Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

YouTube w końcu ze wsparciem 60 klatek na sekundę

33 postów w tym temacie

Dnia 30.10.2014 o 13:28, Phobos_s napisał:

Inna sprawą jest to, że dużą różnicę widać właśnie w bezpośrednim porównaniu.
Jeśli odpalasz sobie coś w 30 klatkach i sobie grasz/oglądasz to wszystko jest płynne
i cacy. Odpalasz w 60 klatach i nie widać różnicy bo też jest płynnie. Dopiero gdy zestawisz
sobie dwa obrazy obok siebie lub przełączasz się między 30 a 60 klatek to różnica zaczyna
być widoczna i jest naprawdę spora.

Oglądałem w ten sposób filmik pobrany z neta nagrany przez użytkownika z AC IV i było własnie zestawienie po lewej 60 fpsów po prawej 30 fpsów i naprawdę nie widziałem różnicy i tu i tu było płynnie, nie rozumiem od siódmej generacji a już tym bardziej od jej połowy do teraz podniecania się 60 fpsami przy których zwykły Kowalski zapewne nie zauważy różnicy między 30 a 60. Pamiętam też testy z piłeczkami odbijającymi sie czy tam kulkami, nawet te porównanie obrotu kamery w CS''ie (chyba Global to był) i ja różnic nie widziałem :).

Dnia 30.10.2014 o 13:28, Phobos_s napisał:

I już tak się nie napinaj z tymi youtuberami :) Niech kupują sobie co chcą jeśli chcą
mieć wszędzie 60 fpsów. Wiesz, jest takie podejście "nie mój cyrk, nie moje małpy" :)

W sumie racja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2014 o 12:00, Shaddon napisał:

Ano jest, choć NIEKTÓRZY starają się wmówić, że takowa nie istnieje.


To jeszcze pół biedy. Gorzej, gdy niektórzy wmawiają nam, że 30fps jest lepsze od 60 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś naprawdę nie widzi różnicy, to pewnie ma problem ze wzrokiem. To nie jest żart. Różnica jest widoczna, bez dwóch zdań.

Chociaż trzeba przyznać, że jest też różnica pomiędzy graniem a oglądaniem. Kiedy gramy, chyba inaczej trochę patrzymy na obraz. Albo YT po prostu coś chrzani...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2014 o 13:38, Nathnin napisał:

Pamiętam też testy z piłeczkami odbijającymi sie czy tam kulkami, nawet
te porównanie obrotu kamery w CS''ie (chyba Global to był) i ja różnic nie widziałem :).


Najwyraźniej Twój procesor optyki działa w 30 Hz i zsynchronizowany jest do 30 klatek ;P
Więc jak jest 60 to i tak widzisz tylko co drugą i stąd brak różnic ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest ogromna (nawet bez bezpośredniego porównania).
Niezdolność do jej zauważenia być może rzeczywiście spowodowana jest jakąś wadą wzroku. Ewentualnie ktoś ma monitor 30 Hz. :P

Mój kolega, który "widzi" nie pełną paletę barw nie próbuje mi na siłę wmówić, że nie ma różnicy między kolorem pomarańczowym a czerwonym, choć on sam jej nie dostrzega.
A zdaje się, że tak czynią NIEKTÓRE osoby w kwestii 30 FPS vs. 60 FPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2011- posiadacz PC w konfiguracji ekonomicznej po odpaleniu Wiedźmina 2:
"Uaaa. U mnie śmiga na maxa. Tylko wyłączyłem filtrowanie tekstur, wygładzanie krawędzi i cienie ustawiłem na ''very low''.

2015- posiadacz PC w konfiguracji ekonomicznej po odpaleniu Wiedźmina 3.
"Ale wypas! odpaliłem w 60 fps! Ale przecież na low wygląda tylko niewiele gorzej!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2014 o 11:37, Phobos_s napisał:

Napisałeś już dokładnie taki sam post kwadrans temu :) Some Spam maybe?


Nie, jak pisałem tego posta to dostałem crasha strony i może dlatego jakoś tak dziwnie dodało :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Różnica widoczna :) Swoją drogą nie trzeba mieć google chrome ... może też być jakaś przeglądarka bazująca na nim jak chromium czy baidu spark browser ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też muszę przyznać, że różnica jest odczuwalna, ale mimo, że wygląda to bardziej efektownie, to i tak osobiście o wiele bardziej preferuję klasyczne 30 fps. Kwestia przyzwyczajenia zapewne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować