• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
tutol

Proszę o wyjaśnienie

Pytanie

Witam.
Zaczne od tego, że piszę tego posta tu, zamiast kontaktować się z waszą dziwnie działającą pomocą techniczną z prostego powodu. Wczoraj od godziny 9 do 16 NIKT nie raczył odebrać telefonu, dzień wczesniej od godziny 12 to samo, wiec mam już dość wydzwaniania. Przejdźmy do sedna całej tej głupiej sprawy: przed kupnem w sklepie gram.pl zostałem zapewniony przez konsultanta (wtedy jeszcze odbieraliście telefony) że Edycja Zero Call of Duty zostanie dostarczona tak, abym mógł cieszyć sie pełnym całoDOBOWYM wcześniejszym dostępem do gry, więc zamówiłem licząc, że tak będzie. Mija wtorek, środa, a paczka dalej nie została wysłana. Czwartek to samo i w końcu, piątek - gra wysłana. Dziś wiadomość kurierska, że gra zostanie prawdopodobnie oddana w me ręce 4 listopada. Moje pytanie brzmi: ZA CO ZAPŁACIŁEM? Za normalną gre, czy za grę z wcześniejszym dostępem? Kiedyś juz u was zamawiałem jedną gre i sie nie zawiodłem, jednak teraz chyba będzie inaczej i raczej nie tylko u mnie. Mam nadzieje że uda mi się skonsultować z firmą kurierską, aby grę odebrać 3 listopada. Piszę tego posta mimo, że mam świadomość tego, że jest już po ptakach, lecz chce zauważyć że odbiór 4 listopada wiąże sie z nie dotrzymaniem przez firmę gram.pl umowy sprzedaży... Jak na taką firme to lekka gafa ale co tam ważne że pieniądz w kieszeni.

[m-r]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować