Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Out of Reach - Polacy w pogoni za sukcesem Rust

5 postów w tym temacie

Mateusz Mucharzewski

Out of Reach to kolejny ambitny projekt polskich twórców niezależnych. Studio Space Boat chce zawojować gatunek gier survival MMO, w którym od dłuższego czasu sukcesy święci między innymi Rust. Sprawdzamy, czy jest szansa na dogonienie lidera.

Przeczytaj cały tekst "Out of Reach - Polacy w pogoni za sukcesem Rust" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby sukces był poza ich zasięgiem?

Myślę, że miło by było gdyby ktoś spróbował czegoś nowego, a nie powtarzał schematy utarte przez produkty minecraftopodobne. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może tak w końcu jakiś survival bez elementów PvP? Spróbowałem Rust u kumpla i to właśnie fakt, że cały czas muszę uważać na innych graczy, a nie na otoczenie, mnie odrzucił. Podobnie zresztą było w 7 Days to Die, gdzie bardzo szybko wyłączyłem zombiaki i po prostu skupiłem się na zdobywaniu pożywienia, zapewnieniu sobie schronienia itp.

Naprawdę brakuje mi gry pokroju Robinson''s Requiem, gdzie to otoczenie, przyroda i nasz własny organizm są głównymi przeciwnikami. Gdzie rzucenie się z nożem na tygrysa = śmierć, spędzenie nocy na deszczu = zapalenie płuc i śmierć, wypicie nieprzegotowanej (lub nieodkażonej) wody = zatrucie pokarmowe i śmierć (z odwodnienia), zjedzenie surowego pokarmu = zatrucie pokarmowe i śmierć... Tam naprawdę trzeba było uważać, dbać o naszą postać i mizerne zapasy, a stworzenie włóczni, z którą można było polować na większego zwierza było ogromnym sukcesem. Mogliśmy dzięki temu zebrać futra, z których zrobiliśmy sobie płaszcz i porządne buty, a to z kolei pozwalało odwiedzić jaskinie (bez ciepłej odzieży - wiadomo: wychłodzenie organizmu, zapalenie płuc, śmierć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować