• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Anonim_1ad8f2ef286db6ad90cadb88cd1818bdb2077ef354a47127f6e45ed21f1d07d3

Brawo dla Pomocy Technicznej

Pytanie

Cieszę się, że 21 czerwca mogłem napisać do pomocy technicznej z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu z dodatkiem do SWAT i do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi.... Bardzo się cieszę, że mogłem wydać 50 zł na grę, która nie działa, a Pomoc Techniczna w tak profesjonalny sposób olewa moje zgłoszenie... Więc może ktoś z forumowiczów mi pomoże, skoro dystrybutor potrafi tylko brać od klienta kasę i kłamać o czymś takim, jak ISTNIENIE pomocy technicznej....


Mianowicie w dodatku, nie wyświetla się ramka z wyborem profilu gracza, co dość skutecznie uniemożliwia grę ;) Oczywiście można coś losowego wpisać z klawiatury i nadusić enter, aby zacząć nową grę na nowym profilu, jednak nie za bardzo mam czas, aby przejść całość za jednym podejściem :(
Jeżeli ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąś pomoc :)

CFG: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519), Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs), 1024MB DDR, NVIDIA GeForce 6600 GT - 128.0 MB, 6.14.0010.8421 (English) - nv4_disp.dll, DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

PS. Dodatek oczywiście jest połatany, więc wina leży gdzieś w systemie zapewne :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

A jak wysłałeś formularz?? Istnieje duże prawdopodobieństwo że źle go wysłałeś bo ja zazwyczaj otrzymuję odpowiedź od pomocy technicznej w 1-2 dni od zgłoszenia problemu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Bardzo mi przykro aczkolwiek jedyne zgłoszenie wysłane z pana konta, jakie otrzymaliśmy dotyczyło gry: Warhammer Dawn of war. Wysłane przez Pana 23.06 (w piatek) na które Pan otrzymał odpowiedz.

Innych zgłoszeń z pana adresu e-mail nie otrzymaliśmy, bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia wraz z raportem dxdiag i najlepiej z zrzutem ekranu. Postaram się odpowiedzieć w pierwszej kolejności po otrzymaniu zgłoszenia.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.07.2006 o 11:37, denrike napisał:

Cieszę się, że 21 czerwca mogłem napisać do pomocy technicznej z prośbą o pomoc w rozwiązaniu
problemu z dodatkiem do SWAT i do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi.... Bardzo się
cieszę, że mogłem wydać 50 zł na grę, która nie działa, a Pomoc Techniczna w tak profesjonalny
sposób olewa moje zgłoszenie... Więc może ktoś z forumowiczów mi pomoże, skoro dystrybutor
potrafi tylko brać od klienta kasę i kłamać o czymś takim, jak ISTNIENIE pomocy technicznej....


Mianowicie w dodatku, nie wyświetla się ramka z wyborem profilu gracza, co dość skutecznie
uniemożliwia grę ;) Oczywiście można coś losowego wpisać z klawiatury i nadusić enter, aby
zacząć nową grę na nowym profilu, jednak nie za bardzo mam czas, aby przejść całość za jednym
podejściem :(
Jeżeli ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąś pomoc :)

CFG: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519),
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs), 1024MB DDR, NVIDIA GeForce 6600 GT - 128.0 MB,
6.14.0010.8421 (English) - nv4_disp.dll, DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

PS. Dodatek oczywiście jest połatany, więc wina leży gdzieś w systemie zapewne :/

Na przyszłość nie krytykuj CDP! Lepiej będzie ja skrytykujesz siebie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dlaczego ma nie krytykować CDP? Czasem nawalają i czasem dość ostro więc też jest się do czego przyczepić! Jeśli nie działa mu gra która zakupił to ma prawo się zdenerowować, a Ty nie masz prawa mówić mu "nie krytykuj CDP" bo jak Tobie się jakaś gra trafi, która jest troche zwalona, to sam bedziesz ich krytkował (powiesz pewnie "nie" - sam tak mówiłęm, ale gdy poszło o łatke do Fable to aż mnie krew zalała bo ile można było czekać)! Tyle z mojej strony do Ciebie, a co do DENRIKE - spoko, dasz rade to załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.07.2006 o 12:27, bobek89 napisał:

Dlaczego ma nie krytykować CDP? Czasem nawalają i czasem dość ostro więc też jest się do czego
przyczepić! Jeśli nie działa mu gra która zakupił to ma prawo się zdenerowować, a Ty nie masz
prawa mówić mu "nie krytykuj CDP" bo jak Tobie się jakaś gra trafi, która jest troche zwalona,
to sam bedziesz ich krytkował (powiesz pewnie "nie" - sam tak mówiłęm, ale gdy poszło o łatke
do Fable to aż mnie krew zalała bo ile można było czekać)! Tyle z mojej strony do Ciebie, a
co do DENRIKE - spoko, dasz rade to załatwić.

masz racje nieraz trzeba uzyc kija a nie tylko marchewki :P
ale denrike mogle 2 raz wyslac lub zadzwonic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 14.07.2006 o 11:49, speedraid napisał:

Na przyszłość nie krytykuj CDP! Lepiej będzie ja skrytykujesz siebie!


na szczescie prl sie skonczylo, a relikty tej epoki, podobne do Ciebie sa na wymarciu... kapitalizm od paru lat jest wiodaca mysla w ekonomii w tym kraju, co sprowadza sie miedzy innymi do postawienia klienta nieco wyzej nad firma, co pozwala mu krytykowac jakosc uslugi... jak to dla Ciebie jest dziwne, to niedaleko mamy Bialorus, badz jak wolisz cieplejszy, to na Kube proponuje wyemigrowac...

a krytyka moja wynikala z prostego faktu, ze po zgloszeniu poprzez formularz otrzymalem raport o jego przyjeciu (automatyczna odpowiedz o tym, ze wiadomosc zostala dostarczona, odpowiedz ozstanie udzielona w terminie 1-2 dni... wiadomo o co chodzi :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzieki za podesłanie ponownie zgłoszenia dotarło, już masz odpowiedz na skrzynce. jeżeli pomoże lub nie, odpisz na meila i na dodatkowe 4 pytanka.

(heh nie narzekaj odp. dostaleś nie dość po godzinach pracy to jeszcze po 5 min od wysłania zgłoszenia)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 17.07.2006 o 18:05, Akashi napisał:

(heh nie narzekaj odp. dostaleś nie dość po godzinach pracy to jeszcze po 5 min od wysłania
zgłoszenia)


Wiem i bardzo dziękuję za tak szybką i co najważniejsze skuteczną pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować