Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nvidia prezentuje graficzne porównanie MGS 5: Ground Zeroes pomiędzy PS4 a PC

65 postów w tym temacie

Oj tam, oj tam.
Od razu widać, że na PS4 musieli oszczędzać prąd w bazie, (pewnie ze względu na przestarzałe żarówki) a na PC używali już LED-ów.

Jak zwykle w porównaniu, więcej szczegółów itp.itd. na korzyść PC.
ALE, ALE ja się pytam, kto w trakcie rozgrywki będzie wiedział/zauważy/będzie się zastanawiał, że na PC było więcej światła w nocy, albo ta kratownica, czy kreseczka na kontenerze była wyraźniejsza ?
Z przedstawionych obrazków nie wynika jakaś kolosalna różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

60 klatek na PC? Mam się cieszyć ze pozwalają mi grać w tylu klatkach? Co to za polityka. Już ekipę od Evil Witryn wysmiali za wprowadzenie 30 klatek na PC, wystarczy tej polityki. Gra prezentuje się bardzo ładnie chętnie zajmę się tym tytułem podczas długich zimowych wieczorów. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już od dosyć dawna różnice miedzy PC a konsolami nie są jak miedzy dniem a nocą, ale diabeł tkwi w szczegółach a w tych PC jest lepszy bo ma więcej mocy obliczeniowej. Dodajmy do tego 60 klatek FHD lub UHD i już mamy platformę które technicznie jest lepsza, czasem mniej czasem bardziej widoczne ale niezaprzeczalne. Pamiętajmy tez ze konsole i tak maja przewagę bo to pod nie jest tworzona gra jako ze są słabsze, wiec PC i tak nie pokazuje pazura tak jakby mógł, jedyny pozytyw tej sytuacji jest taki ze sprzęt PC przez to starzeje się o wiele wolniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak zwykle w porównaniu, więcej szczegółów itp.itd. na korzyść PC.
> ALE, ALE ja się pytam, kto w trakcie rozgrywki będzie wiedział/zauważy/będzie się zastanawiał,
> że na PC było więcej światła w nocy, albo ta kratownica, czy kreseczka na kontenerze
> była wyraźniejsza ?
> Z przedstawionych obrazków nie wynika jakaś kolosalna różnica.

Tu masz rację, z tym, że kolosalną różnicę (wbrew kłamstwom wielu konsolowych deweloperów) zrobi te dodatkowe 30 klatek na sekundę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Jak zwykle w porównaniu, więcej szczegółów itp.itd. na korzyść PC.
> > ALE, ALE ja się pytam, kto w trakcie rozgrywki będzie wiedział/zauważy/będzie się
> zastanawiał,
> > że na PC było więcej światła w nocy, albo ta kratownica, czy kreseczka na kontenerze
>
> > była wyraźniejsza ?
> > Z przedstawionych obrazków nie wynika jakaś kolosalna różnica.
>
> Tu masz rację, z tym, że kolosalną różnicę (wbrew kłamstwom wielu konsolowych deweloperów)
> zrobi te dodatkowe 30 klatek na sekundę.

Tylko że ta gra działa w stałych 60 klatkach na sekundę na PS 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2014 o 13:13, Shaddon napisał:

Tu masz rację, z tym, że kolosalną różnicę (wbrew kłamstwom wielu konsolowych deweloperów)
zrobi te dodatkowe 30 klatek na sekundę.

60 klatek na sekundę zrobi różnicę tylko wtedy gdy logika gry jest liczona w 60FPS a nie tak jak w przypadku Dark Souls i moda w 30 klatkach a grafika jest liczona w 60.

PS. MGS: GZ na PS4/XBO chodzi w pełnych 60 klatkach na sekundę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.11.2014 o 11:10, MisioKGB napisał:

Gra prezentuje się bardzo ładnie chętnie zajmę się tym tytułem podczas długich zimowych
wieczorów. :)


No nie wiem... czy GZ starczy na te długie zimowe wieczory:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> > Gra prezentuje się bardzo ładnie chętnie zajmę się tym tytułem podczas długich zimowych
>
> > wieczorów. :)
>
> No nie wiem... czy GZ starczy na te długie zimowe wieczory:D

Ojej a to jest Ground Zeroes a nie Phantom Pain :( zamotany jestem Jeszcze po wczoraj :) no to nie pogram bo podobno jest ta część do bani tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2014 o 14:02, MisioKGB napisał:

Ojej a to jest Ground Zeroes a nie Phantom Pain :( zamotany jestem Jeszcze po wczoraj
:) no to nie pogram bo podobno jest ta część do bani tak?


Nie chodzi o to, że do bani. Po prostu jest hmm... króciutka. No chyba, że lubisz sobie sztucznie przedłużać rozgrywkę, łażąc pokrętnymi ścieżkami po mapie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Gra prezentuje się bardzo ładnie chętnie zajmę się tym tytułem podczas długich zimowych
> wieczorów. :)

Podczas długich zimowych wieczorów. :)
hahahaha jak zamierzasz kupić to demo za 100 czy ile tam to myślę że więcej niż jeden góra 2 wieczory ci nie zajmie. Ponoć zrobienie wszystkiego jest tam na 4 godziny a główny wątek w 15-40 min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie konsol z PC to niesmaczny żart. Jeśli nawet różnicę graficzne są znikome to i tak w działaniu będzie zapewne przepaść, jak zwykle w grach na konsole. Dlatego wydanie MGS 5 na PC-ty to dobry pomysł. W końcu ktoś chętny będzie mógł zagrać bez zadyszki i nawet obawy o swój domowy budżet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadnych znaczących różnic nie ma. Dopiero po głębszej analizie można coś wyhaczyć. Nvidia nie ma tu się czym chwalić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wersja PC wygląda lepiej, przecież to widać (zwłaszcza na drugim screenie - odbicia w kałuży). Generalnie, to nie ma w tym nic dziwnego - GZ na PC będzie mieć prawie roczne opóźnienie, więc miło, że Konami dodaje to i owo. To powinien być standard, który nie powinien wywoływać oburzenia i obrazy ;-). Jeszcze fajniej byłoby gdyby deweloper/wydawca wrzucił te poprawki do wersji PS4/Xone (X360 i PS3 pomijam - nie pociągną), ale że premiera wersji konsolowych była w marcu, to pewnie temat oleją. Co (przynajmniej mnie) aż tak mocno nie oburza.

Niepokój budzi jedynie źródło tego newsa - strona Nvidii :/ Obawiam się tutaj niestety "cudów" od tej firmy i nie mam tutaj wcale na myśli cudów graficznych :/ Nvidia niestety od ładnych kilku lat degeneruje branże, a przede wszystkim psuje i fragmentaryzuje rynek pecetowy.

Tak to jest i nie ma sensu tego nazywać inaczej - jeśli nasze oburzenie wywołują "exclusiwy" i (przede wszystkim) "ekskluzywne DLC", to tym bardziej musimy oburzyć się na "ekskluzywne... opcje graficzne".

Nie mam tu absolutnie na myśli sytuacji, kiedy jakiś "ficzer" się wywala bo sprzęt nie podoła - to jest naturalne i zrozumiałe. Jednak kiedy czuję przelew "zielonych od Zielonych na konta Konami", żeby z pewnej opcji graficznej zrobić "ficzer" niedostępny na sprzęcie konkurencji (PS4, Xone i prawdopodobnie PC z grzałkami AMD) to nazywam to tak jak nazwać to wypada - patologią i psuciem rynku, a na tym zawsze cierpi konsument :/

I pisze to wszystko mając grzałę od Nvidii - niestety AMD przez takie nieczyste zagrywki zostało zepchnięte w narożnik i niewiele ma do zaoferowania ;/ Autentycznie smutno mi się robiło kiedy oglądałem swego czasu na Digital Foundry porównanie framerate z Watch Dogs na topowych grzałach od Nvidii i AMD (sam nie mam ani gry, ani żadnej z tych kart, które wtedy kosztowały lekko ponad 2 tysiące złotych). Na sprzęcie "czerwonych" wyżej wspomniana gra nie ledwie dobijała do 30 klatek nieustannie "dropując".

Chciałbym się oczywiście mylić, ale czuję w kościach, że posiadacze "radków" ponownie dostaną ostro po tyłku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować