Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Unity - przegląd ocen

86 postów w tym temacie

@up
doprawdy, jeśli z takim sprzętem gra nie działa w 60 fps to co ją w nich odpali?
A co z rozdzielczością 4k?

Poza tym gra jakkolwiek ładna by nie była to nie ma powodu by aż tyle mocy zabierała. Popatrzcie na konsole - fakt faktem w 20 fps ale jednak działa.
Tak tak, teraz będą tłumaczenia, że na konsole łatwiej zoptymalizować. To prawda ale nie na taką skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem na PGA w wersję na Xbox One. Ładne. Nieco pleśni już na tym kotlecie...
FPSy rzeczywiście potrafiły mocno spadać w pewnych momentach, i to często. Liczyłem, że to po prostu jakaś stara wersja pokazowa... Cóż... Jednak nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście, że na taką. Mantle pokazuje, jak bardzo DirectX zżera zasoby CPU. Ta gra jest ewidentnie ograniczana przez procesor. SLI tylko to pogarsza, bo procesor musi wykarmić dwie karty zamiast jednej.
Poza tym, 60 klatek nie jest takie łatwe do osiągnięcia i jest od cholery czynników, dlaczego TB nie potrafi tego wycisnąć. Od bottlenecka na CPU aż po zbyt wolną przepustowość pamięci (tak, w SLI przepustowość normalnego RAMu ma znaczenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 22:09, AveMe napisał:

jeśli z takim sprzętem gra nie działa w 60 fps to co ją w nich odpali?

Budżetowy pecet za 5 lat. ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak niezłe te oceny, w stosunku grafiki do wymagań sprzętowych to ta gra jest po prostu gniotem. Rozgrywka pozostała zapewne ta sama...
Chyba Rogue zgarnie lepsze oceny, mimo że to po prostu black flag.
Ostatnio Ubisoft sobie grabi, najpierw numer z WD teraz Assassins Creed, mimo że powtarzalna to miałem każdą część na półce, Unity musi czekać na nowy sprzęt, wtedy kupie po taniości, mam tylko nadzieje że zdążę się wyrobić do następnej odsłony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Ponoć optymalizacja na konsolach pozostawia wiele do życzenia. O PC - wg. popularnego
>
> > youtubera TotalBiscuita na jego komputerze jest ciężko utrzymać 60 klatek. Mam nadzieję,
>
> > że day 1 patch coś polepszy przy wersji na PS4, bo kurcze miało być 30 stałych klatek,
>
> > a niektórzy raportują iż gra potrafi zejść nawet do 10. :/
> Kurcze z ciekawości sprawdziłem czym dysponuje ten cały TotalBiscuit i posiadając następujące
> podzespoły :
> CPU: i7-3930k @ 3.2ghz
> RAM: GSkill RipjawsX 32GB 2133MHz
> GPU: 2x Nvidia Geforce GTX TITAN
> nie jest wstanie utrzymać 60FPSów to mogę śmiało stwierdzić że UBISOFT jak zwykle pokazał
> że tak naprawdę graczy ,a zwłaszcza graczy PC ma daleko w dup**
Facet ma TITANa?! Kartę za 4 tysiące? Tak przy okazji - orientuje się ktoś, czy procek i7-2770k 3,5 GHz da radę na przyzwoitym poziomie, czy do karty kupić procka i nastawiać się na budowę nowego kompa?
(kurde prawie nowy sprzęt miałem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2014 o 23:26, NemoTheEight napisał:

Facet ma TITANa?!


Dwa. Co do samej wydajności to warto poczekać z tydzień, dwa na stosowne poprawki, łącznie z profilami SLI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To, że masz dwa Titany i Core i7 w wersji Extreme nie oznacza, że każda gra
> będzie ci chodzić w 60 klatkach na sekundę. Żaden developer nie będzie specjalnie też
> sprawdzał, czy na takim sprzęcie jest tyle a tyle klatek na sekundę.

Mam głupie pytanie. Po co komuś 2 karty graficzne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwie karty graficzne są dla osób, które chcą mieć wydajniejszego PCta niż osoba z jedną kartą. Obecnie aż tak wielu problemów z tym nie ma jak dawniej, bo większość gier wspiera kilka kart graficznych. Generalnie takie zabawy są dla osób, które chcą grać w naprawdę wysokich rozdzielczościach w miarę sensownym framerate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dwie karty graficzne są dla osób, które chcą mieć wydajniejszego PCta niż osoba z jedną
> kartą.

Tkanks cpt obvious :)

Co do samej gry to poniektórzy juz jej nienawidzą jeszcze przed premierą. Brawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > jeśli z takim sprzętem gra nie działa w 60 fps to co ją w nich odpali?
> Budżetowy pecet za 5 lat. ;d
>
To odpal dzisiaj Gothica 3 na budżetowym pececie...

Choć generalnie masz rację, w graniu na pc obowiązuje zasada - chcesz stabilnych 60 fps - kup grę kilka lat po premierze. A już na pewno nie graj na kompie starszym niż gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to już wiadomo, którą premierę można sobie odpuścić :)
Zwyczajnie nikt nie kupi gry, która nie będzie zadowalająco działała na jego maszynie.
Na szczęście rynek gier jest duży i bogaty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft to mój ulubiony developer 3rd party i stoję murem za nimi jeśli chodzi o np. Watch Dogs (przynajmniej w wersji na PS4). Natomiast jeśli prawdą jest, że Unity potyka się na każdym kroku na PS4 i na dodatek chodzi lepiej na Xbox One to poważnie się zastanowię nad zakupem gier w przyszłości od tego developera. Unity zostawiam dopóki nie uprzątną tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się TotalBiscuita tyczy w żadnym razie nie ogranicza go procesor, wedle tego co sam powiedział zużycie cpu w Unity sięga zaledwie 35%.

Gra jest po prostu fatalnie zoptymalizowana, a raczej totalnie niezoptymalizowana.
Skoro na SLI z Titanów chwilami Unity ma problemy z uzyskaniem 30 klatek, to o czym tu gadać? Ograniczeniem nie jest sprzęt a partactwo dewelopera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jeśli faktycznie sprawdzą się te wszystkie głosy o mikrotransakcjach. To już przesada, żeby do gry opierającej się na singlu/co-opie wrzucać: aby otworzyć tę skrzynkę, ulepsz zdolności albo wykup je menu gry za "punkty gry". Te oczywiście się dostaje za prawdziwą kasę. Plus inne takie duperele. Jeśli to jest prawda, to Ubi poszło za daleko i najgorssze jeśli na tym zyskają, bo wtedy się zacznie to pojawiać w każdej grze.

W MMO mikrotransakcje są okej (np. GW2), ale w Assassins Creedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Kurcze z ciekawości sprawdziłem czym dysponuje ten cały TotalBiscuit i posiadając następujące
> podzespoły :
> CPU: i7-3930k @ 3.2ghz
> RAM: GSkill RipjawsX 32GB 2133MHz
> GPU: 2x Nvidia Geforce GTX TITAN
> nie jest wstanie utrzymać 60FPSów to mogę śmiało stwierdzić że UBISOFT jak zwykle pokazał
> że tak naprawdę graczy ,a zwłaszcza graczy PC ma daleko w dup**

2x GTX TITAN?!?!?! A po co mu az dwie takie karty, bardzo mnie to ciekawi. I sredni ten procek, jak do tak mocnej karty i to nie jednej, a dwoch, moim zdaniem zdecydowanie za slaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować