Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Unity - przegląd ocen

86 postów w tym temacie

Dnia 11.11.2014 o 21:19, Henrar napisał:

Nie, tak naprawdę nie masz żadnego prawa oczekiwać czegoś takiego.


Niby tak, ale... jeżeli ktoś ma sprzęt nieosiągalny dla zwykłego zjadacza chleba i nie jest on w stanie zapewnić komfortowego grania w nowo wydany tytuł. to co ma powiedzieć przeciętny Kowalski z przeciętnym komputerem ? Po jaką za przeproszeniem cholerę wydawać grę w którą zagrać będzie można komfortowo za kilka lat ?
W gruncie rzeczy mając sprzęt za kilka grubych tysięcy powinieneś oczekiwać że we wszystko zagrasz na full detalach. Jeżeli nie, to albo oszukali Cie producenci sprzętu albo wydawca gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.11.2014 o 15:30, wolverine napisał:

W gruncie rzeczy mając sprzęt za kilka grubych tysięcy powinieneś oczekiwać że we wszystko
zagrasz na full detalach. Jeżeli nie, to albo oszukali Cie producenci sprzętu albo wydawca
gry :)


Ten gościu z opisu wyżej ma może dwa Titany ale ma też za słaby procek. Z tego co czytałem, Unity dosyć mocno obciąża CPU i korzysta z ośmiu wątków, więc mój procek może sobie poradzi. Oby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 15:30, wolverine napisał:

Niby tak, ale... jeżeli ktoś ma sprzęt nieosiągalny dla zwykłego zjadacza chleba i nie
jest on w stanie zapewnić komfortowego grania w nowo wydany tytuł. to co ma powiedzieć
przeciętny Kowalski z przeciętnym komputerem ?

Kup sobie lepszy komputer lub przesuń sobie suwaki. Bo problem opiera na się na tym, co te suwaki zmieniają.

Dnia 12.11.2014 o 15:30, wolverine napisał:

Po jaką za przeproszeniem cholerę wydawać grę w którą zagrać będzie można komfortowo za kilka lat ?

Po jaką cholerę w ogóle grafikę poprawiać? Patrz w ogóle kompa zmieniać nie muszę..

Dnia 12.11.2014 o 15:30, wolverine napisał:

W gruncie rzeczy mając sprzęt za kilka grubych tysięcy powinieneś oczekiwać że we wszystko
zagrasz na full detalach.

Na jakiej podstawie niby?

Dnia 12.11.2014 o 15:30, wolverine napisał:

Jeżeli nie, to albo oszukali Cie producenci sprzętu albo wydawca gry :)

Tak oszukali cię, bo sobie ubzdurałeś, że "twój" sprzęt coś musi. Nie musi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 16:04, LaplaceNoMa napisał:

Kup sobie lepszy komputer lub przesuń sobie suwaki. Bo problem opiera na się na tym,
co te suwaki zmieniają.

Problem jest jak gra jest tak źle zoptymalizowana że przesuwanie suwakami nic nie daje. Do tego to chyba pierwszy tytuł który wewnątrz budynków ma gorszy framerate niż na otwarych przestrzeniach. Więc tu nie jest problem zmiany pc ale olania dopracowania gry.

Dnia 12.11.2014 o 16:04, LaplaceNoMa napisał:

Po jaką cholerę w ogóle grafikę poprawiać? Patrz w ogóle kompa zmieniać nie muszę..

Da sie poprawić grafikę bez kosmicznych wymagań. Unity wcale nie wygląda lepiej niż inne tytuł nawet z początku tego roku ale wymagania sprzętowe ma jak tytuły z końca przyszłego roku- because reasons. Ostatnio jest dość niepokojąca tendencja że w sumie na tytuły z PS4/X1 kompletnie leją na dopracowywanie portów. Gry wymagają kosmicznego sprzętu, co jest jeszcze głupsze jak się spojrzy na bebechy obecnych konsol. To w sumie nie jak dawniej inna architektura tylko ładnie złożone PC tyle że wszystkie takie same.

Dnia 12.11.2014 o 16:04, LaplaceNoMa napisał:

Na jakiej podstawie niby?

Z jednej prostej podstawy - zysku wydawcy. Bo jeśli ktoś kupi tytuł który na jego potworze nie będzie działał i to nie kwestia PC to raczej się zastanowi nad kolejnym zakupem od tego wydawcy/ twórcy. Poza tym są takie rzeczy jak podawane wymagania i one są podstawą aby sądzić że gra będzie dobrze działać na polecanym sprzęcie.

Dnia 12.11.2014 o 16:04, LaplaceNoMa napisał:

Tak oszukali cię, bo sobie ubzdurałeś, że "twój" sprzęt coś musi. Nie musi.

Tak najlepiej wogle wydawajmy gry w wersji silnika aplha w końcu to oszczędność a sprzęt użytkowników "nie musi". To że gra na takim sprzęcie nie idzie jest wystarczającym powodem do roszczenia zwrotu pieniędzy za nią bo są spore podstawy aby sądzić że skoro na takim sprzęcie nie działa to pewnie na lepszym wcale nie poradzi sobie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Problem jest jak gra jest tak źle zoptymalizowana że przesuwanie suwakami nic nie daje.

A ile zmienia?

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Do tego to chyba pierwszy tytuł który wewnątrz budynków ma gorszy framerate niż na otwarych
przestrzeniach.

No tak, bo wnętrze nie musi być wyszczegółowione, a na otwartych przestzeniach zasięg renderowania zmieniony, albo cos podobnego.
Jak w Doom 3, albo Lords of The Fallen.
Jak dla mnie taki Thief do Unity się kompletnie, nie umywa.

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Da sie poprawić grafikę bez kosmicznych wymagań.

"Zależy w jakim stopniu".

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Unity wcale nie wygląda lepiej niż inne tytuł nawet z początku tego roku

Jakie np? Jak dla mine wygląda oszałamiajaco.
https://www.youtube.com/watch?v=0CEPDsVAVrs

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

ale wymagania sprzętowe ma jak tytuły z końca przyszłego roku- because reasons.

Jak dla mnie ma wyższe.

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Z jednej prostej podstawy - zysku wydawcy. Bo jeśli ktoś kupi tytuł który na jego potworze
nie będzie działał i to nie kwestia PC to raczej się zastanowi nad kolejnym zakupem od
tego wydawcy/ twórcy.

Problem w tym, że działa.
"Przykładowo PC Gamer donosi się, że konfiguracja sprzętowa składająca się z Core i5-4670K, 8 GB RAM-u i nieco podkręconego GeForce''a GTX 970 osiąga średnio 55 FPS w 1920 x 1080 pikseli przy ustawieniach Ultra oraz MSAA x2, natomiast serwis IGN na dość zbliżonym pececie, ale z GeForce’em GTX 780 na pokładzie uzyskał w maksymalnych detalach około 30 klatek ze spadkami do 20 w największym tłumie. Dopiero obniżenie jakości cieni oraz oświetlenia podwyższyło wydajność do średnio 40-50 klatek. "
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2014/11/lotf/charts/lotf_1080_vhigh.png

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Poza tym są takie rzeczy jak podawane wymagania i one są podstawą
aby sądzić że gra będzie dobrze działać na polecanym sprzęcie.

Wymagania nie biorą się z kosmosu. Bo oświetlenie nic nie ciągnie, yeah right.
Wystarczy dac trochę symulacji jak kłaki Lary Croft i już wydajność leci na mordę.

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

Tak najlepiej wogle wydawajmy gry w wersji silnika aplha w końcu to oszczędność a sprzęt
użytkowników "nie musi".

No pewnie, że nie musi i to nie jest kwestia alphy, sralfy. Tylko choćby pogrzanych ustawień cieni, jakieś symulacje o odległosci renderowania nie wspominajac. Optymalizacja to jest nic innego jak upraszczanie sceny.

Dnia 12.11.2014 o 16:22, Tomoya-kun napisał:

To że gra na takim sprzęcie nie idzie jest wystarczającym powodem
do roszczenia zwrotu pieniędzy za nią bo są spore podstawy aby sądzić że skoro na takim
sprzęcie nie działa to pewnie na lepszym wcale nie poradzi sobie lepiej.

W życiu nic nie jest "Pewne".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Unity dosyć mocno obciąża CPU i korzysta z ośmiu wątków, więc mój procek może sobie poradzi.
> Oby.

Wykorzystuje osiem i więcej wątków to prawda. Nieprawdą jest natomiast jakoby bardzo obciążał cpu. Skoro stareńki 2500K, niepodkręcony, jest w stanie zapewnić spokojnie stałe 60 klatek to nie procesor jest tu problemem. Ciekawostkę stanowi fakt, że osiem rdzeni w FX8350 jest wolniejsze od wspomnianej i5, a i5 Hashwella szybsze od i7 Sandy i Ivy.
Chociaż to niezupełnie ciekawostka. Tak jest w zasadzie w każdej produkcji wykorzystującej więcej niż 4 watki/rdzenie. Z paroma wyjątkami.
Nadal liczy się przede wszystkim moc pojedynczego rdzenia. Dowodzi tego szereg testów na gamegpu.

Wracając do Unity, FX6300 w zupełności wystarcza, aby uzyskać te minimum 40 klatek.
Praktyka pokazuje, że proc ten jest mocniejszy niźli budżetowe cpu montowane w konsolach obecnej generacji. Jakikolwiek i5 od Sandy Bridge włącznie sprawdzi się jeszcze lepiej. To że wiele gier dziś korzysta z więcej niż 4 wątków/rdzeni tak naprawdę nie ma znaczenia. Framerate na poziomie minimum stałych 30 klatek (podkreślam minimum) w 1080p i wysokich ustawieniach zapewni już to o czym wspomniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

A ile zmienia?

Porównując screeny i filmy to głównie drobne detale, największą różnicę robią cienie. Problemem jest nie to ile to zmienia wizualnie a ile fps''owo, a tu nie ma dużych różnić.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

No tak, bo wnętrze nie musi być wyszczegółowione, a na otwartych przestzeniach zasięg
renderowania zmieniony, albo cos podobnego.

Jednocześnie ma mniejszą przestrzeń do renderowania, bądźmy szczerzy wnętrza nie są tu takie dopracowane jak w grach opartych o zwiedzanie takich lokacji. Tym bardziej to widać przy niskich teksturach bo okazuje się że większość szczegółów to po prostu płaska tekstura.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

> Da sie poprawić grafikę bez kosmicznych wymagań.
"Zależy w jakim stopniu".

Spójrz naprzykład na fix do Watch dogs wydany przez fanów. Powiedział bym że z nim gra wygląda przynajmniej z 30% lepiej a działa dużo płynniej niż to co dał nam ubi.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

> Unity wcale nie wygląda lepiej niż inne tytuł nawet z początku tego roku
Jakie np? Jak dla mine wygląda oszałamiajaco.
https://www.youtube.com/watch?v=0CEPDsVAVrs

Pierwsze z brzegu a przykład dark Souls 2, tym bardziej z fixem od fanów:
https://www.youtube.com/watch?v=d3iGL5CPDP8

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

"Przykładowo PC Gamer donosi się, że konfiguracja sprzętowa składająca się z Core i5-4670K,
8 GB RAM-u i nieco podkręconego GeForce''a GTX 970 osiąga średnio 55 FPS w 1920 x 1080
pikseli przy ustawieniach Ultra oraz MSAA x2, natomiast serwis IGN na dość zbliżonym
pececie, ale z GeForce’em GTX 780 na pokładzie uzyskał w maksymalnych detalach
około 30 klatek ze spadkami do 20 w największym tłumie. Dopiero obniżenie jakości cieni
oraz oświetlenia podwyższyło wydajność do średnio 40-50 klatek. "
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2014/11/lotf/charts/lotf_1080_vhigh.png

A jednoczesnie podczas oglądania streamu na takim sprzęcie:
IntelŸ Core™ i7-4790K Processor
ASRock Z97 Extreme 3
AVC Liquid CPU Cooling System
16 GB [8 GB x2] Corsair DDR3-1600 Memory
NVIDIA GeForce GTX 760
128 GB Apotop S3C Series SSD
1 TB HARD DRIVE -- 32M Cache, 7200 RPM

Widać było wyraźnie że gra momentami zaczynała nie przyjemnie chrupać nie wspominając o cutscenkach które czasem zjeżdżały wyraźnie poniżej 20 klatek.

Zapominają też wspomnieć że gra o prostu nienawidzi się z kartami AMD. Nie wykrywa SLI, do tego jest debata czy wspomagana przez software fizyka przygotowana pod karty GF jest możliwa do wyłączenia na komputerach z amd bo nie dość że szaleje (włosy czy ubrania nagle skaczą w górę) to obciąża niemiłosiernie sprzęt.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

Wymagania nie biorą się z kosmosu. Bo oświetlenie nic nie ciągnie, yeah right.

Porównaj sobie z tym z chociażby Alien Isolation gdzie dodatkowo masz dynamiczne oświetlenie, a to jak działa to niebo a ziemia.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

Wystarczy dac trochę symulacji jak kłaki Lary Croft i już wydajność leci na mordę.

Jak wyżej, dobrze by było gdyby dali możliwość wyłączenia tej symulacji. Albo do tego zpotymalizowali ją pod coś innego niż sprzęt nvidi.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

No pewnie, że nie musi i to nie jest kwestia alphy, sralfy. Tylko choćby pogrzanych ustawień
cieni, jakieś symulacje o odległosci renderowania nie wspominajac. Optymalizacja to jest
nic innego jak upraszczanie sceny.

Więc niech dodadzą suwaki aby zmiejszyć odległość wyświetlania. Albo też kontrola nie tylko nad cieniami ale oświetleniem. Podczas optymalizacji muszą zadbać nie o to aby scena była uproszczona ale aby wszystko współgrało, poprawianie kodu. Tutaj mam wrażenie że nawet się w to nie bawili. W AC:U to jeden wielki bałagan, jestem prawie pewien że gdzieś walają sie obiekty które oteksturowali nie wiadomo iloma poligonami (jak te słynne kości z wiedźmina które ścinały konsole w testach) przy innych którym znacznie brakuje. Albo od tajmy tutaj 200 npc, tych 40 bedzie szpetnych, tych 50 jest przeciwnikami to mają mieć dużo detali a reszta jak leci co z tego że będzie to prezentacja w power poincie a nie gra.

Dnia 12.11.2014 o 17:04, LaplaceNoMa napisał:

W życiu nic nie jest "Pewne".

To proszę prowadź usługi maklerskie a potem powiedz klientowi któremu zmarnowałeś majątek no wiesz w życiu nic nie jest pewne. Są takie rzeczy jak etyka wobec swoich klientów a ostatnio ubi się o tym trochę bardzo zapomina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Porównując screeny i filmy to głównie drobne detale, największą różnicę robią cienie.
Problemem jest nie to ile to zmienia wizualnie a ile fps''owo, a tu nie ma dużych różnić.

Wcale mnie to nie dziwi. Cienie zawsze ciągnęły najwięcej, także obniżanie ich jakości zawsze dawało spory zastrzyk wydajności... i tak będzie zawsze. Od dooma 3 zaczynając, przez Crysisa lecąc.
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/crysis-grafika-wymagania-i-optymalne-karty-graficzne-623/strona/1138.html

Btw AC IV
V High
http://pclab.pl/art55673-4.html

i high
http://pclab.pl/art55673-3.html

Obniżenie ich jak dla mnie nikogo nie powinno wzdrygać przed tym ;p

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Jednocześnie ma mniejszą przestrzeń do renderowania, bądźmy szczerzy wnętrza nie są tu
takie dopracowane jak w grach opartych o zwiedzanie takich lokacji. Tym bardziej to widać
przy niskich teksturach bo okazuje się że większość szczegółów to po prostu płaska tekstura.

No tak, a wyobrażasz sobie, że miałoby być inaczej? :P
Tylko, że... niskie tekstury, to niskie tekstury. Bardziej dają ulge kartom które mają mało Vramu, niżeli mają dać więcej fps same w sobie. Samo w sobie wyteksturowanie to dziś mały problem.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Pierwsze z brzegu a przykład dark Souls 2, tym bardziej z fixem od fanów:

Jednak to jest chodzące drewno, z tanimi filtrami przez które gra świeci jak psu jaja.
IMHO niet i to bardzo niet.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Widać było wyraźnie że gra momentami zaczynała nie przyjemnie chrupać nie wspominając
o cutscenkach które czasem zjeżdżały wyraźnie poniżej 20 klatek.

Tak, tylko, że nie pisałem o wydajności, ale o wyglądzie, jak Ty.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Zapominają też wspomnieć że gra o prostu nienawidzi się z kartami AMD. Nie wykrywa SLI,
do tego jest debata czy wspomagana przez software fizyka przygotowana pod karty GF jest
możliwa do wyłączenia na komputerach z amd bo nie dość że szaleje (włosy czy ubrania
nagle skaczą w górę) to obciąża niemiłosiernie sprzęt.

To to jest do przewidzenia jeżeli chodzi o każdą grę z The Way It''s Meaned to be Played.
AMD jeżeli chodzi o pracę swojego sterownika też potrafi mieć problem. Kapkę bardziej złożony problem.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Porównaj sobie z tym z chociażby Alien Isolation gdzie dodatkowo masz dynamiczne oświetlenie,
a to jak działa to niebo a ziemia.

Ale jest sterylne, animacje w porównaniu z AC, to niebo i ziemia. Szczegółowość modeli, itd to samo.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Jak wyżej, dobrze by było gdyby dali możliwość wyłączenia tej symulacji. Albo do tego
zpotymalizowali ją pod coś innego niż sprzęt nvidi.

Well. Nawet #PCMasterRace o tym dyskutuje. Sam nie mam wyrobionej opinii... ogółem lubię bajery. Więc... heh :) Wyłączyć. Co ciekawe z pierwszym AC były takie jaja, że Ubi wywaliło na wniosek NV wsparcie dla DX 10.1 bylo karty AMD były wydajniejsze.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Więc niech dodadzą suwaki aby zmiejszyć odległość wyświetlania. Albo też kontrola nie
tylko nad cieniami ale oświetleniem. Podczas optymalizacji muszą zadbać nie o to aby
scena była uproszczona ale aby wszystko współgrało, poprawianie kodu. Tutaj mam wrażenie
że nawet się w to nie bawili.

W poprzednich AC, też nie bardzo. Ale same szersze możliwości konfigurowania ofc in plus.
Jednak zwracam uwagę, że temat polegał na tym, zę gra nie chodzi na Ultra to znaczy, że nie zoptymalizowane barachło.

Dnia 12.11.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

To proszę prowadź usługi maklerskie a potem powiedz klientowi któremu zmarnowałeś majątek
no wiesz w życiu nic nie jest pewne. Są takie rzeczy jak etyka wobec swoich klientów
a ostatnio ubi się o tym trochę bardzo zapomina.

Trzeba było napisać, abym został politykiem, aby nęcić się nad szaraczkami ;)
Nie, ten wątek olewam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie. Optymalizacja to upraszczanie kodu. Osiąganie tego samego rezultatu w bardziej efektywny sposób. Przykład WoT pokazuje ile gra może wykonywać zbędnych lub przekombinowanych operacji i ile jest sposobów na poprawę wydajności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 19:25, HamadaMasatoshi napisał:

Nie. Optymalizacja to upraszczanie kodu. Osiąganie tego samego rezultatu w bardziej efektywny
sposób. Przykład WoT pokazuje ile gra może wykonywać zbędnych lub przekombinowanych operacji
i ile jest sposobów na poprawę wydajności.

Optymalizować nie da się w nieskończoność. Dlatego potem się dokonuje cięć, takich jak np. pre-baked shadows (cienie nałożone na teksturę, nie liczone dynamicznie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 19:25, HamadaMasatoshi napisał:

Nie. Optymalizacja to upraszczanie kodu.

Co ma swoje ograniczenia. A w gruncie rzeczy opiera się na właśnie obcinaniu ilości detali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 22:32, Henrar napisał:

Ależ oczywiście, że na taką. Mantle pokazuje, jak bardzo DirectX zżera zasoby CPU. Ta
gra jest ewidentnie ograniczana przez procesor. SLI tylko to pogarsza, bo procesor musi
wykarmić dwie karty zamiast jednej.
Poza tym, 60 klatek nie jest takie łatwe do osiągnięcia i jest od cholery czynników,
dlaczego TB nie potrafi tego wycisnąć. Od bottlenecka na CPU aż po zbyt wolną przepustowość
pamięci (tak, w SLI przepustowość normalnego RAMu ma znaczenie).



To jest najnowszy spec sprzętu TB:

CPU: Intel Core i7-5930K
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-2800
BOARD: ASUS Rampage V Extreme
COOLER: Swiftech H320 55.0 CFM Liquid
GPU: 2x Nvidia Geforce GTX 980
SSDs: 3x Sandisk Extreme Pro 480gb
HDDs: WD Cavier Black, 4TB

To jaki procesor trzeba mieć, żeby nie był ograniczeniem?
Sam zresztą pisał, że 60 klatek był w stanie utrzymać dopiero po uruchomieniu SLI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2014 o 13:05, fenr1r napisał:

To jest najnowszy spec sprzętu TB:

CPU: Intel Core i7-5930K
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-2800
BOARD: ASUS Rampage V Extreme
COOLER: Swiftech H320 55.0 CFM Liquid
GPU: 2x Nvidia Geforce GTX 980
SSDs: 3x Sandisk Extreme Pro 480gb
HDDs: WD Cavier Black, 4TB

To jaki procesor trzeba mieć, żeby nie był ograniczeniem?
Sam zresztą pisał, że 60 klatek był w stanie utrzymać dopiero po uruchomieniu SLI.

Do tego dziś dodał nowy film:
https://www.youtube.com/watch?v=SgpzT5V5Mgs
Tu właśnie tłumaczy że tak miał 60 ale nie na najwyższych i z wyłączonym AA. Do tego zdarzały mu się momenty kiedy prędkość spadała grubo poniżej 30. Sam miałem okazję wczoraj wieczorem pograć ok 2 godziny i moje wrażenia:
- beznajwyższych detali wcale nie wygląda lepiej niż Black Flag
- gra działała ok w czasie pierwszego biegania po mieście ale podczas bastylii spadało co chwila poniżej 20
- podczas samej ucieczki zdarzyło mi się : spaść między tekstury pod miasto, zawisnąć w powietrzu nad liną, i gość za którym miałem podążać 5 razy wpadł w podłogę i nie mogłem przejść dalej....
FFS... takie rzeczy wychodzą w becie a nie w grze która jest na rynku. Naprawdę czekałem na Unity i chcę go polubić ale po prostu nie mogę... Na moim sprzęcie mam pokazy slajdów, a na dużo lepszym wrażenia jak wyżej.

20141113134920

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2014 o 16:46, Numenpl napisał:

A na konsolach nie jest lepiej.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis

Digital foundry temat AC unity vs konsole ósmej generacji gdzie wszystkie potrafią zaliczyć
spadki poniżej 26 klatek na sekundę.


Nieźle się ubawiłem komentarzami. Rage konsolowców jest niesamowity. :D
Co się dziwić, next-gen w wykonaniu Ubi nie potrafi nawet zapewnić "filmowego wrażenia". Spadki poniżej 20 FPS to jest jakaś masakra. Mam nadziej, że ta firma padnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta czytałem cały cyrk na innych stronach a skoro już mowa o ocenach to średnia metacritica bo prawda jest zawsze gdzieś pomiędzy.

Oceny portali średnia:
PS4 - 79
XB1 - 76
PC - jest tylko jedna ign 78

Ocena użytkowników średnia:
PS4 - 4.6
XB1 - 3.4
PC - 2.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować