Zaloguj się, aby obserwować  
Dandzialf

Pracownik Ubisoftu twierdzi, że to Sony i Microsoftt naciska na 30fps na PC

23 postów w tym temacie

Jako że gram.pl zajęte jest publikowaniem kolejnych żałosnych newsów na temat Hatred, postanowiłem zwrócić uwagę na pewien ciekawy news.

http://www.dsogaming.com/news/report-microsoft-sony-pressuring-ubisoft-for-30fps-on-pc/
http://www.guru3d.com/news-story/ubisoft-engineer-says-microsoft-sony-pressuring-them-to-force-30fps-on-pc.html

W skrócie... Sony i Microsoft naciskają na producentów, żeby ci ograniczali ilość klatek na sekundę również na PC.
Wiadomość może nie jest wielkim zaskoczeniem, ale miło, że pracownik Ubisoftu to powiedział. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 11:46, Dandzialf napisał:

Jako że gram.pl zajęte jest publikowaniem kolejnych żałosnych newsów na temat Hatred,
postanowiłem zwrócić uwagę na pewien ciekawy news.

http://www.dsogaming.com/news/report-microsoft-sony-pressuring-ubisoft-for-30fps-on-pc/
http://www.guru3d.com/news-story/ubisoft-engineer-says-microsoft-sony-pressuring-them-to-force-30fps-on-pc.html

Smutne to, zamiast iść na przód to stoimy w miejscu a nawet sie cofamy. Ludzie z lepszym sprzętem będą niedługo tak samo ograniczani przez producentów jak konsolowcy czyt: Framerate na poziomie 30 fpsów lub tylko 60 o wyższej zapomnij, rozdziałka full HD (o 4k pomarzyć będzie można), oraz obcinanie pod koniec generacji wszystkiego co sie da z graficznych wodotrysków. Ehh aż ręce opadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 11:53, Nathnin napisał:

Smutne to, zamiast iść na przód to stoimy w miejscu a nawet sie cofamy. Ludzie z lepszym
sprzętem będą niedługo tak samo ograniczani przez producentów jak konsolowcy czyt: Framerate
na poziomie 30 fpsów lub tylko 60 o wyższej zapomnij,

W chwili obecnej prawo zezwala na takie zmiany w kodzie gry, które są niezbędne do jej prawidłowego działania. I już odblokowywano gry w których sztucznie ograniczono ilość klatek.

Dnia 19.10.2014 o 11:53, Nathnin napisał:

rozdziałka full HD (o 4k pomarzyć
będzie można), oraz obcinanie pod koniec generacji wszystkiego co sie da z graficznych
wodotrysków. Ehh aż ręce opadają.

W chwili obecnej trudno spotkać komputer, na którym dałoby się osiągnąć więcej, niż 30 klatek. Już dla 30 komputer musu mieć DisplayPort 1.2 a do 60 klatek wymagany jest tryb DisplayPort MST dla komputera i monitora. O ile praktycznie wszystkie monitory 4k obsługują ten tryb, o tyle dla komputerów to nadal rzadkość, więc nie ma co martwić się na zapas.
Zresztą mało osób ma kartę graficzną zdolną obsłużyć 4k. Na przykład GTX 780 jeszcze nie obsługuje tej rozdzielczości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie to nie dziwi. Skoro kupują u wydawców za grube miliony gry na wyłączność, to lobbowanie ograniczeń na PC jest na porządku dziennym i to pewnie już do czasów z początków Xboxa 360 i PS3. PC-towcy i tak wychodzą o niebo lepiej niż konsolowcy, chociaż niektóre porty wołają o pomstę do nieba. Niemniej afera została dziwnym trafem wyciszona, chociaż też nie wiadomo jak bardzo wiarygodny jest ten rzekomy "były pracownik Ubisoftu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zaskoczeniem, od lat to wiedziałem i na pewno grono osób również, to tylko utwierdza nas w tym przekonaniu.

Konsole hamują rozwój to fakt. By tak nie było musiałyby co roku być upgrade`owane jak komputery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 14:30, Crew_900 napisał:

To nie jest zaskoczeniem, od lat to wiedziałem i na pewno grono osób również, to tylko
utwierdza nas w tym przekonaniu.

Konsole hamują rozwój to fakt. By tak nie było musiałyby co roku być upgrade`owane jak
komputery.

A od kiedy komputery muszą być upgrade''owane co roku by sprostać grom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej przestają zaklinać rzeczywistość i szukać ukrytej mocy konsol w kablu czy radiatorze. Większość deweloperów zapewne zdaje sobie sprawę z możliwości tej generacji sprzętu. Więc albo szybko doczekamy się kolejnej, albo użytkownicy PC będą robieni w balona - bo przecież wszystkie wersje gry muszą wyglądać możliwie podobnie - Ubisoft już pokazał, że się da w przypadku W_D.

Oczywiście, część zaniedbań można poprawić modami, grzebaniem w plikach gry, wpisach w rejestrze i innych cudach - jednak chyba nie o to chodzi. W myśl zasady płacę - wymagam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 14:53, LaplaceNoMa napisał:

> A od kiedy komputery muszą być upgrade''owane co roku by sprostać grom?
"Konsole hamują rozwój to fakt. By tak nie było musiałyby"

No ale ja nie pytam o konsole tylko o PC, wiadome jest ze konsole mają słabsze podzespoły włożone po to by nie kosztowały po 5-6k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 14:40, Nathnin napisał:

A od kiedy komputery muszą być upgrade''owane co roku by sprostać grom?


Pytanie powinno brzmieć: dlaczego komputery nie muszą być często modernizowane?
A nie muszą dlatego, że większość gier sprzedaje się na konsolach i to one są główną, docelową platformą dla twórców gier / producentów.
Nie będę hejtował konsol, gdyż sam posiadam PS3 i PS4 ale wiem dobrze, że konsole są do tytulow ekskluzywnych, a nie dla gier multiplatformowych.

Innym problemem jest jeszcze to, że często twórcy gier nie potrafią dobrze wykorzystać silnika, wycisnąć z niego maks możliwości - ile było na prawdę ładnych tytułów na UE3, a ile gier przeciętnych wizualnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 15:05, Nathnin napisał:

No ale ja nie pytam o konsole tylko o PC, wiadome jest ze konsole mają słabsze podzespoły
włożone po to by nie kosztowały po 5-6k.

Pls. Powiedz, że trollujesz? Jakby konsole nagle miały by nie "ograniczać" PC, to sprawa z PC pozostałaby nie zmieniona mam rozumieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 16:45, LaplaceNoMa napisał:

Pls. Powiedz, że trollujesz? Jakby konsole nagle miały by nie "ograniczać" PC, to sprawa
z PC pozostałaby nie zmieniona mam rozumieć?

Koleś napisał tak "By tak nie było musiałyby co roku być upgrade`owane jak komputery." a ja się zapytałem go od kiedy komp musi być upgrade''owany co roku. Rozumiesz mnie? Proste czytanie ze zrozumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 16:49, Nathnin napisał:

Koleś napisał tak "By tak nie było musiałyby co roku być upgrade`owane jak komputery."
a ja się zapytałem go od kiedy komp musi być upgrade''owany co roku. Rozumiesz mnie?
Proste czytanie ze zrozumieniem.

Jeżeli PC miałyby przestać być ograniczane, tzn wzrastałyby wymagania, to tak., aby take detale wyciągać to należałoby kompa zmieniać.

Kompa nie musisz zmieniać, bo stoi w miejscu. Jak ruszy, to sobie zbieraj kasę.
Chyba, że chcesz sobie ze "złomem" siedzieć, to sobie możesz siedzieć.

PS. Konsola nie kosztowałaby 5-6k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że któraś z pierwszych konsol na premierę kosztowała ok. 3,4 tys. zł ( PS2? )
Zastanawiam się, co będzie następne? Ograniczenie rozdzielczości na PC do 900p aby konsole nie ucierpiały?
Moim zdaniem, takie zabiegi to nieczysta, niezdrowa konkurencja, gdyż gracz powinien mieć mozliwość wyboru najlepszej, najwydajniejszej platformy, a skoro PC za 4-6 tys. zlnie zaoferuje mu nic więcej niż kosola za mniej niż 2 tys. zł ( sam za PS4 dałem 1400 zł ) to po co on ma go kupować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 17:03, LaplaceNoMa napisał:

Jeżeli PC miałyby przestać być ograniczane, tzn wzrastałyby wymagania, to tak., aby take
detale wyciągać to należałoby kompa zmieniać.
Kompa nie musisz zmieniać, bo stoi w miejscu. Jak ruszy, to sobie zbieraj kasę.
Chyba, że chcesz sobie ze "złomem" siedzieć, to sobie możesz siedzieć.
PS. Konsola nie kosztowałaby 5-6k.


Dobra mam dość tłumaczenia i wałkowania człowiekowi który i tak nie zrozumie co się do niego piszę ale spróbuję jeszcze raz.
Tak więc nigdzie nie napisałem że jeśli konsole byłyby upgrade''owane co roku to nie trzeba by było PC''tów upgrade''ować, następnie napisałem że PC''tów nie trzeba obecnie upgrade''ować co roku (czytanie ze zrozumieniem raz jeszcze) jeśli się je dobrze złoży, tak jak to napisałe kolega Crew, kolejna sprawa jest taka że napisałem że obecnie gry nawet na dużo starszych komputerach (taki Mordor) chodzą na wysokich detalach w full hd albo hd ready przy 30 fpsach. Rozumiesz mnie teraz? Czy dalej będzie wypisywał swoje brednie wmawiając mi nachalnie ideologie które tutaj nie były przeze mnie przytoczone? Przepraszam za frustracje ale nie lubie uderzać grochem o ścianę :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Dobra mam dość tłumaczenia i wałkowania człowiekowi który i tak nie zrozumie co się do
niego piszę ale spróbuję jeszcze raz.

Albo sam nie wiesz co piszesz (trollujesz? :D)

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Tak więc nigdzie nie napisałem że

Napisałeś, cytat:
"A od kiedy komputery muszą być upgrade''owane co roku by sprostać grom?"
W domyśle nie trzeba, bo... konsole są ograniczeniem, tak? Albo przyjąc, że gramy na złomie.
No, ale po co wtedy gadanie, ze konsola jest ograniczeniem... jak nie jest?
No bo temat polega na tym, że "złe konsole ograniczają", bo przecież każdy PCciarz lata z GTX 780Ti... anie sorry NVidia wpadła z nowymi GTX 980 i już trzeba lecieć kupić :)

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Jeśli konsole byłyby upgrade''owane co roku to nie trzeba by było PC''tów upgrade''ować,

Sam sobie zaprzeczasz.
Albo konsola jest ograniczeniem, albo to PCiarze sami się ograniczają. Bo kupują raz na kilka lat... jak konsole.
Jedyna różnica jest taka, że PC nie narzuca cyklu.

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

następnie napisałem że PC''tów nie trzeba obecnie upgrade''ować co roku (czytanie ze zrozumieniem raz
jeszcze) jeśli się je dobrze złoży,

"Dobrze", złoży tak? XD

Jeżeli konsole ograniczają, to PC nie trzeba zmieniać. Bo analogiczny sprzęt do niej wystarczy.
Jeżeli nie ma sensu zmieniać PC to konsoli też. Więc jeżeli konsole mają przestać być ograniczeniem.
To sorry, ale analogicznym jest, że trzeba więcej wywalać na sprzęt. W innym wypadku... skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

tak jak to napisałe kolega Crew, kolejna sprawa jest taka że napisałem że obecnie gry
nawet na dużo starszych komputerach (taki Mordor) chodzą na wysokich detalach w full
hd albo hd ready przy 30 fpsach.

Co to jest dużo starszy komputer? GTX 460? Radeon 4870? Czy 2-3 letni GTX 660?

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Rozumiesz mnie teraz?

Sam sobie to napisz.

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Czy dalej będzie wypisywał swoje brednie wmawiając mi nachalnie ideologie które tutaj nie były przeze mnie > przytoczone?

Może przypomnij sobie co dokładnie napisałeś, albo nie trolluj :)

Dnia 19.10.2014 o 17:20, Nathnin napisał:

Przepraszam za frustracje ale nie lubie uderzać grochem o ścianę :).

yhm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Albo sam nie wiesz co piszesz (trollujesz? :D)

Nawet tego nie skomentuje.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

"A od kiedy komputery muszą być upgrade''owane co roku by sprostać grom?"
W domyśle nie trzeba, bo... konsole są ograniczeniem, tak? Albo przyjąc, że gramy na
złomie.
No, ale po co wtedy gadanie, ze konsola jest ograniczeniem... jak nie jest?
No bo temat polega na tym, że "złe konsole ograniczają", bo przecież każdy PCciarz lata
z GTX 780Ti... anie sorry NVidia wpadła z nowymi GTX 980 i już trzeba lecieć kupić :)

Nie wsadzaj każdego PC''towca do worka "Maste Race" bo żaden człowiek nie będący purystą komputerowym nie wymienia podzespołów co rok i gry nawet po 2 latach chodzą na high i nigdzie nie pisałem że konsole ograniczają, źle mnie zrozumiałeś (kolejny raz brak umiejętności czytania ze zrozumieniem). Nigdzie nie pisałem również że każdy ma GTX 970/980 czy Sli Titanów, napisałem tylko że NIE TRZEBA co roku wymieniać podzespołów.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Sam sobie zaprzeczasz.
Albo konsola jest ograniczeniem, albo to PCiarze sami się ograniczają. Bo kupują raz
na kilka lat... jak konsole.
Jedyna różnica jest taka, że PC nie narzuca cyklu.

Gościu czemu ty cytujesz tylko to co tobie jest wygodne? Zajeżdża ostro trollem na kilometr. Wciskasz mi kit którego nigdy nie powiedziałem, przekręcasz moje słowa.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Jeżeli konsole ograniczają, to PC nie trzeba zmieniać. Bo analogiczny sprzęt do niej
wystarczy.
Jeżeli nie ma sensu zmieniać PC to konsoli też. Więc jeżeli konsole mają przestać być
ograniczeniem.
To sorry, ale analogicznym jest, że trzeba więcej wywalać na sprzęt. W innym wypadku...
skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?

Omg typie, zrozum że mi chodzi o PRZEDZIAŁ CZASOWY pod postacią ROKU CZASU o którym CAŁY CZAS wypisuję, i że w TYM PRZEDZIALE nie trzeba zmieniać podzespołów by KOMFORTOWO grać na PC''cie nawet na ultra, patrz gtx 660 który ciągnie gry nawet w ultra w ~30 fpsach. Drugie twoje pytanie "Po co przepłacać?" może dlatego by samemu decydować kiedy zmienić sprzęt a nie czekać 8 lat aż Sony czy Microsoft albo Nintendo wypuści swoje "zabawki" i by móc decydować w jakich detalach chcę grać oraz w jakim frameracie a nie narzucone z góry przez producenta gier np tak jak w tym przypadku 30 fpsów na konsolach.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Co to jest dużo starszy komputer? GTX 460? Radeon 4870? Czy 2-3 letni GTX 660?

No chyba nie FX 5700 prawda? Albo radeon 9600pro. Chodzi mi o racjonalne ramy czasowy i tak GTX 460 jeszcze mało wiele daje radę o dziwo.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Sam sobie to napisz.

Nie mam rozdwojenia jaźni, nie będę odpowiadał na swoje pytania.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

Może przypomnij sobie co dokładnie napisałeś, albo nie trolluj :)

Może naucz się czytać ze zrozumieniem albo się w ogóle nie odzywaj.

Dnia 19.10.2014 o 18:05, LaplaceNoMa napisał:

yhm

Nie wiem czy trollujesz, czy po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem ale dla mnie to koniec nie będe więcej odpisywał bo trollingiem mi tu zawiewa a nie chce dalszego spamu bo nie do tego jest ten temat.


Tak czy siak Developerzy są co raz bardziej beczelni i co raz mniej sie z tym kamuflują, graczy mają za nic dając im ograniczony framerate, downgrade'y graficzne czy miliard DLC których zawartość powinna się znaleźć w podstawce jak choćby jakieś śmieciowe baseniki, kostiumy czy inne pierdoły na przykładzie sims 4. Rozumiem duże dodatki jak te do Skyrima, Dragon Age'a 1 (przebudzenie ofc), Neverwinter Nights 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 13:26, KrzysztofMarek napisał:

W chwili obecnej prawo zezwala na takie zmiany w kodzie gry, które są niezbędne do jej
prawidłowego działania.

Mylisz się. By dostać się do kodu źródłowego gry musisz mieć dostęp do jej plików źródłowych. A samo przerobienie gry tak, by działała w pełni w danej liczbie klatek na sekundę nie jest proste. Od 1997 roku dostępny jest kod źródłowy pierwszego Dooma. Nie widziałem jeszcze portu, w którym komuś udało się zmusić grę do działania w większej ilości klatek na sekundę niż 35 (uwaga - nie chodzi o sztuczne generowanie większej ilości klatek -> patrz niżej).

Dnia 19.10.2014 o 13:26, KrzysztofMarek napisał:

I już odblokowywano gry w których sztucznie ograniczono ilość klatek.

Tutaj też się mylisz, ale tylko połowicznie. To, co zrobiono to generowanie dodatkowych klatek za pomocą interpolacji. Logika gry w takich przypadkach nadal jest liczona 30 razy na sekundę.

Anyway,
a) to interpretacja gościa z /r/pcgamingmasterrace, czyli mało obiektywne źródło
b) zmuszanie developerów, by ograniczali wersje PCtowe wiązałoby się ze sporymi wydatkami, a na to raczej te firmy (zwłaszcza Sony -> dwa miliardy dolców przewidywanych strat na ten rok) raczej nie chcą iść
c) ile macie tych gier, w których liczba FPSów jest sztucznie zablokowana i nie da się z nimi nic zrobić? Niewiele. Coś słabe naciski.
d) PCtowcy sami się ograniczają -> statystki Steama. A jak nagle wymagania skaczą (tak jak ostatnio), to nagle są narzekania, że słaba optymalizacja (co jest w większości przypadków bzdurą -> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444)
e) multiplatformy na PC działają i wyglądają lepiej niż wersje PS4/XBO na w miarę dobrym sprzęcie ZAWSZE. Nie wierzycie? http://eurogamer.net/digitalfoundry

Spoiler

Nie ma to jak czytać komentarze nt. programowania napisane przez ludzi, którzy w życiu nie napisali nic więcej od "Hello World" w TurboPascalu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko konsole hamują rozwój takie firmy jak intel, nvidia, amd też dorzucają swoje parę groszy. Kiedyś obiło mi się o uszy, że pierwsze 4 rdzeniowe procki są o wiele wydajniejsze od dzisiejszych super i7 i każda nowa generacja procków to cofanie się. Także swego czasu kolega wyczytał gdzieś, że gry nie wykorzystują 4 rdzeni jak należy tylko wszystko jest sztucznie obciążane i że pisanie gier na wiecej niż 2 rdzenie to ciężka i droga sprawa. Oczywiście to są tylko nie potwierdzone info, ale jak to powiadają w każdej legendzie kryje się ziarnko prawdy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

i nigdzie nie pisałem że konsole ograniczają

Przecież nie chodzi oto co napisałeś, ale do czego się odnosiłeś.
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=96787&pid=6

Konsole hamują rozwój to fakt. By tak nie było musiałyby co roku być upgrade`owane jak komputery.

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

źle mnie zrozumiałeś (kolejny raz brak umiejętności czytania ze zrozumieniem).

To mnie wskaż cytat :)

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Nigdzie nie pisałem również że każdy ma GTX 970/980 czy Sli
Titanów, napisałem tylko że NIE TRZEBA co roku wymieniać podzespołów.

Tylko i wyłącznie dlatego, że konsole ograniczają PC bla bla bla

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Gościu czemu ty cytujesz tylko to co tobie jest wygodne? Zajeżdża ostro trollem na kilometr.

You don''t say. Przecież musisz trollować, nie?

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Wciskasz mi kit którego nigdy nie powiedziałem, przekręcasz moje słowa.

Gdzie niby? :D

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Omg typie, zrozum że mi chodzi o PRZEDZIAŁ CZASOWY pod postacią ROKU CZASU o którym CAŁY
CZAS wypisuję,

Nie wypisujesz cały czas. Teraz sobie wymyśliłeś "ROK CZASu". Wcześniej nie było nawet słówka oto :D

"kolejna sprawa jest taka że napisałem że obecnie gry nawet na dużo starszych komputerach (taki Mordor) chodzą na wysokich detalach w full hd albo hd ready przy 30 fpsach"

Notabene HD Ready to jest 1280x720. To jest mniejsze niż prehistoryczna rozdziała 1280x1024.
A FHD jest ponad 2x większą rozdzielczością od HD Ready.

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

i że w TYM PRZEDZIALE nie trzeba zmieniać podzespołów by KOMFORTOWO grać
na PC''cie nawet na ultra, patrz gtx 660 który ciągnie gry nawet w ultra w ~30 fpsach.

Łaaał. Jak to opisałeś? To jest ten "dużo starszy" komputer? To miałeś na myśli? :D
Wiesz, ja wróżką nie jestem. Opieram się na tekście, nie na tym co myślisz, że napisałeś, or przedstawiasz teatrzyk.

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Drugie twoje pytanie "Po co przepłacać?" może dlatego by samemu decydować kiedy zmienić
sprzęt a nie czekać 8 lat aż Sony czy Microsoft albo Nintendo wypuści swoje "zabawki"
i by móc decydować w jakich detalach chcę grać oraz w jakim frameracie a nie narzucone
z góry przez producenta gier np tak jak w tym przypadku 30 fpsów na konsolach.

Yhm PC, FHD Ultra. Jakbyś nie powiedział wychodzi. Te złe kąsole ograniczają #pcmasterace.
Jak dla mnie wyboru i tak nie masz. Żeby pograć w 60fps. Sorry, kasa. W innym wypadku 30fps. Cała reszta to cięcie po detalach, jak i kosztach. Więc empirycznie i tak różnicy nie ma. Szczególnie, że takie PS4 jest spokojnie na poziomie przynajmniej GTX 660.

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

No chyba nie FX 5700 prawda? Albo radeon 9600pro. Chodzi mi o racjonalne ramy czasowy
i tak GTX 460 jeszcze mało wiele daje radę o dziwo.

4870 to rok 2008, GTX 460 2010, GTX 660 2012.
4870 jak coś ciśnie, to w rozdzielczości dla X360/PS3. GTX 460 to już mało.
Więc tylko się GTX 660 łapie, a to "dużo starsze" nie jest.

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Nie wiem czy trollujesz, czy po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem

Dziwne, że najwięcej piszą o niej ci, co sami nie umieją... także sensownie przekazać tego co się chce przekazać ;)

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

to koniec nie będe więcej odpisywał bo trollingiem mi tu zawiewa

You don''t say. Tylko nie w tym miejscu gdzie "myślisz" ^.^

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

Tak czy siak Developerzy są co raz bardziej beczelni

Może jednak szczelni są?

Dnia 19.10.2014 o 19:08, Nathnin napisał:

DLC których zawartość powinna się znaleźć w podstawce

Taa, benzyny też powinni dać do samochodu i klima standardzie, podgrzewane i elektycznie sterowane szyby... och wait.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować