Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Unity ma nowego CEO. Został nim John Riccitiello

14 postów w tym temacie

Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na
> starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie
> pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.

Ale co AC: Unity ma wspólnego z Unity - silnikiem napędzającym gry wideo ( http://en.wikipedia.org/wiki/Unity_Technologies)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2014 o 10:52, Nathnin napisał:

Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na
starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie
pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.


Chciałeś chyba błysnąć a zgasłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2014 o 10:52, Nathnin napisał:

Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na
starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie
pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.


Dlaczego optymalizacja ma być skopana? Nie bierzesz pod uwagę faktu, że gra wychodzi tylko na tzw. " next geny " i na PC?
Mamy tu porzecież nowy silnik, dobrą szczegółowość modeli, budynków, tekstur, wielkie miasto i tłumy na ulicach ( zapewne w wybranych momentach ), tak więc I5 oraz GTX 780 w zalecanych to zrozumiały wymóg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2014 o 10:57, leszeq napisał:

Chciałeś chyba błysnąć a zgasłeś...

Nie chciałem błysnąć, tylko podzielić się informacją, nie zauważylem że chodzi o silnik sorrki moja wina.

lis_23
Nowy silnik mówisz o zmodyfikowanym Anvill Next? Co z tego że wychodzi tylko na NG skoro jakoś oszałamiająco się nie prezentuje, nic dziwnego że ubi dało 30 fpsów bo pewnie optymalizacja jest tak zryta że wiecej nie pociągnie nawet topowy sprzęt. A i na zalecane wymaga I7 3770K 3,5GHZ, i GTX 780 oraz 8GB ramu ale o ramy to się nie czepiam ale grafika i ten I7? Do tego minimalne GTX 680? To chyba przegięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.10.2014 o 10:58, Nathnin napisał:


lis_23
Nowy silnik mówisz o zmodyfikowanym Anvill Next? Co z tego że wychodzi tylko
na NG skoro jakoś oszałamiająco się nie prezentuje, nic dziwnego że ubi dało 30 fpsów
bo pewnie optymalizacja jest tak zryta że wiecej nie pociągnie nawet topowy sprzęt. A
i na zalecane wymaga I7 3770K 3,5GHZ, i GTX 780 oraz 8GB ramu ale o ramy to się nie czepiam
ale grafika i ten I7? Do tego minimalne GTX 680? To chyba przegięcie.


Nowy, nie nowy ale różnica pomiędzy U a BF jest widoczna na korzyść U.
W minimalnych dali procesor, który miałem przez ostatnie trzy lata, 8GB RAM to standard, o grafice się nie wypowiem gdyż miałem albo słabszą ( GTX 570 ) albo mocniejsazą ( GTX 780 ).
Podejrzewam, że nie są to wymagania do gry na ultra, gdyż nowe GTXy 9xx były reklamowane obrazkami z Unity, więc na pewno zapewnią jakieś dodatkowe wodotryski graficzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2014 o 11:10, lis_23 napisał:

Nowy, nie nowy ale różnica pomiędzy U a BF jest widoczna na korzyść U.
W minimalnych dali procesor, który miałem przez ostatnie trzy lata, 8GB RAM to standard,
o grafice się nie wypowiem gdyż miałem albo słabszą ( GTX 570 ) albo mocniejsazą ( GTX
780 ).
Podejrzewam, że nie są to wymagania do gry na ultra, gdyż nowe GTXy 9xx były reklamowane
obrazkami z Unity, więc na pewno zapewnią jakieś dodatkowe wodotryski graficzne.

Serio? Zobacz sobie Dying Light które według mnie wygląda sporo lepiej od takiego Unity i jest grą crossgenową a jakie ma wymagania, tutaj to jest odwalona fuszerka byle było, po za tym GTX 970 wyszedł i co? Od razu na ukltra musi być on wykorzystywany? Śmieszne to jest, każdemu developerowi bym uwierzył ale Ubi zbyt wiele razy nakłamało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale tu nie chodzi tylko o to jak "ostro" to wygląda, ale też o ilość możliwych detali, ilość renderowanych obiektów i wykorzystanie zasobów, by ominąć ekrany ładowania i nie dzielić Paryża na instancje. Pod graficzną powierzchnią też się wiele "dzieje".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.10.2014 o 11:14, Nathnin napisał:

po za tym GTX 970 wyszedł i co? Od razu na ukltra musi być on wykorzystywany? Śmieszne
to jest, każdemu developerowi bym uwierzył ale Ubi zbyt wiele razy nakłamało.


Myślę, że nowe karty graficzne mogą wykorzystać potencjał AC Unity. W wersji PC ma być HBAO+, TXAA, PCSS i teselacja, a dodatkowo w najnowszych sterownikach Nvidia dodała obsługę technologii Dynamic Super Resolution (DSR), która ma skalować w dół rozdzielczość 4K dla monitorów z rozdzielczością 4K ( ciekawe, jak to obciąży grafikę? ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy da radę podnieść lekko upadający silnik Unity. Konkurencja jest lepiej otwarta teraz na twórców. To był jedyny duży atut Unity kiedyś, teraz jest to jeden z droższych silników a wcale nie lepszy. Jedyne co unity ma na prawdę dobre to ofertę sklepu z elementami do gier. Sam kilka kupowałem i przerzucałem to potem na UE4.

A co do Jhona to pracownicy pochodzący od EA nigdy niegrzeszyli mądrością więc jakoś nie jest to dla mnie wzór do naśladowania w biznesie. Uważam że jest wielu lepszych na jego miejsce, no ale chcieli mieć tylko nadmuchane nazwisko to mają ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na
> starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie
> pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.

Primo: Co ma AC: Unity do silnika Unity?
Secundo: Biorąc pod uwagę jak płynnie śmigały wszystkie części AC jakie do tej pory wydano to szczerze wątpię, by Unity było wyjątkiem.
Tertio: Rockstar jak się już za coś na poważnie zabierze to są w tym mistrzami. Spoko, zaliczyli JEDNĄ wpadkę z GTA IV, które było niczym innym jak portem z konsol na PC. Ale miszczu pograj sobie w Maxa Payne''a 3, który również oparty jest o silnik RAGE z GTA IV, a optymalizacja jest co najmniej genialna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2014 o 11:31, lis_23 napisał:

Myślę, że nowe karty graficzne mogą wykorzystać potencjał AC Unity. W wersji PC ma być
HBAO+, TXAA, PCSS i teselacja, a dodatkowo w najnowszych sterownikach Nvidia dodała obsługę
technologii Dynamic Super Resolution (DSR), która ma skalować w dół rozdzielczość 4K
dla monitorów z rozdzielczością 4K ( ciekawe, jak to obciąży grafikę? ).


HBAO, TXAA ma też WD i zobacz jakie ma wymagania a jak chodzi i jak mówiłem jeśli chodzi o Ubisoft to im nie wierze bo to kłamcy są żeby nie czytać skarg o optymalizację skopaną walnęli takie a nie inne wymagania i mają z dyńki.

Luki965 Sorrki nie doczytałem do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja
> już na
> > starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie
>
> > pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.
>
> Dlaczego optymalizacja ma być skopana? Nie bierzesz pod uwagę faktu, że gra wychodzi
> tylko na tzw. " next geny " i na PC?

Chyba właśnie bierze. Jak coś ma chodzić na tych next genach to ma chodzić w wysokich na blaszaku sprzed pięciu lat, a na sprzęcie z wymagań to powinien mieć 300fps w 3d... Tylko się ośmieszacie teraz, to jest po prostu lenistwo deweloperów bo nie chcą tracić czasu i kasy na optymalizacje na pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować