Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft łata Assassin`s Creed Unity - nowy patch dostępny na PC i PlayStation 4

46 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

|AKTUALIZACJA| Jeżeli grając w Assassin’s Creed Unity, borykacie się z wieloma problemami natury technicznej, jak najszybciej sprawdźcie, czy gra pobrała najnowszą aktualizację. Twórcy zapewniają, że właśnie wydany Patch 2 radzi sobie z kilkoma popularnymi błędami.

Przeczytaj cały tekst "Ubisoft łata Assassin's Creed Unity - nowy patch dostępny na PC i PlayStation 4" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no fajnie że poprawiają graficzkę i wydajność. Ale w końcu ogarnęli by błąd ACU.exe, bo ja nawet nie mogę gry odpalić. I z czego co wiem większość posiadaczy kart z serii GTX tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym wolał by się w końcu na poważnie zabrali za optymalizację gry, a potem poprawki do bugów. Na co komu bugfixy dla gry, która praktycznie jest niegrywalna?

Mam Core i5-2500K, 8GB RAMu i GTX''a 660 MSI 2GB OC i kupa, muszę grać na rozdzielczości 1280x720 i najniższych możliwych detalach.

No i spoko, fakt, moja karta jest poniżej minimalnego GTX''a 680... tylko co z tego? Gra na low wygląda OKROPNIE i zdecydowanie gorzej niż Black Flag, a to świadczy tylko o tym, że GTX 680 w minimalnych to kpina i czysta zagrywka marketingowa, po prostu nie chciało im się optymalizować gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdze ten pach bo ja byłem o 13 i raczej nic brak pacha na ps4 ale fc4 dzała normalnie widzałem filmik jak koles gra i brak spadków wydajnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wy macie takie problemy ja na i5 4670k i na gtx 770 nie mam żadnych problemów oprócz rzadki zwiech na kilka sekund, a gram na ultra z wszystkim i 1360x768 bo akurat gram na tv hd ready na full hd jak odpaliłem to miałem już spadek do niekomfortowej ilości fps''ów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze kilka patchy i będę mógł ruszyć do Paryża :)
Jeśli posiadasz kartę graficzną z 4 GB Vram, to tak. W innym przypadku nie ma co tykać tej gry na PC. Na średnich ustawieniach gra zżera 2700-3500 Mb pamięci karty graficznej, high i ultra to 3900+. Oczywiście, jeżeli masz np. 2 GB Vram, tak jak ja, gra zżera całość (normalne zużycie to ok 2030 z moich 2048) i chce więcej. Więcej nie ma, więc niemiłosiernie zacina, pomimo generalnie stabilnej liczby FPS (35-49 na moim kompie).

I tego nie zmienią w patchach, najlepszym przykładem jest Watch_Dogs, ta gra do dzisiaj posiada dokładnie ten sam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2014 o 15:21, LuKi965 napisał:

Ja tam bym wolał by się w końcu na poważnie zabrali za optymalizację gry, a potem poprawki
do bugów. Na co komu bugfixy dla gry, która praktycznie jest niegrywalna?

Mam Core i5-2500K, 8GB RAMu i GTX''a 660 MSI 2GB OC i kupa, muszę grać na rozdzielczości
1280x720 i najniższych możliwych detalach.

No i spoko, fakt, moja karta jest poniżej minimalnego GTX''a 680... tylko co z tego?


Oznacza to mniej więcej tyle, że nie masz prawa narzekać, bo twój komputer nie spełnia wymagań minimalnych gry, które były dostępne przed jej premierą na pudełku, stronie internetowej, karcie produktu na Steam, itp.
Sam jesteś sobie winny, duża większość ludzi, którzy narzekają na wydajność tej gry - również. Najpierw trzeba spełniać wymagania minimalne a potem narzekać na działanie.

Tutaj z kolei uwaga - gra nawet na minimalnej konfiguracji lubi sobie chrupnąć. Jeżeli masz spełniający wymagania i takie problemy - masz prawa narzekać, bo Ubisoft obiecało, że będzie na takiej konfiguracji gra działać.

I taka ogólna uwaga - AC:Unity to kolejny pokaz, że nie należy ufać nikomu, kto poleca kartę graficzną z mniejszą ilością VRAMu, bo przecież się nieopłaca a wcześniejsze gry (czyt. porty z poprzednich konsol) wymagają mniej niż X GB. RAMu nigdy dość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz taka moda jest, że jak wychodzi gra to trzeba ją patchować, bo przecież wcześniej czasu nie było i nie było ludzi od tesowania produktu przed wydaniem jej na rynek. Po problemach widze, że to bugi, które rzucają się na pierwszy rzut oka. Więc po prostu żenada. Zamiast myśleć tylko i wyłącznie o pięniądzach to powinni zabrać się za porządne pisanie gier i sprawdzanie czy nie ma błędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Ja tam bym wolał by się w końcu na poważnie zabrali za optymalizację gry, a potem
> poprawki
> > do bugów. Na co komu bugfixy dla gry, która praktycznie jest niegrywalna?
> >
> > Mam Core i5-2500K, 8GB RAMu i GTX''a 660 MSI 2GB OC i kupa, muszę grać na rozdzielczości
>
> > 1280x720 i najniższych możliwych detalach.
> >
> > No i spoko, fakt, moja karta jest poniżej minimalnego GTX''a 680... tylko co z tego?
>
>
> Oznacza to mniej więcej tyle, że nie masz prawa narzekać, bo twój komputer nie spełnia
> wymagań minimalnych gry, które były dostępne przed jej premierą na pudełku, stronie internetowej,
> karcie produktu na Steam, itp.
> Sam jesteś sobie winny, duża większość ludzi, którzy narzekają na wydajność tej gry -
> również. Najpierw trzeba spełniać wymagania minimalne a potem narzekać na działanie.
>
> Tutaj z kolei uwaga - gra nawet na minimalnej konfiguracji lubi sobie chrupnąć. Jeżeli
> masz spełniający wymagania i takie problemy - masz prawa narzekać, bo Ubisoft obiecało,
> że będzie na takiej konfiguracji gra działać.
>
> I taka ogólna uwaga - AC:Unity to kolejny pokaz, że nie należy ufać nikomu, kto poleca
> kartę graficzną z mniejszą ilością VRAMu, bo przecież się nieopłaca a wcześniejsze gry
> (czyt. porty z poprzednich konsol) wymagają mniej niż X GB. RAMu nigdy dość.

Ależ oczywiście, że mam prawo, bo wymagania tej gry nie mają żadnego odbicia w praktyce do tego co widzimy na ekranie. Z jakiej przyczyny gra, która na niskich ustawieniach wygląda brzydziej niż jej porzedniczka wymaga do nich GTX''a 680? Ano z takiej, że ktoś uznał iż optymalizacja gry pod kątem nieco starszych sprzętów jest bez sensu i lepiej na siłę wymuszać na graczach marnowanie pieniędzy na nowiutki sprzęt za 6k. Zastanawiające jest, że istnieje sporo ładniejszych gier od Unity, które nadal jestem w stanie odpalić na prawie Ultra poza nieco zmniejszoną opcją AA (zazwyczaj FXAA), a Unity łapie zwiechy nawet na kartach GTX Titan. To samo jest przecież z Watch_Dogs, gra wymaga karty z 6GB VRAM mimo, że wygląda niewiele lepiej od GTA V na PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba mam jakiegoś farta, bo w sumie mam 660 Ti, a gra działa na bardzo wysokich w full hd, czasami owszem coś tam przytnie, głównie na filmikach, ale nie jest to tam jakiś mega problem. Po tych wszystkich średnio pozytywnych recenzjach myślałem, że będzie gorzej. Jedyne co mnie denerwuje to te powiązania z aplikacją mobilną i tym systemem Initiate, bo wolałbym mieć jednak wszystko w grze. Fajnie natomiast, że w końcu coś w multi zmienili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2014 o 16:51, LuKi965 napisał:

Ależ oczywiście, że mam prawo, bo wymagania tej gry nie mają żadnego odbicia w praktyce
do tego co widzimy na ekranie. Z jakiej przyczyny gra, która na niskich ustawieniach
wygląda brzydziej niż jej porzedniczka wymaga do nich GTX''a 680? Ano z takiej, że ktoś
uznał iż optymalizacja gry pod kątem nieco starszych sprzętów jest bez sensu i lepiej
na siłę wymuszać na graczach marnowanie pieniędzy na nowiutki sprzęt za 6k. Zastanawiające
jest, że istnieje sporo ładniejszych gier od Unity, które nadal jestem w stanie odpalić
na prawie Ultra poza nieco zmniejszoną opcją AA (zazwyczaj FXAA), a Unity łapie zwiechy
nawet na kartach GTX Titan. To samo jest przecież z Watch_Dogs, gra wymaga karty z 6GB
VRAM mimo, że wygląda niewiele lepiej od GTA V na PS3.

To nic nie znaczy, że gra wygląda gorzej niż poprzedniczka (co jest bzdurą - odsyłam do postów alekde na tym forum). Miałeś wymagania minimalne podane na tacy - wymaga takiej a takiej karty graficznej. Skoro gra ci się przycina na karcie, która jest słabsza od podanej - sam jesteś sobie winny. Mógłbyś narzekać, gdybyś miał takie GPU. Ale nie masz. Stąd nikt o ciebie troszczył się nie będzie.

A, tak, klasyczny przypadek porównywania gier korytarzowych do sandboksa. To są dwa zupełnie inne rodzaje gier, inaczej obciążające sprzęt. Dwa różne przypadki. Nawet wspomniany Black Flag nie ma tylu NPCów na ekranie co Unity, więc graficznie może sobie wyglądać gorzej od Unity, ale nie oznacza to, że Unity ma mieć mniejsze wymagania od Black Flag.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd ja to wiedziałem....przypomnijmy sobie AC III gra jest do dziś niegrywalna a Ubisoft nie chce (bo nie wieże, że nie umie tego naprawić) w czym tkwił problem? Można sobie zobaczyć, że gra wykorzystuje równo! (cały czas) 30% mocy obliczeniowej karty graficznej a pozostałe 70% obija się. Jak jest w Unity nie wiem bo nawet nie chcę się denerwować.

Pozdrawiam wytrwałych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Henrar

Czego Ubisoft zrobić nie chce, zrobią to za nich modderzy. Nawet w GTA IV, najbardziej niezoptymalizowanej grze świata zaraz po Unity była możliwość ograniczenia ruchu na ulicach co pozwalało uzyskać znaczy wzrost klatek/s. Zasłanianie się takimi, a nie innymi wymaganiami gry argumentując to ilością NPC jest żałosne i świadczy o lenistwie producenta. Karty serii 600 są nadal wydajne, a zdecydowana mniejszość graczy posiada nieprzerwanie sprzęt z górnej półki i Ubi na pewno jest tego świadome co i tak nie przeszkodziło im w stworzeniu gry z gatunku "chcesz zagrać kup nowego kompa", bo mamy układ z Nvidią i AMD i nie pozwolimy ci pograć na 2 letniej karcie graficznej. Niedługo wyjdzie aktualizacja z optymalizacją gry i może zacznie ona działać normalnie, bo dla jednej gry nie warto kupować nowego sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

Czego Ubisoft zrobić nie chce, zrobią to za nich modderzy.

Tylko jeżeli Ubisoft pozwolił na takie modyfikacje. To nie taka prosta sytuacja.

Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

Nawet w GTA IV, najbardziej niezoptymalizowanej grze świata zaraz po Unity była możliwość ograniczenia
ruchu na ulicach co pozwalało uzyskać znaczy wzrost klatek/s.

Inny silnik, inna filozofia projektowania, te sprawy. Na razie tylko developer może taką zmienną modyfikować a nie gracz.

Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

Zasłanianie się takimi, a nie innymi wymaganiami
gry argumentując to ilością NPC jest żałosne i świadczy o lenistwie producenta.

Bo? Może uznali, że zmniejszanie liczby NPCów spowoduje, że gra nie będzie taka sama, tłumy będą wyglądały mniej realistycznie (cośtam, cośtam, wielkie miasta w Skyrime z 20 NPCami na krzyż), itp?

Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

Karty serii 600 są nadal wydajne, a zdecydowana mniejszość graczy posiada nieprzerwanie sprzęt
z górnej półki i Ubi na pewno jest tego świadome co i tak nie przeszkodziło im w stworzeniu
gry z gatunku "chcesz zagrać kup nowego kompa",

Co z tego, że seria 600 to potężne karty, skoro może się okazać, że dla Unity są po prostu za słabe? Ta gra to multum NPCów na ekranie, cholernie ciężki sposób wyświetlania (Physically Based Rendering) i mnóstwo innych rzeczy.

Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

bo mamy układ z Nvidią i AMD i nie pozwolimy
ci pograć na 2 letniej karcie graficznej.

Ależ pozwalają. Na odpowiednio mocnej dwuletniej karcie - czyli GF680 w górę.

Dnia 15.11.2014 o 17:16, LuKi965 napisał:

Niedługo wyjdzie aktualizacja z optymalizacją
gry i może zacznie ona działać normalnie, bo dla jednej gry nie warto kupować nowego
sprzętu.

Zdefiniuj normalnie. Nie każda gra musi chodzić na GeForce 660. Każdy twórca ma prawo zrobić grę pod taki a nie inny sprzęt i ty nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie. Możesz grę kupić albo jej nie kupić. That''s all.

A co do optymalizacji - ludzie rzucają to pojęcie a nie mają kompletnie pojęcia jak to wygląda w praktyce. I znowu:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=885444

I zanim ktoś się przyczepi, że co go obchodzi jakiś gość z forum - to twórca DSFixa do Dark Souls oraz paru podobnych modów do innych gier.
Co prawda tyczy się to tylko maksymalnych ustawień, ale może się to tyczyć również minimalnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale pal licho GTX''a 660, na chwilę obecną ta gra w ogóle nie chce funkcjonować, zaglądnij na forum Ubisoftu, szczególnie w działy techniczne to sam się przekonasz. Ludzie z 970, Titanami, 780 i Bóg wie co tam kto jeszcze ma skarżą się na bardzo niski framerate albo w ogóle nie mogą gry uruchomić. Na dodatek pojawiły się już przypadki przegrzewania się PS4 i XOne. Mi jako tako gra na sprzęcie działa, na obecnych ustawieniach nie tnie, więc grać mogę, jednakże mogli się bardziej postarać, bo to ich druga z kolei wpadka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2014 o 17:43, LuKi965 napisał:

Ale pal licho GTX''a 660, na chwilę obecną ta gra w ogóle nie chce funkcjonować, zaglądnij
na forum Ubisoftu, szczególnie w działy techniczne to sam się przekonasz. Ludzie z 970,
Titanami, 780 i Bóg wie co tam kto jeszcze ma skarżą się na bardzo niski framerate albo
w ogóle nie mogą gry uruchomić.

I tu jest właśnie problem w Unity, że nie działa poprawnie na sprzęcie, który mieści się w tym, co zostało podane przez Ubisoft.
Poza tym, może to być ponownie przypadek zapchania pamięci tych GPU (konsole mogą przeznaczyć na grafikę więcej VRAMu niż większość PCtowych GPU, nawet tych z high-endu, zwłaszcza tego starszego). Ubisoft musi albo poszukać wycieków, albo zacząć robić cięcia.
Albo to po prostu olać, bo nikt nie powiedział, że mając topowe GPU masz grać w maksymalnych detalach w grę wydaną w okolicach premiery tych kart. W latach 90 nikt nie narzekał, że Unreal nie chodzi na najwyższych detalach. Przy Crysisie też nie. To się nazywa future-proofing.

Dnia 15.11.2014 o 17:43, LuKi965 napisał:

Na dodatek pojawiły się już przypadki przegrzewania się PS4 i XOne.

Z czystej ciekawości - jakiś link do tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować