Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Niedługo poznamy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Grand Theft Auto V

46 postów w tym temacie

nie będzie żadnej rewolucji, nie oszukujmy się grafika w gta v nie sięga kilerom w dziedzinie grafiki jak ac unity(pomijam optymalizację) czy crysis 3, jest to port ze starych konsol wiec będzie normlanie choć z ramem mogą zaszaleć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 13:29, dawid1997214 napisał:

nie będzie żadnej rewolucji, nie oszukujmy się grafika w gta v nie sięga kilerom w dziedzinie
grafiki jak ac unity(pomijam optymalizację) czy crysis 3, jest to port ze starych konsol
wiec będzie normlanie choć z ramem mogą zaszaleć


Zamiast pisać pierdoły lepiej poczytaj.

Jeżeli już port - to z nowych konsol, nie starych. Po drugie - tekstury będą w wyższej rozdzielczości. Poza tym nie GTA nie ma komu sięgać - podaj przykład gry, która graficznie jest klasę wyżej od GTA i jest grą z otwartym światem oraz jest tak samo grywalna.

Od razu odpowiem - konkurenta brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo nie oszukujmy się - nawet na nowej generacji dupska nie urywa.
Takie trochę podpicowane GTA IV. Tu nie ma żadnej rewolucji graficznej. Nawet w AC Unity takowej nie ma, chociaż to obecnie chyba najbardziej next genowa graficznie pozycja [pomijając jej tragiczną optymalizację i fakt, że powoli idzie downgrade graficzny w patchach, na sucho, wizualnie ten tytuł naprawdę spełnił spore oczekiwania].
Pytanie za 100 pkt - czy R* da rade odpowiednio GTA V zoptymalizować. Udało im się w przypadku MP3, natomiast nie specjalnie już wyszło im LA Noir.
Generalnie - czekamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GTA V chodziło na 8-letnich konsolach, więc nie spodziewam się wygórowanych wymagań, przynajmniej tych minimalnych. A jeśli takie będą to znak, że schrzanili optymalizację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 13:49, Braveheart napisał:

> Graficznie gra nie poszaleje
A dlaczegóż to ? ;>


Kolega wyzej juz w zasadzie odpowiedzial. Nie oszukujmy sie, GTA nigdy nie bylo w czołówce wizualnych orgazmow, owszem fajnie to to wygladalo, szczegołowy swiat, duzo bajerów, itp itd, ale do prawdziwych zabijaków to nawet nie maja co podbijac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli już port - to z nowych konsol, nie starych. Po drugie - tekstury będą w wyższej
> rozdzielczości. Poza tym nie GTA nie ma komu sięgać - podaj przykład gry, która graficznie
> jest klasę wyżej od GTA i jest grą z otwartym światem oraz jest tak samo grywalna.
>
> Od razu odpowiem - konkurenta brak.

Graficznie to AC: U zjada GTA V na śniadanie i bez popicia - grywalność nie ma nic do oprawy. Raczej wątpię też, że to będzie port z nowych konsol, nie wiem jak to sobie wyobrażasz: sportowanie z pastgenów na nextgeny miałoby trwać rok, a z nextgenów na pecety (brak API itp.) trzy miesiące?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 13:55, Pietro87 napisał:

Pytanie za 100 pkt - czy R* da rade odpowiednio GTA V zoptymalizować. Udało im się w
przypadku MP3, natomiast nie specjalnie już wyszło im LA Noir.


Może dlatego, że L.A. Noire nie było robione przez Rockstar Games.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 13:50, Sipso napisał:

Pamiętacie jak GTA IV było zrobione na komputery które jeszcze nie zostały zbudowane?

GTA 4 PC miało po części zwaloną optymalizację dzięki debilizmowi które sam rockstar stworzył no i samemu GFWL.

Natomiast reszta optymalizacji polegała na tym masz więcej niż 2 fizyczne rdzenie w CPU i taktowanie co najmniej 2,5 Ghz i grafikę co najmniej na poziomie Geforce 8800 GT to masz spore szanse na to że nie będziesz miał pokazu slajdów.

Natomiast czy doprowadzą unity do stanu używalności?? Niby jest nadzieja ale trzeba pamiętać to jest ubisoft i oni mają istną zgraję antytalentów jeśli chodzi o optymalizację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> GTA V chodziło na 8-letnich konsolach, więc nie spodziewam się wygórowanych wymagań,
> przynajmniej tych minimalnych. A jeśli takie będą to znak, że schrzanili optymalizację.
Tak dla przypomnienia, chodzi o odnowioną wersję GTA 5, nie port z PS3 i X360. http://youtu.be/apRqCP5RDDE

> Jak myślicie, czy wymagania GTA V przebiją te z Assassin''s Creed: Unity?
Jeśli to prawda, że portują to goście odpowiedzialni z wersje PC Max Payna 3, to chyba o optymalizację możemy być spokojni. Źródło plotki: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=949354

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 14:27, Gumisiek2 napisał:

Może dlatego, że L.A. Noire nie było robione przez Rockstar Games.


Ekhem.. chodzi ci rozumiem o studio odpowiedzialne za LA Noir tak ? Bo samo Rockstar Games dzieli się na kilka zespołów.Wlał wylał - obie gry są z pod szyldu R*. Pytanie czy firma jako całość nauczyła się optymalizować tytuły PC czy nie - tutaj GTA V to pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować