Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GTA V z trybem pierwszoosobowym na XOne, PS4 i PC

37 postów w tym temacie

> mam nadzieję że oprócz tego bajeru, pobawią się modelem jazdy, żeby był bliższy temu
> z czwartej części. Nie wzgardziłbym również taką opcją w menu, żeby czas leciał tak jak
> rzeczywisty, a nie godzina to minuta;)

O nie, co to to nie. Modelu jazdy niech się nawet nie ważą ruszać gdyż jest po prostu perfekcyjny. To nie symulator wyścigów tylko GTA, w IV samochody ślizgały się jak łyżwy na lodzie. Ekipa modderów i tak będzie się bawić ustawieniami "handlingu", więc jak Ci potrzeba super-realistycznego i zarazem kompletnie w takiej grze niegrywalnego modelu jazdy to zawsze możesz taki mod pobrać. Niech się lepiej modelem zniszczeń zajmą, bo nie dość, że przy uderzeniu z dużą prędkością w wersji PS3 w mur karoseria jest jedynie lekko powgniatana to jeszcze dość irytujący jest fakt, że latarnie uliczne rozwalisz bez problemu ale głupia ławka w parku czy żywopłot są lepiej opancerzone niż niejeden czołg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuje konsolowym testerom za testy GTA V. Teraz dopiero wychodzi pełna, oficjalna
> wersja (a właściwie w styczniu).

Wyjątkowo słaby troll. Sam posiadam GTA V na PS3 i jakoś nie odczuwam, by była to beta. Logiczne jest, że V na PC (pre-order zamówiony :P) będzie wyglądać lepiej, w końcu technologicznie PS3 jest prawie dekadę za obecnymi komputerami, jednakże to, co Rockstar wycisnął z poprzedniej generacji i tak zasługuje na wielki szacunek, bo gra mimo wszystko wygląda pięknie, a praktycznie jedyną różnicą między wersjami na starą i nową generację są zmiany w grafice i fizyce oraz kilka pierdół typu kilka nowych broni czy pojazdów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Luki965 dla Ciebie może nie grywalnego... to Twoja sprawa, wg mnie taki model zabija całkowicie immersje.
Pojazd który wyrabia bez problemu na ostrym zakręcie gdy na liczniku jest 200/h to trochę taki szalony saints row.. i proszę bez stwierdzeń co jest lepsze gdzie, bo to są moje oczekiwania, mój gust i dla mnie w gta V model z 4 byłby najlepszy na świecie, mogli by go delikatnie podrasować;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2014 o 13:04, lastmanstanding666 napisał:

Pojazd który wyrabia bez problemu na ostrym zakręcie gdy na liczniku jest 200/h to trochę
taki szalony saints row.. i proszę bez stwierdzeń co jest lepsze gdzie, bo to są moje
oczekiwania, mój gust i dla mnie w gta V model z 4 byłby najlepszy na świecie, mogli
by go delikatnie podrasować;)


W GTA IV Sentinel w ostrym zakręcie (przy małej prędkości) potrafił się przewracać na dach. Oba modele jazdy są mocno średnie, ale ten z V na pewno przyjemniejszy. Wg mnie w singlu powinien być model jazdy do wyboru (nawet z zaawansowanymi ustawieniami), natomiast w multi model jazdy powinien być zdecydowanie trudniejszy i realistyczny, oczywiście bez możliwości żadnych zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W GTA IV Sentinel w ostrym zakręcie (przy małej prędkości) potrafił się przewracać na dach" chyba, w sytuacji gdzie najechał na wybój albo krawężnik, bo uwierz mi że trochę życia tam straciłem i tylko ciężarowe na prostej drodze przy małej prędkości potrafiły się wywrócić, ale dla mnie to jak najbardziej na plus!:) jest wczuwka i nie można jechać bezmyślnie, zawsze to jakaś mini taktyka i sprawdzenie umiejętności driftu:) ale popieram, że powinny znaleźć się stosowne opcje żeby każdy mógł być szczęśliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten model co był w czwórce pasuje akurat do Liberty City. Dużo zakrętów, mało wolnej przestrzeni, spory ruch. W piątce ten ,,rozrywkowy'''' model jazdy ze sterowaniem pojazdem w locie sprawdza się lepiej. Oba są fajne, ale zostawiłbym to tak jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować