ścianę...a szkoda
> bo bym chętnie w to zagrał, ale zbyt rzadko gram żeby się przy grze irytować. CI nie
> myśli może o wprowadzeniu zróżnicowania poziomów trudności?
Ta gra powstała, bo seria Souls od From Software odniosła sukces i okazało się, że jest grupa - nie mała - ludzi, którzy chcą takich gier (Demon''s Souls zostało wydane dopiero na zachodzie, jak sobie policzyli ile ludzie tej gry zimportowali z KKW).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ta gra powstała, bo seria Souls od From Software odniosła sukces i okazało się, że jest
> grupa - nie mała - ludzi, którzy chcą takich gier (Demon''s Souls zostało wydane dopiero
> na zachodzie, jak sobie policzyli ile ludzie tej gry zimportowali z KKW).

Nie przeczę, że jest popyt po prostu wyrażam swój stosunek do gry. I czy naprawdę nie można wprowadzić tych poziomów trudności?

[m - AK]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie przeczę, że jest popyt po prostu wyrażam swój stosunek do gry. I czy naprawdę nie
> można wprowadzić tych poziomów trudności?
>
Pewnie można, ale chyba magia tych gier polegała co najmniej częściowo na tym, że go nie było. Dodatkowo, tak gry były trudne, ale w żadnym razie nie były irytujące. Miały taką mechanikę, że dużo się człowiek uczył na błędach i to było fajne.

[m-G.]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 16:17, Miastalman napisał:

[m-G.]

Proszę o rozsądne traktowanie innych użytkowników i serwerów - przycinaj posty w cytatach i staraj się ograniczać je do tej części wypowiedzi na którą odpowiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>I czy naprawdę nie można wprowadzić tych poziomów trudności?
Nie, nie można. Sednem tej gry, mam nadzieję, ma być, tak jak w przypadku serii Souls, wysoki poziom trudności i związana z tym satysfakcjonująca mechanika gry, niepozwalająca na błędy. I jest ona specjalnie zaprojektowana właśnie dla tego typu ludzi, ceniących sobie wyzwanie w grach. Dlatego inni raczej nie mają tu czego szukać. Oczywiście, może się po premierze okazać, że to wszystko to tylko chwytliwa kampania marketingowa, a w rzeczywistości gra pod względem poziomu trudności będzie mogła co najwyżej czyścic buty serii Souls i będzie bardziej przypominała zachodnie gry akcji przystępne dla każdego gracza, ale mam nadzieję że tak jednak nie będzie,chociaż na raziegra mnie absolutnie nie przekonuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tempo nie powala, trudna też się nie wydaje - ale ograć to bym mógł. Graficzny styl z pogranicza Darksiders i Warcraft - oj to już musiał bym jakoś przetrawić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> >I czy naprawdę nie można wprowadzić tych poziomów trudności?
> Nie, nie można. Sednem tej gry, mam nadzieję, ma być, tak jak w przypadku serii Souls,
> wysoki poziom trudności i związana z tym satysfakcjonująca mechanika gry, niepozwalająca
> na błędy.

Wnioskuję, że niespecjalnie śledziłeś info o grze? Już dawno (chyba zaraz po pierwszych informacjach) dowiedzieliśmy się, że ta gra w przeciwieństwie do serii Souls nie będzie karać za błędy, chociaż też nie będzie tak jak ze zwykłymi slasherami. Nie było więc żadnej "kampanii reklamowej" sugerującej, że to zwyczajnie DS z lepszą grafiką. Poziom trudności ma być wysoki, mechanika rzeczywiście satysfakcjonująca ale błędy to rzecz ludzka i na nie gra pozwoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 19:49, Sinirio napisał:

Wnioskuję, że niespecjalnie śledziłeś info o grze? Już dawno (chyba zaraz po pierwszych
informacjach) dowiedzieliśmy się, że ta gra w przeciwieństwie do serii Souls nie będzie
karać za błędy, chociaż też nie będzie tak jak ze zwykłymi slasherami.

Well, w takim razie jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu że ta gra będzie zwykłym slasherem jakich wiele na rynku. Więc już raczej na pewno mogę powiedzieć sayonara do tej gry z mojej strony ;p. Bo dark souls także pozwala na błędy zwłaszcza przy walce, mało co jest Cię w stanie zabić jednym uderzeniem , bardziej wkurzające są pułapki lub zaskakująco łatwo wpierniczyć się w przepaśc ;p Więc nie wiem jak ta gra może być łatwiejsza i pozwalać na więcej od soulsów a jednocześnie nie być typowym zachodnim slasherem .Dla mnie oba te możliwości praktycznie nawzajem się wykluczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 19:49, Sinirio napisał:

Wnioskuję, że niespecjalnie śledziłeś info o grze? Już dawno (chyba zaraz po pierwszych
informacjach) dowiedzieliśmy się, że ta gra w przeciwieństwie do serii Souls nie będzie
karać za błędy, chociaż też nie będzie tak jak ze zwykłymi slasherami. Nie było więc
żadnej "kampanii reklamowej" sugerującej, że to zwyczajnie DS z lepszą grafiką. Poziom
trudności ma być wysoki, mechanika rzeczywiście satysfakcjonująca ale błędy to
rzecz ludzka i na nie gra pozwoli.

Pragnął bym ze swojej strony tutaj sprostować, że DS nie "karze za błędy" - w każdym razie nie częściej niż inne tytuły: oberwiesz to możesz się uleczyć, za mocno obrywasz to możesz zwiać (zazwyczaj) i podpakować itd. W DS po prostu zgony są bardziej upierdliwe, a gra mniej ...komunikatywna, przez co można ginąć i ginąć i ginąć i zgrzytać zębami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczuwam niezły kawał dobrej roboty! Gra wygląda bardzo dobrze. Cieszy mnie fakt, że im dalej tym trudniej:) W grze bez podnoszenia poprzeczki było by po prostu nudno, a tak trzeba będzie być jeszcze lepszym. Coraz bardziej czekam na premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 21:55, Biedroczanka napisał:

Wyczuwam niezły kawał dobrej roboty! Gra wygląda bardzo dobrze. Cieszy mnie fakt, że
im dalej tym trudniej:) W grze bez podnoszenia poprzeczki było by po prostu nudno, a
tak trzeba będzie być jeszcze lepszym. Coraz bardziej czekam na premierę.


Zgadzam się trudne gry to gry dobre. Co to za przyjemność granie w gry, które są coraz łatwiejsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 21:56, Isildur napisał:

Zgadzam się trudne gry to gry dobre. Co to za przyjemność granie w gry, które są coraz
łatwiejsze?

Ehh, marzenie, aby więcej ludzi myślało tak jak my to może skończyła by się era super easy mode ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Well, w takim razie jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu że ta gra będzie
> zwykłym slasherem jakich wiele na rynku.

Taaak? A to ciekawe, bo ja jakoś poza Dark Souls nic podobnego w tym segmencie dawno nie widziałem. Bo chyba nie chcesz wrzucać LOFT do jednego wora z np. DMC, Darksiders czy Castlevania: LOS? (to są właśnie "typowe zachodnie slashery").

Nie wiem czy zauważyłeś, ale LOTF nie stawia na kręcenie kombosów (jak typowy slasher) ani nadmiernie widowiskową walkę (znowu - jak typowy slasher), tylko na precyzję i taktykę. Ponadto nawet przeciętny przeciwnik (nie boss) może Cię zmieść 2-3 ciosami. Możesz utracić całe zebranie doświadczenie, przeciwnicy się respawnują, masz rodzaj i waga pancerza wpływa na szybkość w walce (oraz szybkość uników) itd. Biorąc powyższe (i masę innych aspektów) pod uwagę, nadal uważasz, że LOTF to zwykły slasher? Chyba że definiujesz slasher jako "grę TPP w której się walczy", bo w takim razie nie mam więcej pytań...

> Więc nie wiem jak ta gra może być łatwiejsza i pozwalać na więcej od soulsów a
> jednocześnie nie być typowym zachodnim slasherem .Dla mnie oba te możliwości
> praktycznie nawzajem się wykluczają.

I znowu to samo. Czyli Twoim zdaniem między Dark Souls a np. Darksiders już nic się nie zmieści? No tak, bo przecież te gry są tak do siebie podobne, że jakakolwiek zmiana może spowodować przejście na jedną (Dark Souls) albo na drugą (reszta) stronę, nic więcej nie ma prawa bytu...

Dla Twojej wiadomości: Oczywiście że można zrobić grę wymagającą i satysfakcjonującą, a jednocześnie mniej "sadystyczną" niż Soulsy. Jak? Wystarczy wywalić to, co bardziej wkurza i irytuje zamiast w sensowny sposób podkręcać wyzwanie.

Przykłady:

1. W LOTF checkpointy mają być umieszczone bardzo blisko bossów, przez co gracz nie będzie musiał - w razie porażki - po raz kolejny przemierzać sporego kawałka lokacji.
2. Przeciwnicy mają się nie odradzać po skorzystaniu z punktu zapisu (odpowiednik bonefire), a tylko w razie śmierci.
3. W punktach zapisu będzie można zmagazynować zebrane doświadczenie, by ustrzec się przed jego utratą w razie śmierci. Dla tych którzy jednak zaryzykują (i nie zmagazynują), przewidziane są intratne bonusy.
4. Gra ma być (w większości) pozbawiona możliwości przypadkowego wyzionięcia ducha na skutek upadku z wysokości, przy spacerze po jakichś cienkich przesmykach czy gzymsach (czegoś takiego ma w ogóle nie być).

itd.

Można? Można!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Bo chyba nie chcesz wrzucać LOFT do jednego wora z np. DMC, Darksiders

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

czy Castlevania: LOS? (to są właśnie "typowe zachodnie slashery").

Obejrzałem kilka ostatnich trailerów. Powiem Ci że LOTF najbardziej przypomina mi właśnie Castlevanie:LOS

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

Ponadto nawet przeciętny przeciwnik (nie boss) może Cię zmieść 2-3 ciosami.

Więc to że przeciwnik może Cię zmieśc 2-3 ciosami ( nawet nie wiedząc czy tak naprawdę będzie bo na razie sami nie mieliśmy okazji zagrać w toto) to dla Ciebie dowód że gra jest juz mega trudna ? XD. Powiem ci że w Soulsach dla mnie nie miało to najmniejszego znaczenia. Najtrudniejsze tam było właśnie umiejętne korzystanie ze staminy ( czytaj jak za dużo bezsensownie machasz mieczem to się meczysz i baj baj przeciwnik robi z Ciebie miazgę ) + właśnie problem z tym żeby uważać na otoczenie i się nigdzie nie spieprzyć, a jeśli tego nie będzie ( patrz twój punkt 4) to gra jako konkurencja/naśladowca itd. soulsów od razu odpada

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

I znowu to samo. Czyli Twoim zdaniem między Dark Souls a np. Darksiders już nic się nie
zmieści?

Dla mnie te gry różnią sie na tyle od siebie że nie widzę sensu ich porównywania. Po raz kolejny dopowiadam jeszcze od siebie że LOTF bardziej przypomina mi Castlevanie; LOS niż soulsy

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

1. W LOTF checkpointy mają być umieszczone bardzo blisko bossów, przez co gracz nie będzie
musiał - w razie porażki - po raz kolejny przemierzać sporego kawałka lokacji.

Zabija cię boss , restart i jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz aż w końcu uda się pokonać. Ot typowy zachodni slasher

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

3. W punktach zapisu będzie można zmagazynować zebrane doświadczenie, by ustrzec się
przed jego utratą w razie śmierci. Dla tych którzy jednak zaryzykują (i nie zmagazynują),
przewidziane są intratne bonusy.

Z chęcią przywitał bym w nieco zmienionej formie taki pomysł w Soulsach, bo w aktualnym wykonaniu wydaje mi się za bardzo upraszczać grę ( czytaj za mało konsekwencji tego że zginiesz )

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

4. Gra ma być (w większości) pozbawiona możliwości przypadkowego wyzionięcia ducha na
skutek upadku z wysokości, przy spacerze po jakichś cienkich przesmykach czy gzymsach
(czegoś takiego ma w ogóle nie być).

Niewidzialne ściany are coming. Takiego czegoś w soulsach przeżyc bym nie mógł. To jeden z głównych składników walki w wielu lokacjach ( czytaj manewruj, unikaj na tyle rozsądnie by uniknąć uderzeń a z drugiej strony nie spaść gdzieś i nie zabić się w głupi sposób ) a także ważysz każdy swój krok i nie biegasz bezsensownie bo chwila nieuwagi wiesz jak może się dla Ciebie skończyć

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

Można? Można!

Nie " sondze".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie śledziłem informacji dotyczącej tej gry. Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy będzie w niej jakaś interakcja z NPCami czy to raczej coś w stylu Dark Souls, gdzie przez kilkadziesiąt godzin idziemy przed siebie nie spotykamy kilku, niezbyt rozmownych ludków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie śledziłem informacji dotyczącej tej gry. Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy będzie w
> niej jakaś interakcja z NPCami czy to raczej coś w stylu Dark Souls, gdzie przez kilkadziesiąt
> godzin idziemy przed siebie nie spotykamy kilku, niezbyt rozmownych ludków?

Z tego co wiadomo to mają być rozmowy z innymi postaciami, z resztą na ostatnich filmikach był już przedsmak takowych sytuacji, czy będzie więcej ? nie wiem tyle że ma być więcej akcji bo jak to określają jest to gra Action RPG. Pewnie wyjdą jeszcze jakieś informacje na temat gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować