Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age: Inkwizycja - znamy wymagania sprzętowe

31 postów w tym temacie

Jak na "stworzone przez graczy PC dla graczy PC" to trzeba było długo czekać, choćby na pokazanie interfejsu... Najważniejsze były i są dla nich konsole, PC to są okruchy ze stołu. Na strumyku powiedzieli że w PN pokażą pecetowy interfejs w akcji.
To że wymagania nie będą z kosmosu było pewne, w końcu jajec nie urywa. O ile na laptopie by na maxa nie poszło, to już na nowym kompie pójdzie na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiele rzeczy zawsze grom wybaczam, bo nie lubię narzekać, ale zawsze, zawsze irytuje mnie to, co się dzieje na drugim screenshocie - broń na klej -_-. Gdzie paski albo pochwy się podziały? Za niski level i trzeba na gumę do rzucia przyczepiać? CDPR już dawno odkrył wirtualne pochwy. Okej, koniec offtopu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2014 o 21:02, MartivaR napisał:

broń na klej -_-

Ten krasnolud ma tak duży mięsień piwny, że wytwarza własne pole grawitacyjne. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2014 o 21:02, MartivaR napisał:

Wiele rzeczy zawsze grom wybaczam, bo nie lubię narzekać, ale zawsze, zawsze irytuje
mnie to, co się dzieje na drugim screenshocie - broń na klej -_-. Gdzie paski albo pochwy
się podziały? Za niski level i trzeba na gumę do rzucia przyczepiać? CDPR już dawno odkrył
wirtualne pochwy. Okej, koniec offtopu. ;)


Jeden taki Dragon Ageowy mędrek zapewniał że pochwy będą, a tutaj lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wymagania przyzwoite nie powiem a już myślałem że zobaczymy modne ostatnio i7 w minimalnych :D
Cieszy również ilość wymaganego wolnego miejsca na dysku 26GB zawsze to lepiej niż +50GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2014 o 21:02, MartivaR napisał:

Wiele rzeczy zawsze grom wybaczam, bo nie lubię narzekać, ale zawsze, zawsze irytuje
mnie to, co się dzieje na drugim screenshocie - broń na klej -_-. Gdzie paski albo pochwy
się podziały? Za niski level i trzeba na gumę do rzucia przyczepiać? CDPR już dawno odkrył
wirtualne pochwy. Okej, koniec offtopu. ;)

To będzie w dlc , zużyta guma do przyklejania broni 29,99.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież od zapowiedzi było wiadomo, że będzie PCtowy interfejs pod myszkę i klawiaturę. Wrzucałem ci linka -_-

A dlaczego grę pokazuje się najczęściej na padzie? Bo na pokazach tak jest o wiele wygodniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie interesuje coś innego: Procesor: sześciordzeniowy procesor AMD 3,2 GHz. Pierwsza gra, która obsługuje 6 rdzeni, czy po prostu nie ma od amd niższych rdzeni z takim taktowaniem i 2 rdzenie będą się obijać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika nie ważna, dopiero gram pierwszy raz w DA:Początek i muszę powiedzieć, że jestem zaskoczony w jak małym stopniu zmieniła się grafika w grach od 2009 roku, przynajmniej wygląda "dzisiejszo".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest next-gen... DA: I wychodzi także na PS3 i X360.
Project CARS też a zobacz jego wymagania.

Wymagania identyczne niemal jakie miał BF 4, czy nawet identyczne. Ogólnie liczyłem na wyższe, ale skoro BF 4 chodzi to i DA: I pójdzie.

Aqwert Zaskakują mnie ludzie którzy wierzą w te bajdury developerów, tak jak te sławne 6GB V ramu dla ultra paczki tekstur w Middle-Earth. Tak swoją drogą BF 4 też miał wykorzystywać 6 rdzeni u AMD, a jak było każdy chyba wie.

Henrar Otóż to, chyba na takim E3 nikt nie będzie siedział z myszą i klawą przy stoliku i grał z prezenterów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podane wymaganie swoją drogą, optymalizacja swoją. Okaże się w praktyce, na ile to było zgodne z rzeczywistością. Pewnie bez patchowania się nie obejdzie. Oby też gra nie była takim bugfestem jak DA:O. Mimo wszystko, czekam na tą grę, bo bardzo mnie interesuje. Wygląda na to, że przynajmniej część uwag wzięli do siebie.

Interfejs PC pokazywali już trochę czasu temu, ale jedynie na screenach. Niektórym nie podoba się ograniczenie do 8 slotów na skille, ale to akurat może być zaletą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klon gw2 już na dniach kolorowy, z milionem obrażeń, w świecących zbrojach i z mieczami w ogniu, będziecie farmić mobki na całej planszy - to się nazywa otwarty świat od bioware, a tam gdzie będzie wykrzyknik tam quest i scenka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Grafika nie ważna, dopiero gram pierwszy raz w DA:Początek i muszę powiedzieć, że jestem
> zaskoczony w jak małym stopniu zmieniła się grafika w grach od 2009 roku, przynajmniej
> wygląda "dzisiejszo".
Od paru ładnych lat mamy zastój :P W sumie to dobrze :) Bo teraz można długo grać nawet na starszych kompach :)
Kosel123
Niestety raczej wiedźmin będzie miał trochę większe wymagania. Na pewno karty graficzne które obsługują DX11 i wyżej. DX10 i niżej nie będą wspierane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> klon gw2 już na dniach kolorowy, z milionem obrażeń, w świecących zbrojach i z mieczami
> w ogniu, będziecie farmić mobki na całej planszy - to się nazywa otwarty świat od bioware,
> a tam gdzie będzie wykrzyknik tam quest i scenka ;)
W DA: I nikt nie będzie "farmić mobków", takie rzeczy to się robi w Metinach i innych Tibiach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować