Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rozkmina na weekend: Gdy deweloper sknoci sprawę gorzej niż PKW

18 postów w tym temacie

Kamil Ostrowski

W ciągu ostatnich paru tygodni często mówi się o niedopracowaniu, robieniu rzeczy na kolanie. Oczywiście bolączka "bylejakizmu" dotyka również świat elektronicznej rozrywki. Wspomnijmy kilka najbardziej spektakularnych wpadek twórców gier wideo.

Przeczytaj cały tekst "Rozkmina na weekend: Gdy deweloper sknoci sprawę gorzej niż PKW" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mam koszmary z DMC3- wychodzenie z gry za pomocą Alt+F4, usuwanie muzyki, aby mieć powyżej 10fps i tego typu sprawy... Nigdy więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się stało z tymi grami...

"Is it possible to run The Evil Within on PC at a locked 1080p60?
Not even an overclocked i7 and the fastest GPU on the planet can manage it."

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-is-it-possible-to-run-the-evil-within-pc-at-1080p60

Chyba muszę zmienić hobby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee... Sytuacja z Battlefildami, ostatnimi dwoma, które wyszły w fatalnym stanie, nie poprawiała się tak szybko i bezboleśnie jak sugeruje artykuł. No i nie tylko z samymi serwerami były problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż niekompetencję zdarzają się wszędzie i nawet w najbardziej opłaconym studiu na świecie. Niektórzy robią to celowo i potem robią z siebie idiotów jak Blizzard, gdy wychodzi każda ich gra. Problemy z serwerami mają zawsze od zawsze i ciągle ta sama śpiewka - "My nie wiedzieć, my przepraszać". Ubisoft dołączył do tej plejady gwiazd tworząc niedopracowane gry od 2 - 3 lat już. Unity to przykład kompletnego zawalenie sprawy nad optymalizacją serii. Wrzucenie masę bezmyślnego tłumu do gry i wodotrysków, które pożerają wręcz podzespoły to już nowość chyba. EA i ich pocięte gry, klony itp. Kolejny powód na to, że tworzenie gier i wydawanie ich co roku to farsa i głupota. Najbardziej przykro mi z powodu tego, że przez to odbija się to na opinii branży gier, która przecież była dobra parę xx lat temu a teraz jest zapuszczona jak każda droga w polskim mieście. Reasumując: Graczu nie kupuj niczego co dopiero wyszło lub ma ma rok na karku. Strata twoich pieniędzy i właściwie czasu. Zainwestuj w stare dobry gry :) Ciesz się nimi i miej baczenie na wydawców i na naszym rynku i na rynku ogólnym :) Materiał dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A testowali to na triple SLI [o ile TEW się skaluje poprawnie] ?
Pytam z czystej ciekawości, bo nie wgłębiałem się we wpadki optymalizacji tego tytułu.

Teoretycznie jeśli jeden GTX 980 prawie go uciągnął, to 3 powinny dać sobie spokojnie radę xD [co i tak przy tym poziomie wizualnym jest absurdem, nie ma tu rewolucji graficznej jak ta z przed lat która zaserwował nam 1szy Crysis]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale, zeby nie wspomniec o Driveclubie to troche wstyd. Gra wyszlo prawie 1.5 miesiaca temu, a multi nadal potrafi sie od czasu do czasu wykrzaczyc, a wyzwania klubowe/indywidualne do tej pory ze swieca szukac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyśleć, że kiedyś. Dawno, dawno temu jak jeszcze miałem GeForce 2. To jeszcze za czasów "detonatorów" było chyba. Miałem identycznego buga co jest na screenie z AC. W Pierwszej toce i NHL 2002 Włosy, oczy i szczęka. Wydaje mi się, że w którejś z fif, piłki nie miałem. RTCW i paru innych grach jak np Vice City, to pewne tekstury były białe (np wszystkie auta białe ;p). Nie wiem, czy to wynikało z ich "braku" czy czegoś innego. Ale tak czy siak było to dość bekowe ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> konsument? jaki konsument? ważne ze kasa jest.

Nie do końca, co pokazuje przykład Ubisoftu który mimo dobrej sprzedaży i recenzji ACU. Stracili na giełdzie aż 8% na wartości, więc nie do końca świetna sprzedaż oraz genialny pijar. Daje zamierzony efekt.

Artykuł rzeczowo napisany i niestety myślę że już nie wrócimy do czasów kiedy gry były dopracowane. A wszystko zapięte na ostatni guzik. Gry teraz są wydawane na multiplatformy dla zwiększenia zysku. Ale co za tym idzie ciężko jest przewidzieć każdą sytuacje. Moim zdaniem najlepszy team nie jest wstanie przewidzieć jak dany skrypt dany efekt, dany tekstur będzie działał na konsolach, albo różnych konfiguracjach komputera. Takie są realia i niestety ja również jestem ich ofiarą (wieczny błąd ACU.exe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam - SWTOR to jest dopiero optymalizacyjny crap :)
Gra do dziś dnia się potrafi sypać, gubić klatki a najwyższe ustawienia cieni [dalej skopanych, równo od premiery] potrafi chyba tylko obsłużyć komputer kwantowy z nasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2014 o 22:21, Pietro87 napisał:

A testowali to na triple SLI [o ile TEW się skaluje poprawnie] ?
Pytam z czystej ciekawości, bo nie wgłębiałem się we wpadki optymalizacji tego tytułu.

Teoretycznie jeśli jeden GTX 980 prawie go uciągnął, to 3 powinny dać sobie spokojnie
radę xD [co i tak przy tym poziomie wizualnym jest absurdem, nie ma tu rewolucji graficznej
jak ta z przed lat która zaserwował nam 1szy Crysis]


No tak, odpowiedni klaster obliczeniowy pozwoli w końcu policzyć wszystko, nie jedna karta to dwie, nie dwie to dziesięć, nie dziesięć Titanów to sto. Tylko jak ja to wszystko zmieszczę w moim pokoju chcąc sobie pograć w warunkach, które "powinny być nextgenowym minimum" czyli 1080p60?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować