Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy DayZ podsumowują pierwszy rok istnienia gry

24 postów w tym temacie

> Czy ktoś może napisać, na jakim poziomie grywalności jest obecnie DayZ?
> Z góry dzięki!

Zombiszcze biegające przez ściany, lagi, 6 broni palnych na krzyż, po 10-20 osób na serwerach. Jedyne co się poprawiło to optymalizacja i warunki pogodowe przez rok, resztę błędów wymienili na inne czasem gorsze. Gra kompletnie zaniedbana... przez pół roku potrafią wydać 1 znaczący patch, najroztropniej nie kupować i poczekać miesiąc na alphe h1z1, pewnie będzie ona lepiej działać aniżeli finalna wersja DayZ, że już o Alpha vs Alpha nie wspomnę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zombiszcze biegające przez ściany, lagi, 6 broni palnych na krzyż, po 10-20 osób na serwerach.
> Jedyne co się poprawiło to optymalizacja i warunki pogodowe przez rok, resztę błędów
> wymienili na inne czasem gorsze. Gra kompletnie zaniedbana... przez pół roku potrafią
> wydać 1 znaczący patch, najroztropniej nie kupować i poczekać miesiąc na alphe h1z1,
> pewnie będzie ona lepiej działać aniżeli finalna wersja DayZ, że już o Alpha vs Alpha
> nie wspomnę.


Pan Dean “Rocket” Hall tak się starał, a Twój komentarz mówi wszystko :)
Szkoda, zmarnowany potencjał. Z każdym miesiącem "topnieje" cierpliwość graczy.

A już miałem napisać, boli że tylko na PC, ale chyba nie tak bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 10:23, Sadhu napisał:

Czy ktoś może napisać, na jakim poziomie grywalności jest obecnie DayZ?
Z góry dzięki!


Wciągnęło mnie na ponad 200h. Pomimo błędów moim zdaniem każdy element za który się wzięli jest o niebo lepszy niż w modzie. Zombie przechodzą przez drzwi ale nie przez ściany. Jest coraz lepiej. Wszyscy psioczący na grę nierzadko nie mają pojęcia jak się wytwarza oprogramowanie. Zarzuty o to że wychodzą nowe ubrania i przedmioty są bez sensu - co mają robić graficy i cała reszta? Czekać na programistów? Nie.
Największą bolączką są spadki fpsów. Jednak na tym samym sprzęcie gra wygląda o niebo lepiej od moda mimo że jest na niższych detalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 10:55, elmartin napisał:

Pan Dean "Rocket" Hall tak się starał, a Twój komentarz mówi wszystko :)
Szkoda, zmarnowany potencjał. Z każdym miesiącem "topnieje" cierpliwość graczy.

A już miałem napisać, boli że tylko na PC, ale chyba nie tak bardzo.


Wy naprawdę nie macie bladego pojęcia jak wygląda development gier komputerowych? Już nie mówiąc o tym, że gra jest w fazie alpha (z resztą wszędzie o tym jest wspomniane) i normalne jest, że do normalnego grania będzie przeznaczona najwcześniej pod koniec przyszłego roku. Lepiej siać ferment związany z własną ignorancją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wciągnęło mnie na ponad 200h. Pomimo błędów moim zdaniem każdy element za który się wzięli
> jest o niebo lepszy niż w modzie. Zombie przechodzą przez drzwi ale nie przez ściany.
> Jest coraz lepiej. Wszyscy psioczący na grę nierzadko nie mają pojęcia jak się wytwarza
> oprogramowanie. Zarzuty o to że wychodzą nowe ubrania i przedmioty są bez sensu - co
> mają robić graficy i cała reszta? Czekać na programistów? Nie.
> Największą bolączką są spadki fpsów. Jednak na tym samym sprzęcie gra wygląda o niebo
> lepiej od moda mimo że jest na niższych detalach.

Co to za herezje... nikogo nie wprowadzaj w błąd. Alpha trwa od roku co jest kpiną zważywszy na obecny stan gry. Też mam przegrane 100+h w DayZSA, grałem też w DayZ, Arme 2, WarZ, Nethera, Miscreated i inne tym podobne, a w samej Armie 3 która jest najgorzej zoptymalizowaną, stosunkowo nową grą mam 1800h, a nawet ona jest cudem techniki przy DayZSA. Nie gadaj mi głupot że np. zombie nie przechodzą przez ściany, mało tego zdarza się że nie muszą nawet wchodzić do budynków żeby cie zagryźć. Wracając do samego tworzenia tej produkcji to nikt nie zarzuca np. grafikom że robią cichy... problem polega na tym że nad tą grą pracuje nie więcej jak jeden nisko opłacany programista... nad taką produkcją!

Żeby obalić już tą ironiczną wypowiedź dam przykład moda na Armie III, Breaking Point który posiada 2x tyle zawartości co DayZSA i 2razy lepszą optymalizacje nawet w stosuku do podstawowej Army 3, że juz o SA nie wspomne. Najlepsze jest to iż patche tam wychodzą kilka razy w tygodniu, produkcja jest za darmo, a sami twórcy nie mają za to żadnych kochones w przeciwieństwie to panów od DayZ. Jak? Odpowiedz mi JAK!? więc można nadal podważać negatywną opinie w stosunku do projektu o który mówimy?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej siać ferment związany z własną ignorancją.
>

Kolega jest chyba przewrażliwiony.
Wy, to zwracali się towarzysze, ja występuję w liczbie pojedynczej.

Poza tym nie sieję żadnego fermentu tylko wyrażam własne zdanie.
I może to Cię zdziwi, ale na prawdę chciałem w to zagrać.
Jeżeli doszukujesz się jakiejś wojny na platformy w moim komentarzu, to się pomyliłeś :)

Za szybko wyciągasz wnioski. Nogi do zimnej wody, a nerwy niepotrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Co to za herezje... nikogo nie wprowadzaj w błąd.

Przypomniałeś mi dlaczego bardzo rzadko piszę komentarze. Dziękuję!
Odpowiedziałem na pytanie o grywalność. Nie odpowiadałem Tobie. Ty wyładowałeś się po ciężkim dniu. Cieszę się. Za chwilę przyjdzie Isildur i też sobie poprawi humor. Gram.pl w pigułce.
Dalsza dyskusja nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym problem jeżeli ktoś kupił już te grę powinien znać ryzyko, pomijam już fakt że "wczesny dostęp" to sku**********.

Gracze powinni się bardziej przejąc tym że chcieli przestawić fundusze i zarzucić DayZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że tego nie kupiłem.

Osobiście nie rozumiem fenomenu gier Bohemii. Pomysły i podstawy mają świetne, ale z moich doświadczeń (DayZ mod, Arma 2 i Arma 3, nie wspominajac o Armie 1) to takie kaszaloty pod względem technicznym jakby za technikalia ich gier odpowiadało stado orangutanów. Kompletnie niegrywalne z masą bugów większą niż Unity i BF4 razem wzięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Co to za herezje... nikogo nie wprowadzaj w błąd.
>
> Przypomniałeś mi dlaczego bardzo rzadko piszę komentarze. Dziękuję!
> Odpowiedziałem na pytanie o grywalność. Nie odpowiadałem Tobie. Ty wyładowałeś się po
> ciężkim dniu. Cieszę się. Za chwilę przyjdzie Isildur i też sobie poprawi humor. Gram.pl
> w pigułce.
> Dalsza dyskusja nie ma sensu.

To tylko dyskusja, a z niej nigdy nic złego nie wychodzi, jeżeli cie uraziłem to wybacz. DayZSA, jest dla mnie po prostu irytującą produkcją którą przynajmniej według mnie posłużyli się wyłącznie do zarobienia pieniędzy niskim kosztem bez względu na wszystko.

Co do gier bohemi, to mój przedmówca słusznie zauważył że cierpią, ale wykluczając wytwór w postaci DayZ, cierpienie to ogranicza się do optymalizacji. Dlatego też uważam że ArmA III to najlepsza gra jaka kiedykolwiek powstała, nikt dotąd nie stworzył fpsa z taką paranormalną ilością funkcji przy którym w dodatku można się bawić nie oddając ani jednego strzału... i wcale nie mówię tu o AltisLife. Polecam zobaczyć jak ludzie grają co-opy z zachowaniem RP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś może napisać, na jakim poziomie grywalności jest obecnie DayZ?
> Z góry dzięki!
Pozwolisz ze napiszę krótką recenzję gry, zakupiłem ją w dniu premiery.

DayZ to gra polegająca na przemierzeniu pustego jak kieszeń bezdomnego świata w celu zdobycia pożywienia, broni oraz pojazdu.
Niebezpieczeństwo czai się wszędzie, Jesteś głodny i widzisz supermarket? bez wsparcia drużyny snajperskiej i drona możesz zapomnieć o posiłku.
Na miejscu już czeka grupa bandytów z Tesco.
Widzisz super wypasiony pistolet w szopie? zastanów się dwa razy, po wyjściu dostaniesz kulkę od snajpera z pobliskiego lasu.
Znalazłeś super wyczesaną, paskudną i zbugowaną ciężarówkę? lepiej nie wsiadaj. To gówno przyciągnie więcej bandytów niż bieganie po Electro.
Zespawnowałeś się i nie masz nic? i tak masz przesrane, a nawet bardziej niż gdybyś posiadał broń.
Specjalna jednostka przecwelonych gimbusów już czeka na darmowego fraga na plaży.

Jednym słowem, jeśli nie jesteś typem gimnazjalnego zapaśnika który lubi klepać się z kolegami pod prysznicem, ta gra nie jest dla ciebie.

Technikalia - czyli czemu gra ssie pałę bezdomnemu.

Grałeś w DayZ Moda? Grałeś w Epocha, Overwatcha, dowolne rozwinięcie DayZ?
Fajnie było prawda?
Tyle broni, ciuchów, budowanie baz, pojazdy...
Nawet misje z botami
Chcesz kupić DayZ standalone i liczysz na choćby 1/4 contentu z moda?
Masz nadzieję za pojazdy, fajne bronie w HD, może nawet jakieś małe budowanie bazy?
TAKI [m], może jeszcze byś chciał zeby tata przestał wchodzić ci do wanny?
W DayZ SA jedyne co dostaniesz to wielkiego stojącego fiuta developerów do possania.

W grze dostępnych jest kilka uczciwych broni, pozostałe wypisane na wiki są albo absurdalnie rzadkie, albo beznadziejne.
Poza tym twórcy udostępnili także AUTO!
[m]j że jedno, i [m] ze zbugowane.
Jak na silnik army 2 w której pojazdy były od zawsze, sporo im zajęło (rok) aby zaimplementować pojazd.

Gra jest zamknięta, nie ma dostępu do pliku misji, bądź do modowania gry.
W praktyce oznacza to iż na chwile obecną nie będzie w grze nic czego nie przewidział dev team.
Co więcej regulamin zabrania karania graczy za zabijanie, co oznacza że jeśli ktoś ma ochotę zagrać na serwerze non pvp, nie ma takiej możliwości.


Podsumowanie.
Moja opinia jest taka, jeśli mam biegać po pustej, [m] i smutnej mapie aby zdobyć karabin i zostać zastrzelonym przez kampera w lesie, tracąc tym samym 2-3 godziny.
Wolę odpalić Battlefielda.
Tymczasem pozostanę przy DayZ Epoch na serverach non pvp z misjami.

Ocena: Gówno - chce z powrotem moje 25 euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 19:10, Phenomenalny napisał:

Co z tego że słownictwo? Bardziej trafnej recenzji tego gówna nie znajdziesz nigdzie
:)


To, że gra nie spełnia oczekiwań graczy nie upoważnia nikogo do łamania regulaminu, który akceptował czy akceptowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha!, chciałem już coś im opowiedzieć pod filmikiem, ale widzę pomyśleli i wyłączyli komentarze :P

Napociłem się ostatnio pod artykułem z dayz i rocket''cie, wiec teraz sobie już daruje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować