Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Plus udostępnia możliwość płacenia za aplikacje kupione w Google Plus wraz z abonamentem telefonicznym

10 postów w tym temacie

Apropo oferowania czegokolwiek to przestrzegam przed Plusem. Skusiłem się na mobilny internet LTE bez limitu i po przekroczeniu ok. 10-20gb ponad "limit" (podstawowy pakiet danych w 3G/LTE ) Plusik ucina transfer do dramatycznych wartości. Także internet odradzam, a ja nie wezmę również telefonu. Sama opcja płatności w abonamencie za apki z Google Play, cóż... chyba każdy zainteresowany ich zakupem na kartę. Poza tym teraz można kupić w kiosku karty prepaid do Google Play, więc dla mnie bez rewelacji. Nie od dziś nie trzeba posługiwać się kartą płatniczą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 08:14, Dan14NR napisał:

Apropo oferowania czegokolwiek to przestrzegam przed Plusem.
Skusiłem się na mobilny internet LTE bez limitu i po przekroczeniu ok. 10-20gb ponad "limit"


Jak ściągałeś filmy to nic dziwnego, że Ci obcięli transfer :)
I pisze się "a propos"

Co do samego Plusa ja akurat jestem zadowolony i nie mam z nimi żadnych problemów. Ta funkcja też jest ciekawa i choć mam dwie karty kredytowe, z czego jedna już jest przypisana do konta w Google Play to i możliwe, że z tego skorzystam.
Więcej możliwości nikomu nie zaszkodzi. Ale widzę, że malkontenci jak zawsze potrafią jedynie narzekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ale widzę, że malkontenci jak zawsze potrafią
> jedynie narzekać.

Gry ze Steama, klient World of Warcraft i Star Wars The Old Republic... takie tam ;) I nie "nic dziwnego", bo Plus zapewniał mnie w salonie, że nie obetną transferu mimo klauzuli w umowie. Podobnież miała ona dotyczyć tylko użytkowników, którzy ściągają straszliwie duże ilości danych liczone w setkach GB. Przez dwa miechy miałem miesięcznie ściągane ok. 100GB, w trzecim już po 30stu przycięli transfer do 1mb/s, a potem do 32kb/s, więc Google nie chciało się wczytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


>
> Jak ściągałeś filmy to nic dziwnego, że Ci obcięli transfer :)
> I pisze się "a propos"
>
A co to ma do rzeczy co on tam ściąga? Jak bez limitu to bez limitu... Mimo to limity beda jeszcze długo w mobilnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 09:13, Dan14NR napisał:

Podobnież miała ona dotyczyć tylko użytkowników, którzy ściągają straszliwie
duże ilości danych liczone w setkach GB. Przez dwa miechy miałem miesięcznie ściągane

> ok. 100GB,

No to sam sobie odpowiedziałeś właśnie dlaczego Ci obcięli transfer :)

@ AjKnowJu

Nie co, a ile. Zresztą przeczytaj post samego zainteresowanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Podobnież miała ona dotyczyć tylko użytkowników, którzy ściągają straszliwie
> > duże ilości danych liczone w setkach GB. Przez dwa miechy miałem miesięcznie
> ściągane

> > ok. 100GB,
>
> No to sam sobie odpowiedziałeś właśnie dlaczego Ci obcięli transfer :)
>
> @ AjKnowJu
>
> Nie co, a ile. Zresztą przeczytaj post samego zainteresowanego.

Nie tylko ja mam ten problem - 500 stron w temacie na forum Plusa to chyba wystarczająca ilość niezadowolonych klientów ;)

btw. 100GB to nie jest "kilkaset" a tak wypowiadali się rzecznicy Plusa. Jak pisałem klientów, którzy są niezadowoleni z tej usługi jest mnóstwo i stale ich liczba rośnie. Pisałem, że przez pierwsze dwa okresy rozliczeniowe ściągałem ok. 100GB/msc i NIE OBCIĘLI transferu. Trzeciego miesiąca obcieli po ok. 30GB (10GB limit podstawowy).
Poza tym zapewnianie ludzi w salonie przez pracowników Plusa o tym, że ŻADNYCH limitów nie będzie podpada pod nieuczciwą praktykę handlową i jest karalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wypadałoby też w newsie wspomnieć, że identyczne usługi już od dawna działają w sieci Play. Bo póki co brzmi to jak zwykła reklama Plusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować