Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kontynuacje możliwe tylko po sprzedaniu dwóch milionów kopii?

11 postów w tym temacie

To chyba nie do końca jest tak.
Wszystko zależy od wielkości firmy i "gomb do wyżywienia", czy inaczej długości listy płac i wysokości wynagrodzeń :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popularność gry i chęć jej kupowania jest tylko kroplą w oceanie powodów które decydują o powstaniu kolejnej części, decyduje o tym również jak wielkie jest studio czy chce z gry zrobić serię czy epizodyczny wypad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Popularność gry i chęć jej kupowania jest tylko kroplą w oceanie powodów które decydują
> o powstaniu kolejnej części, decyduje o tym również jak wielkie jest studio czy chce
> z gry zrobić serię czy epizodyczny wypad.

A to, czy chcą zrobić serię, czy epizodyczny wypad, zależy właśnie od ilości sprzedanych kopii. >.<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2014 o 14:54, Mikmro napisał:

A to, czy chcą zrobić serię, czy epizodyczny wypad, zależy właśnie od ilości sprzedanych
kopii. >.<

Nie tylko, mogą np w pierwszej grze zakończyć tak definitywnie fabułę że nie da sie nijak kontynuować :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2014 o 14:30, Paszczaczek napisał:

Gdybyż producenci gier kierowali się sercem dla graczy, a nie miłością do pieniądza...

Miłość do graczy nie wyżywi Twojej rodziny. Pieniądze tak. Twórcy robią gry, by zarobić - to jest ich priorytet, bo to ich PRACA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SEGA za to nowe Yakuzy w Japonii wypuszcza po około połowie miliona sprzedanych kopii. Ale na zachodzie lokalizacje wstrzymała dopiero jak Dead Souls sprzedał się poniżej 100 tysięcy.

Może Capcom za dużo w marketing ładuje? Bo SEGA prawie wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować