- 0
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Sklep gram.pl - gra w punkcie odbioru [m]
Zadane przez
rkBrain,
gram.pl to najgorszy sklep w jakim robiłem do tej pory zakupy. Wysłać grę nawet małpa by potrafiła. Działanie sklepu ocenia się jednak dopiero wtedy, gdy dojdzie do jakiejś awarii czy incydentu - jednym słowem problemu. W przypadku mojego zamówienia niestety przekonałem się, że gram.pl nie radzi sobie nawet z najprostszymi i najczęściej występoującymi reklemacjami.
Zamówiłem DOA5: Ultimate w dniu 20.10. Do tej pory gry nie otrzymałem. Przesyłka dotarła do punktu odbioru, ale pudłeko jest w opłakanym stanie. Płyta najprawdopodobniej jest zniszczona. Pracownik punktu odbioru wielokrotnie wysyłał e-maile w mojej sprawie i jak do tej pory nie uzyskał żadnej odpowiedzi. DOK spławił mnie lakonicznym tesktem: "Przeyłka została opóźniona". Sęk w tym, że ona już dawno dotarła.
Sytuacja na dziś dzień wygląda tak, że zniszczona gra nadal znajduje się w punkcie odbioru, a gram.pl nie raczy odpowiedzieć ani mi, ani własnemu pracownikowi. Z tego co rozumiem gry już nie dostanę, a pieniędzy też już raczej nie odzyskam. Nie będę latał do UOKiK z powodu 74 zł i oni dobrze o tym wiedzą.
W poniedziałek idę kupić grę w innym sklepie, bo nie mam czasu zadawać się z [m]. Ta wiadomość ląduje na wszystkich forach, na których mam utworzone konta. Mam nadzieję, że przeczyta ją chociaż ze 100 osób, które zdecydują się zrobić zakupy w innym sklepie.
PS. Od premiery GTAV minął już ponad rok i cena powinna spaść do 100-120 zł, ale co ja tam wiem o prowadzeniu sklepu, nie?
Udostępnij ten post
Link to postu
Udostępnij na innych stronach