Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Unity - przegląd ocen

86 postów w tym temacie

Ponoć optymalizacja na konsolach pozostawia wiele do życzenia. O PC - wg. popularnego youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać 60 klatek. Mam nadzieję, że day 1 patch coś polepszy przy wersji na PS4, bo kurcze miało być 30 stałych klatek, a niektórzy raportują iż gra potrafi zejść nawet do 10. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ponoć optymalizacja na konsolach pozostawia wiele do życzenia. O PC - wg. popularnego
> youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać 60 klatek. Mam nadzieję,
> że day 1 patch coś polepszy przy wersji na PS4, bo kurcze miało być 30 stałych klatek,
> a niektórzy raportują iż gra potrafi zejść nawet do 10. :/

No to będzie precedens jeśli nie będzie choćby i tych 23 klatek na konsolach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ponoć optymalizacja na konsolach pozostawia wiele do życzenia. O PC - wg. popularnego
> youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać 60 klatek. Mam nadzieję,
> że day 1 patch coś polepszy przy wersji na PS4, bo kurcze miało być 30 stałych klatek,
> a niektórzy raportują iż gra potrafi zejść nawet do 10. :/
Kurcze z ciekawości sprawdziłem czym dysponuje ten cały TotalBiscuit i posiadając następujące podzespoły :
CPU: i7-3930k @ 3.2ghz
RAM: GSkill RipjawsX 32GB 2133MHz
GPU: 2x Nvidia Geforce GTX TITAN
nie jest wstanie utrzymać 60FPSów to mogę śmiało stwierdzić że UBISOFT jak zwykle pokazał że tak naprawdę graczy ,a zwłaszcza graczy PC ma daleko w dup**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 20:41, johnny1938x napisał:

nie jest wstanie utrzymać 60FPSów to mogę śmiało stwierdzić że UBISOFT jak zwykle pokazał
że tak naprawdę graczy ,a zwłaszcza graczy PC ma daleko w dup**



"O PC - wg. popularnego youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać 60 klatek"
"60 klatek"

60 klatek. Nie 30, 60. To jest różnica. Poza tym to sli xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że masz dwa Titany i Core i7 w wersji Extreme nie oznacza, że każda gra będzie ci chodzić w 60 klatkach na sekundę. Żaden developer nie będzie specjalnie też sprawdzał, czy na takim sprzęcie jest tyle a tyle klatek na sekundę. Po drugie, po to są suwaki detali, by ich używać.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 20:45, Henrar napisał:

To, że masz dwa Titany i Core i7 w wersji Extreme nie oznacza, że każda gra będzie ci
chodzić w 60 klatkach na sekundę. Żaden developer nie będzie specjalnie też sprawdzał,
czy na takim sprzęcie jest tyle a tyle klatek na sekundę. Po drugie, po to są suwaki
detali, by ich używać.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444


Moje zdanie jest takie że Ubisoft po raz kolejny wydał produkt który jest jeszcze nie skończony bo podejrzewam że za miesiąc-dwa po licznych patchach gra będzie śmigać na najwyższych ustawieniach na słabszych konfiguracjach. Jeżeli chodzi o te suwaki to jeżeli mam komputer w którym same karty warte są 7000zł to chyba mogę oczekiwać aby każda gra działała mi płynnie w 60 FPSach na najwyższych detalach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 20:43, LaplaceNoMa napisał:

> nie jest wstanie utrzymać 60FPSów to mogę śmiało stwierdzić że UBISOFT jak zwykle
pokazał
> że tak naprawdę graczy ,a zwłaszcza graczy PC ma daleko w dup**


"O PC - wg. popularnego youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać
60 klatek"
"60 klatek"

60 klatek. Nie 30, 60. To jest różnica. Poza tym to sli xD

To chyba jeszcze lepiej że jest SLI :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 20:59, johnny1938x napisał:

> To, że masz dwa Titany i Core i7 w wersji Extreme nie oznacza, że każda gra będzie
ci
> chodzić w 60 klatkach na sekundę. Żaden developer nie będzie specjalnie też sprawdzał,

> czy na takim sprzęcie jest tyle a tyle klatek na sekundę. Po drugie, po to są suwaki

> detali, by ich używać.
>
> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444

Moje zdanie jest takie że Ubisoft po raz kolejny wydał produkt który jest jeszcze nie
skończony bo podejrzewam że za miesiąc-dwa po licznych patchach gra będzie śmigać na
najwyższych ustawieniach na słabszych konfiguracjach. Jeżeli chodzi o te suwaki to jeżeli
mam komputer w którym same karty warte są 7000zł to chyba mogę oczekiwać aby każda gra
działała mi płynnie w 60 FPSach na najwyższych detalach. Chociaż też nie wiadomo jakie te spadki były bo jeżeli spadki było w granicach do 50 FPSów to jest to praktycznie nie zauważalne ale jeżeli spadało do 30-40 to problem jest większy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 21:00, johnny1938x napisał:

To chyba jeszcze lepiej że jest SLI :D

Wbrew pozorom nie. Wiele zależy od sterownika, czy profil złapie itd. Co szczególnie ma znaczenie, przy premierach.

Dnia 11.11.2014 o 21:00, johnny1938x napisał:

komputer w którym same karty warte są 7000zł to chyba mogę oczekiwać

A mam oczekiwać, że GTX 980 który jest tańszy, będzie słabszy? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To, że masz dwa Titany i Core i7 w wersji Extreme nie oznacza, że każda gra będzie ci
> chodzić w 60 klatkach na sekundę. Żaden developer nie będzie specjalnie też sprawdzał,
> czy na takim sprzęcie jest tyle a tyle klatek na sekundę. Po drugie, po to są suwaki
> detali, by ich używać.
>
> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444

Po pierwsze to nie Titany tylko 980, czyli karty które radzą sobie w rozdzielczości 4k. Po drugie napisał, że jakość grafiki nie usprawiedliwia takiego zapotrzebowania na moc. Po trzecie sama gra jest mocno zbugowana, ale to może zostać naprawione przez day 1 patch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po pierwsze to nie Titany tylko 980, czyli karty które radzą sobie w rozdzielczości 4k.

Z czym?

Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po drugie napisał, że jakość grafiki nie usprawiedliwia takiego zapotrzebowania na moc.

Nie ma znaczenia, subiektywna ocena.

Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po trzecie sama gra jest mocno zbugowana, ale to może zostać naprawione przez day 1 patch.

Pfff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, tak naprawdę nie masz żadnego prawa oczekiwać czegoś takiego.

Nikt nigdy nie zagwarantował ci, że jak kupowałeś taki sprzęt, to pograsz w absolutnie wszystko w maksymalnych detalach w 60 FPSach. NIKT. Ani twórcy gier (bo niby dlaczego?) ani nVidia. Technologia nie stoi w miejscu.
A osiągnięcie 60 klatek na sekundę, jeszcze w SLI, bez dropów, w grze z ogromną ilością rzeczy na ekranie (co dodatkowo obciąża procesor) nie jest takie proste, jak niektórym graczom się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po pierwsze to nie Titany tylko 980, czyli karty które radzą sobie w rozdzielczości 4k.

Z czym radzą? W jakich detalach? Jakim frameracie?
Takimi ogólnikami to możesz sobie sypać.

Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po drugie napisał, że jakość grafiki nie usprawiedliwia takiego zapotrzebowania na moc.

A kto powiedział, że ograniczają go karty graficzne a nie procesor? Ma SLI, co oznacza, że sam narzut tych kart na CPU jest spory. O Unity wiadomo, że jest wymagającą grą, jeżeli chodzi o CPU. Wszystkie te czynniki powodują, że 60 FPS wcale nie jest takie oczywiste, jak ci się wydaje. Bynajmniej.

Dnia 11.11.2014 o 21:07, fenr1r napisał:

Po trzecie sama gra jest mocno zbugowana, ale to może zostać naprawione przez day 1 patch.

Day 1 patch był i wiele nie poprawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 21:21, Henrar napisał:

A kto powiedział, że ograniczają go karty graficzne a nie procesor? Ma SLI, co oznacza,
że sam narzut tych kart na CPU jest spory. O Unity wiadomo, że jest wymagającą grą, jeżeli
chodzi o CPU. Wszystkie te czynniki powodują, że 60 FPS wcale nie jest takie oczywiste,
jak ci się wydaje. Bynajmniej.


Podczas lektury tego wątku miałem ochotę napisać dokładnie to samo. Ja bym obstawiał, że to procesor nie wyrabia, karty graficzne nie mają tutaj nic do rzeczy. SLI może bardziej też tutaj przeszkadzać niż pomagać, logicznym podejściem byłoby tutaj wyłączenie jednej z kart i sprawdzenie wydajności.
Oglądając jakiś czas temu Dev Diary sam widziałem jak jeden z twórców podczas odpalania gry miał bardzo niski framerate i na monitorze migający czerwony napis "Too much NPC!". Jest spora szansa, że day-one patch może tutaj pomóc dość znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowicjusze. Uczcie się od Activision, każda ich odsłona Call of Duty potrafi zgarnąć ~90/100 pomimo niezmienionego schematu (właściwie to nic się nie zmienia moim zdaniem, może realia w lekkim stopniu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować