Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Piękne okolice i groźni przeciwnicy - nowe screeny z Wiedźmina 3: Dziki Gon

20 postów w tym temacie

Bullshoty wyglądają zacnie.

Ale mam obawy że framerate położy ten tytuł na konsolach i średniej jakości kompach. Już w tych ''Making of...'' widać że gra się krztusi całkiem konkretnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Screen z Geraltem z ''spódnicy'' wygląda średnio. Wszystko jakieś takie nieostre. Twarz Geralta zamazana jakby woskiem pokryta i 'plastikowość' tekstur ubioru (jak w Doom 3). Sierść wilków również słabo wygląda. A jak spojrzycie na wcześniejszy screen (Geralt na koniu, a przed nim ktoś jedzie), to również nie jest zbyt pięknie. Koński zad bez antyaliasingu i bardzo słabo wyglądająca roślinność w tle. Może to screen z konsoli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Koński zad bez
> antyaliasingu i bardzo słabo wyglądająca roślinność w tle. Może to screen z konsoli?
Prawdopodobnie większość materiałów to wersja z konsol, żeby ludzie nie płakali czego na PC wygląda lepiej.

PS. TYLKO DO panów tworzących grę, nie obniżajcie poziomu do wersji konsolowej, bo wyjdzie znowu taka kaszana jak z Watch Dogs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej, szczerze. Zatkało mnie jak oglądałem prezentacje, gameplaye z targów. Ale te screeny wyglądają bardzo kiepsko (przy tym co zostało do tej pory zaprezentowane).
Scena z wilkami przypomina bardzo Gothica 3 (ośmioletnia gra). Roślinność wygląda jak płaska bitmapa. Do tego została powielona na screenie, gdzie Geralt strzela z kuszy.
Nie zrozumcie mnie źle. Mam zamówionego pre ordera i ogólnie jestem bardzo nakręcony na tę produkcję. Ale to co teraz zobaczyłem, mocno ochłodziło mój zapał dotyczący jakości oprawy graficznej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja proszę o gram.pl, aby zrobili w końcu coś z tą galerią... Dawniej na szybko mogłem wczytać wszystkie screeny od razu w wysokiej rozdzielczości. Teraz, żeby to zrobić, dla jednego screena otwieram 2-3 nowe karty... Dla jednego screena! I o ile przy Wieśku wszystko wczytało się tak jak chciałem, tak najczęściej przy innych grach wczytują się screeny zupełnie nie te, które wybrałem na stronie newsa... Proszę Was...

Sam Wiedźmin na tych screenach podoba mi się najmniej ze wszystkich wcześniej udostępnionych. Jest najmniej słowiański i najbardziej skyrimowski.. Mimo to, czekam! :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Ale to co teraz zobaczyłem, mocno ochłodziło mój zapał dotyczący jakości
> oprawy graficznej...

Niektórzy powinni nauczyć się sensownie dobierać słowa. Sobie oglądnij ponownie gameplay 35 min. i przestań bredzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.10.2014 o 19:47, Tarasada napisał:

Jak się nie mogę doczekać aż odwiedzę te lokację.


Ja również zwłaszcza, że w grach RPG lubię się zatrzymać i popodziwiać widoki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Prawdopodobnie większość materiałów to wersja z konsol, żeby ludzie nie płakali czego
> na PC wygląda lepiej.
>
> PS. TYLKO DO panów tworzących grę, nie obniżajcie poziomu do wersji konsolowej, bo wyjdzie
> znowu taka kaszana jak z Watch Dogs.
Wersja konsolowa ma ustawienia HIGH. Czyli na PC będzie lepiej, ale nie znacznie lepiej. Gra w ruchu na konsoli wygląda znacznie lepiej niż na screenach, ale koło nowego Infamousa to nie stało(nie wiem może wersja PC przebiję graficznie dzieło od Sucker Punch)

Serio są jeszcze osoby, które wierzą, że w Watch Dogs zjechano z grafiką tylko, dlatego że konsole miały rzekomo za mało mocy.
http://www.youtube.com/watch?v=7cF_J4qvvOM
LMAO
Spoko PS4 uciągnęło grę z zasobożernym SMAA T2x, FHD, najlepszą geometrią obiektów, genialnym oświetleniem, zniszczalnym otoczeniem, teksturami wysokiej rozdzielczości, dopracowanymi i pełnymi detali postaciami oraz imponującym systemem prezentacji mocy delsina, ale nie podołała temu:
http://www.youtube.com/watch?v=idA9BEA4Hxs
No i żeby nie zostawiać XO gołego. XO pewnie też ma za mało mocy by pociągnąć WD, ale najładniejszą(oficjalnie) grę na rynku Ryse Son of Roma(wiem, że liniowe) dało radę. Po prostu magia i rocket-science stuff. Mam wrażenie, że niektórzy PCtowcy od jakiegoś czasu staczają się w coraz głębsze odmęty absurdu. Doucz się czym różni się gra niedopracowana pokroju Watch Dogs od gry z pogorszoną grafiką np. FC3/KZ2, prześledź ich proces developingu i nie pisz już więcej farmazonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta tylko jest wiele problemów z twoim tokiem rozumowania

1)WD ma większy świat a to oznacza że wymagania ma o wiele większe niż infamous 3.
2) Graficznie po odblokowaniu opcji graficznych PC czyli prawdziwe Ultra i high(część opcji graficznych pc zostały obcięte nawet na high) http://www.youtube.com/watch?v=b43ZlqPvBDs vs Infamous 3 z czym ty do ludzi i ty lepiej się zastanów zanim coś palniesz.
3) Xbox one ledwie pociągnął tego Ryse son of Rome bo to mityczne 900p fanatyków Microsoftu to takie sobie 1440x900 co przy okazji sam Crytek przyznał że musiał przyciąć grafikę w wersji na trzecie xpudło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niewielu twórców odważyłoby się na pokazanie z bliska scen takich jak ta z żołnierzem i koniem na screenie trzecim.

Tam, gdzie ktoś w delirium porównał screena do Gothica nie potrzeba szczególnie bystrego wzroku, by dostrzec, że shadery na zbroi są zrobione naprawdę dobrze, a drzewa w tle zmiatają wszystko, co dotychczas w tematach lasów, a nawet zagajników prezentowały gry od czasów drugiego Wieśka.

A komentarz, że źdźbła trawy są zrobione na bitmapach i powielone zwyczajnie mnie rozbawił. Że niby warto byłoby poświęcać czas twórców i zasoby systemowe na proceduralne generowanie całkowicie trójwymiarowych modeli trawy, na wypadek, gdyby ktoś zaczął porównywać jedno źdźbło do drugiego?

Jak to zwykle w polszcze bywa, narzekacie (żeby nie powiedzieć "psioczycie" czy wręcz "bredzicie"), panowie, na najmniej istotne szczegóły, a gwarantuję, że jak gra wyjdzie jak jeden mąż będziecie rozpływać się w zachwytach nad jakością grafiki. No chyba, że będziecie starali się być bardzo "hip", bo coś czuję, że trzeci Wiesiek może stać się ulubionym celem dla lubiących się wyróżniać kontrowersyjnymi opiniami właśnie.

By nie kończyć negatywnym tonem, osobiście mnie najbardziej mile zaskoczyła różnorodność przedstawionych terenów - w połączeniu z już pokazanymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ta tylko jest wiele problemów z twoim tokiem rozumowania
>
> 1)WD ma większy świat a to oznacza że wymagania ma o wiele większe niż infamous 3.
> 2) Graficznie po odblokowaniu opcji graficznych PC czyli prawdziwe Ultra i high(część
> opcji graficznych pc zostały obcięte nawet na high) http://www.youtube.com/watch?v=b43ZlqPvBDs
> vs Infamous 3 z czym ty do ludzi i ty lepiej się zastanów zanim coś palniesz.
> 3) Xbox one ledwie pociągnął tego Ryse son of Rome bo to mityczne 900p fanatyków Microsoftu
> to takie sobie 1440x900 co przy okazji sam Crytek przyznał że musiał przyciąć grafikę
> w wersji na trzecie xpudło.

1) Wiele większe wymagania ? Nie sądzę.
2)Parodia DOF + poprawki w oświetleniu(które wciąż nie prezentuje poziomu E3)+rzeczy z vanila WD na Pecetową premierę i to ma być grafika ?
WD nawet po modach wciąż wygląda gorzej niż Infamous Second Son. Szczegółowość postaci, oświetlenie, efekty pogodowe, efekty cząsteczkowe, AA, geometria obiektów, a przede wszystkim fizyka wciąż gniotą wydmuszkę od Ubi i dwie literki PC nic w tej kwestii nie zmienią. Zerknij na analizę techniczną nowego Infamous, którą twórcy chwalili się kilka miesięcy temu na GDC:
http://suckerpunch.playstation.com/images/stories/GDC14_infamous_second_son_engine_postmortem.pdf
Watch Dogs huh ?
Jak chcesz same Screeny to łap wątek z NeoGaf:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=803994&page=4
3) Odsyłam do DF
"While we prefer native 1080p output whenever possible, Ryse demonstrates the possibility of lowering internal resolution while still producing a clean image at the final output."
Polecam cały artykuł chociaż wiem, że może to zaboleć,bo hurr durr no FHD XO sukz !!!111
Chcesz czy nie nagroda SIGGRAPH i tak poszła w ręce Ryse czyli tytułu ekskluzywnego na najsłabszą od strony technicznej platformę nowej generacji(nie wliczając WiiU) warto dodać :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

screeny fajne, wiadomo że Wiedźmin się sprzeda, ale same zdjęcia nie oddają tego co realnie zobaczymy w grze, nie ma co się rozczulać nad grą która wyjdzie dopiero w przyszłym roku. W Wiedźminie denerwowało mnie to że wielu bossów, można rozwalić tym samym sposobem, teraz jestem ciekaw, jak wypadnie Lords of the fallen, bo z tego co tam pokazują to na każdą postać wypadało by zmienić uzbrojenie i taktykę. Ogółem to Na w3 czekam lecz nie będę bezczynnie czekał i z chęcią spróbuję lotf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować