Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wasteland 2 - recenzja

45 postów w tym temacie

Dnia 25.09.2014 o 21:54, Garett napisał:

Z tego co sie orientuje, aby dostac kopie W2 jako wspierajacy Tormenta musialbys w czasie
zbiorki wybrac odpowiedni prog/nagrode (45$ i 80$ ew. doplacic do innego progu 25$).


I tak zrobiłem. 80$.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2014 o 20:03, Rakshall napisał:

Tylko ignorujesz fakt, że Divinity było finansowane również z innych źródeł i ich kampania
Kickstarterowa była tylko na dokończenie istniejącego już projektu. Całkowity
budżet Divinity był wyższy niż W2.


Budżet Divinity: 4 miliony euro. Budżet Wastelands 2 - 6 milionów dolarów. Jak przeliczysz to wyjdzie, że W2 jest droższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetny tekst, jak z czasów złotej ery prasy komputerowej, brawo Myszasty ująłeś mnie. Przy okazji ostudziłeś mój zapał co do tego tytułu, bo chociaż plusy są znaczne, to minus póki co dyskwalifikują u mnie tę grę. Poczekam na jakieś łatki, ciekawe mody i niższą cenę, ale w grę zagram na pewno, kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2014 o 23:49, GThor napisał:

> Czy są wyłącznie opcje bez tura jak Fallout Tactics: Brotherhood of Steel?
Nie wiem jak bez tura, ale bez żubra są.


Chodziło mu o tura, np chodzi i zaznacz atakuje do kogoś wróg i czeka na czas następny. A ja chec bez tura czyli normalny chodzi i atakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nawet Wastelands 2 miało mniejszy budżet to nic ich nie usprawiedliwia. To po co robili tak skomplikowany produkt? Mogli najpierw stworzyć jakąś prostą grę i zarobili by na kolejny.

Jeśli Wastelands jest tak zabugowany to na razie nie widzę sensu grać. Divinity prezentuje się o niebo lepiej nawet ze swoimi bugami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem... 70% tekstu stanowi narzekanie, bardzo mało wypunktowanych zalet (jest klimat ale i tak gorszy niż w Fallout to słaba zaleta) a taka wysoka ocena. Wydaje mi się że ta ocena jest zbyt sentymentalna i dodatkowo dostała do oceny modyfikator +2 tylko za to że jest post-apo. Mimo że lubię te klimaty i też uważam Fallout-a za jedną z najlepszych gier Wasteland do mnie nie przemawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2014 o 08:37, Azazell napisał:

Jeśli nawet Wastelands 2 miało mniejszy budżet to nic ich nie usprawiedliwia. To po co
robili tak skomplikowany produkt? Mogli najpierw stworzyć jakąś prostą grę i zarobili
by na kolejny.


Ponieważ wspierająca W2 kickstarterowa brać oczekiwała porządnego cRPGa, a nie prostackiej papki dla mas pokroju Failouta Bethesdy (po którym New Vegas odziedziczył skopaną totalnie mechanikę)?

Dnia 26.09.2014 o 08:37, Azazell napisał:

Jeśli Wastelands jest tak zabugowany to na razie nie widzę sensu grać. Divinity prezentuje
się o niebo lepiej nawet ze swoimi bugami.


Prawda jest taka, że za ogólny poziom "zabugowania" odpowiedzialne są w dużej mierze sztaby przygotowujące lokalizacje (i wersja polska nie jest tutaj odosobniona). W edycji angielskiej masy baboli trapiących inne wersje językowe po prostu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2014 o 15:02, Principes napisał:

Prawda jest taka, że za ogólny poziom "zabugowania" odpowiedzialne są w dużej mierze
sztaby przygotowujące lokalizacje (i wersja polska nie jest tutaj odosobniona). W edycji
angielskiej masy baboli trapiących inne wersje językowe po prostu nie ma.


Dokładnie. inXile trochę poskąpiło kasy na profesjonalne tłumaczenie i dało praktycznie wolna rękę fanowskim tłumaczom, którzy pokpili sprawę i trochę popsuli system dialogowy, przez co generują się bugi z brakiem niektórych kwestii do wyboru w dialogach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować