Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wygląda prolog w Dragon Age: Inkwizycja - godzina gameplayu z komentarzem twórców

14 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Tuż przed premierą trzeciej odsłony serii Dragon Age studio BioWare zaprezentowało graczom spory fragment rozgrywki z początku przygody, jaką zaoferuje Inkwizycja. Uwaga na spoilery!

Przeczytaj cały tekst "Tak wygląda prolog w Dragon Age: Inkwizycja - godzina gameplayu z komentarzem twórców" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Druga część nie była taka zła, jednak to co zostało zmienione względem DA:O (np. tereny, wybory podczas dialogów, kamera walki taktycznej (której twórcy mówią że jest, a takowej nie ma)) była bardzo dobra, nawet zmiana płynności rozgrywki tzn. walk na podobieństwo bodajże hack''n''slasha było dobrym jak dla mnie rozwiązaniem.

Takie pytanie z filmu. Nasza postać którą tu zakładamy to będzie ten cały Inkwizytor, tak ? Myślałem że nasza Pani "Poszukiwaczka" (tak przynajmniej nazywał ją nasz krasnolud jak był przesłuchiwany przez nią), poszukuję bohatera Kirkwall, albo bodajże Fereldenu także (Bo była wzmianka że ulotnił się tak samo). A tutaj z dupy trafia na kolejnego ^ ^ :D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cassandra szukała Czempiona Kirkwall - Hawke. O Bohaterze Fereldenu była wzmianka, że podobnie gdzieś przepadli jak kamień w wodę. Ona z kolei jest/była częścią Poszukiwaczy, którzy z kolei zostali powołani przez Inkwizycję (albo są z nią bardzo związani). Nie dziwota więc, że natrafia na Inkwizytora.

Jeśli coś pogmatwałem to proszę, by ktoś mnie poprawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie w tym prologu rozbawiło to umiejętność łuczników z Barrackiem Obamą na czele, strzelania bez naciągania cięciw ^^ Jak to przeszło bez zauważenia to naprawdę nie mam pojęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inkwizycja raczej nie kojarzy mi się z ratowaniem kogokolwiek lub czegokolwiek ale z wprowadzaniem porządku jak najbardziej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki jest jej cel - zaprowadzenie porządku i zamknięcie szczelin. Od gracza zależy czy będzie bardziej lub mniej brutalną postacią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początek w więzieniu i przesłuchanie, wygląda bardzo podobnie jak w Wiedźminie 2. Ciemne lochy, otwierają się drzwi, lekka białą poświata i wchodzi przesłuchujący.

Może pracownikom BioWare spodobała się taka scenka i postanowili wsadzić coś podobnego do DA3 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaję, iż przestudiowali gry konkurencji i doszli do wniosku, że jak głowny bohater zaczyna w "pace" to gra musi być murowanym hitem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Początek w więzieniu i przesłuchanie, wygląda bardzo podobnie jak w Wiedźminie 2. Ciemne
> lochy, otwierają się drzwi, lekka białą poświata i wchodzi przesłuchujący.
>
> Może pracownikom BioWare spodobała się taka scenka i postanowili wsadzić coś podobnego
> do DA3 :)
Nie oglądałem, bo spoilerów nie lubię, ale jeśli faktycznie przypomina tę z Wiedźmina Drugiego, to jest się z czego cieszyć, bo to dobra scena była. :)
Poza tym, droga "od skazańca do zbawcy świata" opatentowana została przez Bethesdę i najwyraźniej graczom takie rozwiązanie podoba się na tyle, że warto je adaptować na potrzeby innych tytułów. Cóż, osobiście wolałbym coś oryginalniejszego, ale lepsze to od pamiętnego "festynu" z Neverwinter Nights 2. :) Nie ma nic gorszego od przydługiego, nudnego prologu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 17:50, Shaddon napisał:

Nie oglądałem, bo spoilerów nie lubię, ale jeśli faktycznie przypomina tę z Wiedźmina
Drugiego, to jest się z czego cieszyć, bo to dobra scena była. :)
Poza tym, droga "od skazańca do zbawcy świata" opatentowana została przez Bethesdę i
najwyraźniej graczom takie rozwiązanie podoba się na tyle, że warto je adaptować na potrzeby
innych tytułów. Cóż, osobiście wolałbym coś oryginalniejszego, ale lepsze to od pamiętnego
"festynu" z Neverwinter Nights 2. :) Nie ma nic gorszego od przydługiego, nudnego prologu.


Jaki zbawca świata przecież w zakończeniu Wiedźmina 2

Spoiler

mamy przedstawienie kolejnej wojny z nifgardem czyli przeciwieństwo tego co napisałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować