Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trwają prace nad kolejnym dużym patchem do Assassin`s Creed Unity

34 postów w tym temacie

No i czy nie można było zrobić tego wcześniej, lub przesunąć premiery o 2 tygodnie i na spokojnie wszystko sprawdzić?
Niezadowolonego gracza bardzo trudno ponownie do siebie przekonać.
Wydanie zabugowanej gry, to największy grzech, którego nie sposób odpokutować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 16:36, Sadhu napisał:

Wydanie zabugowanej gry, to największy grzech, którego nie sposób odpokutować.

Według mnie jeszcze większym grzechem jest wydanie fatalnie zoptymalizowanej gry, a taką właśnie jest Assassin''s Creed: Unity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niezadowolonego gracza bardzo trudno ponownie do siebie przekonać.
Nie jestem do końca przekonany. Po dokładnie takich samych problemach (no dobra, może nie AŻ takich) z (wtedy) next genowym Splinter Cell: Double Agent, jakoś wciąż seria ma wiernych fanów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja to nawet odpalic nie moge ;_; gra wykrzacza na sekwencj 2/wspomnienie 1

U mnie na minimalnych tnie, choc nie powiem wygląda bardzo ładnie no, ale już taki Cień Mordoru leci na wysokich bez problemu ;_:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 18:06, MisioKGB napisał:

U mnie na minimalnych tnie, choc nie powiem wygląda bardzo ładnie no, ale już taki Cień
Mordoru leci na wysokich bez problemu ;_:

Ta nie dość że gra zaliczyła downgrade jeśli chodzi o tekstury i niektóre elementy grafiki w imię lepszej optymalizacji to jeszcze ubisoft miał czelność to spartolić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Po dokładnie takich samych problemach (no dobra, może
> nie AŻ takich) z (wtedy) next genowym Splinter Cell: Double Agent, jakoś wciąż seria
> ma wiernych fanów.

Splinter Cell Blacklist wszystko naprawił. Gra jest świetna i skłoniła fanów do powrotu do tej marki. Ale potknięcia przy Double Agent i Conviction wciąż są w graczach żywe.

Mam wielką nadzieję, że Wiedźmin 3 wyjdzie w miarę stabilny i zoptymalizowany. Błędy i problemy gigantów typu Ubi mnie nie ruszają, ale małe studio nie może sobie pozwolić na takie wpadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 18:40, Sadhu napisał:

Ale potknięcia przy Double Agent i Conviction wciąż są w graczach żywe.

Z tego co pamiętam Conviction nie miał żadnych technicznych problemów w dniu premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra niema jeszcze tygodnia i trzeci patch...? Nieźle. Btw Initiates 2.0 też działa super nie widzi żadnej mojej gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 18:33, Numenpl napisał:

> U mnie na minimalnych tnie, choc nie powiem wygląda bardzo ładnie no, ale już taki
Cień
> Mordoru leci na wysokich bez problemu ;_:
Ta nie dość że gra zaliczyła downgrade jeśli chodzi o tekstury i niektóre elementy grafiki
w imię lepszej optymalizacji to jeszcze ubisoft miał czelność to spartolić.

Gdzie niby masz downgrade?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 19:40, ZubenPL napisał:

Gdzie niby masz downgrade?

W porównaniu do oryginalnej prezentacji?
Ot, chociażby finalna wersja ma problemy z LOD-transition (przejściem z mniej szczegółowych modeli na bardziej szczegółowe wraz z maleniem odległości do kamery).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2014 o 18:35, DrakeBurn napisał:

W komentarzach czuć cebulę.

A w Twoim komentarzu czuć spam.

Nie masz nic konkretnego do powiedzenia, to się nie wypowiadaj. Ostrzeżenie za spam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Gdzie niby masz downgrade?
> W porównaniu do oryginalnej prezentacji?
> Ot, chociażby finalna wersja ma problemy z LOD-transition (przejściem z mniej szczegółowych
> modeli na bardziej szczegółowe wraz z maleniem odległości do kamery).

Jaram się na minimalnych to z tym co opowiadasz bym chyba padł z zachwytu:) serio gra wygląda ładnie ale też niestety ładnie jest niestabilna. Duża ilość mieszkańców cieszy oko i wprowadza swoistą naturalność. Tak jakby wszyscy npc byli w grze od początku jako integralna część :)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tu żadnego downgrade''u. Gra wygląda tak jak na pierwszych materiałach. Jedyny zarzut jaki mam to słaba płynność, gram na PS4, gra jest prześliczna ale kulejący framerate bywa dokuczliwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dotąd w swojej wersji zauważyłem mało błędów. Jedyne co mi się rzuca w oczy to częsty spadek klatek (zwłaszcza im większy tłum), czasami nie łapie chowania się w tłumie, dziwne poruszanie się Arno (czasami wejście przez okno to mordęga, idzie tam gdzie nie chcesz i to dosłownie albo to, że wejdzie na krzesło i się zatrzyma - uciążliwe w czasie pościgu). Jednak najgorszą jak dla mnie rzeczą jest kamera w czasie walki - jest zbyt blisko! - jak mam się bronić jak nagle dostaje łupnia w plecy od gościa, o którego istnieniu wiedziałem, ale kamera i tak go nie ogarniała - tylko to sprawia mi ciągłe dolegliwości.
Pozostałe bugi, jak wchodzenie w tekstury, brak tekstur, lewitacje npctów, o czym wspominali inni jeszcze mi się ani razu nie objawiły - najwyraźniej patch 2. trochę poprawił.
Jednak najbardziej zależy mi na poprawie spadku klatek, poruszania się Arno i na miłość Boską tej kamery w czasie walki - to ostatnie jest po prostu zbyt uciążliwe w bardzo wielu przypadkach.
Nie wiem także, dlaczego tak dużo zepsuli - jak np brak gwizdania w czasie schowania za barykadą, albo normalnego celowania z broni palnej - przecież w AC4 gdy naciskało się spust on wyciągał broń i ją celował, a w ACU niby celuje, ale nadal trzyma broń w obu rękach przy pasie, a dopiero przytrzymanie spustu prawego sprawia że ją unosi - jak dla mnie jest to zaniedbanie i to duże skoro działało to w poprzedniej części, a w tej pojawiają się takie irytujące błędy.

PS. Jeśli ktoś wie jak bronić się przed strzałem w czasie starcia, tak bez atakowania strzelającego bo np jest za daleko i nie zdążę do niego podejść w paru susach za nim wystrzeli ponieważ jestem zajęty jego towarzyszem to będę wdzięczny za podpowiedź. Czy jest zasłona przed kulami wrogiem jak w AC3, czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować