Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Oto wstępne wymagania sprzętowe Evolve

13 postów w tym temacie

> "testy wersji alfa wielokrotnie nagradzanej strzelaniny Evolve" - czyli ta gra już została
> nagrodzona przed wyjściem?

Oczywiście, że tak, nagrody rozdaje się chociażby po targach branżowych, gdzie dziennikarze w ten sposób wyróżniają najlepsze z nadchodzących gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh Ubisoft powinien sie uczyć od innych jak robić gry i jakie różnice powinny być między minimalnym a zalecanymi wymaganiami a przede wszystkim do czego służa minimalne wymagania.

Evolve ma dobre wymagania i spokojnie uciągnie ją każdy komp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ehh Ubisoft powinien się uczyć od innych jak robić gry i jakie różnice powinny być między
> minimalnym a zalecanymi wymaganiami a przede wszystkim do czego służa minimalne wymagania.
>
>
> Evolve ma dobre wymagania i spokojnie uciągnie ją każdy komp.

Ubisoft jak zwykle zły....AC ma za duże wymagania ?

Evolve nie do końca mnie przekonuje ale na testy jestem zapisany więc może się uda pograć. W tym miesiącu już jedna gra mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła mimo, że nie spodziewałem się po niej nic szczególnego więc może i tym razem coś z tego będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 18:25, Feldegast napisał:

Ubisoft jak zwykle zły....AC ma za duże wymagania ?

Bo jak zwykle dał ciała i nie potrafili zoptymalizować i jak zwykle schrzanił to oddział z Kijowa, ile oni mają już ten silnik Anvil Next? Z pare ładnych lat a nie potrafili go zoptymalizować tak i teraz widać skutki. Tak ma za duże wymagania, i nie mówię o zalecanych bo one są do ultra, ale chodzi mi o te minimalne GTX 680!? Widać próbują pobić wynik WD o tytuł najgorzej zoptymalizowanej gry dekady. Założe się że pewnie W3 będzie miał niższe, widać ubisoft nie zna pojęcia "Wymagania minimalne" to palnęli takie jak nawet niektóre gry nie mają zalecanych. Mam tylko nadzieję że po wymianie starej karty na GTX 970 po roku nie będę musiał dokupywać druiej bo kolejny Assassyn będzie wymagał na minimalnych Titana a na zalecanych Titan Z w SLI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra nie wyszła, nie wiemy jak będzie działać, widzimy tylko fragmenty rozgrywki ale już wiadomo, że jest źle zoptymalizowana. I to na podstawie czego ? Ano wymagań sprzętowych. Ja się czasami zastanawiam czego Wy tak na prawdę oczekujecie po grach ?
Pojawiły się wymagania CODa to źle bo za niskie a niby miał być nextgen....pojawiły się wymagania AC to źle bo za wysokie. Niektórzy to chyba mają nadzieję, że zrobią w końcu grę z rewelacyjną grafiką, wielkim światem, mnóstwem NPC i żeby chodziła na wszystkim....chyba pora zdecydować się czego się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 19:20, Nathnin napisał:

Bo jak zwykle dał ciała i nie potrafili zoptymalizować i jak zwykle schrzanił to oddział
z Kijowa, ile oni mają już ten silnik Anvil Next? Z pare ładnych lat a nie potrafili
go zoptymalizować tak i teraz widać skutki. Tak ma za duże wymagania, i nie mówię o zalecanych
bo one są do ultra, ale chodzi mi o te minimalne GTX 680!?

Jeżeli minimalne wymagania zostały podane dla rozdzielczości FullHD* dla detali takich samych, jakie są na PS4, to GeForce 680 jak najbardziej jest na miejscu w tych wymaganiach.
A tak przy okazji - to, czego Ubisoft Kiev nie potrafi robić, to pisać wielowątkowo na CPU a nie GPU -> to akurat Assassin''s Creedy dobrze wykorzystywały.

*

Spoiler

Którą, jak mi niektórzy próbują wmówić, ma większość PCtowców :E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 21:23, Henrar napisał:

Jeżeli minimalne wymagania zostały podane dla rozdzielczości FullHD* dla detali takich
samych, jakie są na PS4, to GeForce 680 jak najbardziej jest na miejscu w tych wymaganiach.
A tak przy okazji - to, czego Ubisoft Kiev nie potrafi robić, to pisać wielowątkowo na
CPU a nie GPU -> to akurat Assassin''s Creedy dobrze wykorzystywały.

*

Spoiler

Którą, jak mi niektórzy próbują wmówić, ma większość PCtowców :E


No ale czy minimalne nie powinny zostawać podawane dla low bo z tego co się orientuje to konsolowe wersje mają detale High pecetowe prawda? W takim razie po co mi podawane zalecane? A jak już to powinno być jak w przypadku Max Payne''a 3 podane 3 warianty:
Minimalne=Zupełne Low
Zalecane= Konsoolowe High
Ultra= PC''towe bajerki od Nvidii i AMD jakieś TXAA, physixy i inne tego typu badziewia.

Ja nie mówię by to były wymagania pokroju C2D i karty 8800 GT ale na poziomie GTX 660 i zalecane 780 już byłyby akceptowalne a tak to jest partactwo optymalizacyjne, czyli specjalność Ubisoftu co pokazała AC IV, ACIII, SC BL, WD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować