Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Świetna sprzedaż Zaginięcia Ethana Cartera. Rozeszło się już 50 tys. kopii

31 postów w tym temacie

Właśnie sprawdziłem pewną popularną stronę z torrentami i tam publiczny tracker zarejestrował około 23 tys pobrań. Z tego wynika że 32% graczy zagrało w tę produkcję nielegalnie (może nawet 40%-50% jeśli dołożymy inne sposoby brania tych plików). W każdym razie nie jest źle. W końcu to nie jest jaka mainstreamowa produkcja co musi się sprzedać w kilkuset tysiącach by się zwrócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z Ethanem Carterem chyba jest jeden... niby ta gra była pokazywana na targach, niby w segmentach indie, ale wyglądało to tak, jakby był to wielki tytuł z wielkim bagażem hype''u w plecaku. Można by było więc się zastanawiać czy faktycznie ten tytuł można rozpatrywać pod kątem gry niezależnej.

I tak gratuluję twórcom tego, że ich produkt się sprzedał. Może nie jest to typ rozrywki skierowany do mnie jako gracza, ale i tak każda sprzedająca się gra powinna cieszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że pojawiają się gry tego typu, po Dear Esther zdecydowanie jedna z ciekawszych, bazujących na podobnym pomyśle produkcji. Oby udało im się zebrać dość na kolejny projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I to wszystko na 3 godziny gry! Fabuła? No nie wiem, mnie jakoś nie porwała. Jedyne co
> ta gra oferuje, to ładna grafika i muzyka. A to o wiele za mało, aby ten tytuł był grą
> roku.

Lepiej zrobić krótką dopracowaną grę niż nudne flaki z olejem z dodawanami wątkami na siłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem gra jest dobra chociaż krótka. Grafika świetna, fabuła wciągająca, lektor kapitalny i muzyka także robiła klimat. Brakowało mi tam jednak jakiejkolwiek interakcji z otoczeniem. Okazało się że gra jest prostolinijna i nie ma mowy o jakimś wątku pobocznym. Tak czy inaczej gratuluje sukcesu. Widać, że coś w Polskiej branży jednak dużo się dzieje. Myślę że The Astronauts zrobi jeszcze wiele godnych uwagi produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej zrobić krótką dopracowaną grę niż nudne flaki z olejem z dodawanami wątkami na
> siłe.
Oczywiście. Jednak 3 godziny to za mało nawet jak na krótką grę. Tyle czasami potrafi trwać jeden film w telewizji. Dla mnie krótka gra to minimalnie 6h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2014 o 16:07, Zdzichacz napisał:

Oczywiście. Jednak 3 godziny to za mało nawet jak na krótką grę. Tyle czasami potrafi
trwać jeden film w telewizji. Dla mnie krótka gra to minimalnie 6h.

Tak się zacząłem zastanawiać na ile to porównanie do filmu jest sensowne, a na ile nie.
Niby to gra, a nie film. Rządzi się innymi zasadami, ale "narracyjki" w stylu... Walking Dead, Wolf Among Us, Gone home, czy Dear Esther. Jednak wchodzą mniej więcej na ich pole ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oglądałem gameplay i chociaż według mnie "Zaginięcie" nie jest złe (nie uważam też, żeby
> zakończenie było tak straszne jak się mówi) to 80 zł za grę? Wiem, że ogólnie jestem
> sknera, ale naprawdę nie rozumiem jak można oczekiwać tylu pieniędzy za tak krótką grę
> i to bez szczególnych fajerwerków.

Może dlatego można tyle oczekiwać bo gdyby sprzedawać ją taniej to nie miało by się co do garnka włożyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować