Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prawie 13 mln graczy wkroczyło w świat Destiny

27 postów w tym temacie

Oczywiście gry nie ma na PC, bo...
a) ciężko utrzymać filmowe 30 klatek (na złość działa szybciej)
b) w strzelanki najlepiej się gra na padzie (precyzja myszki psuje całą zabawę)
c) nie po to mamy konsole nowej generacji, żeby ktoś od razu chciał grać w rozdziałce powyżej Full-HD :)

Wesołych Świąt! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jakości Destiny doskonale mówi fakt że ja i paru moich znajomych mieliśmy edycję deluxe z 2 dodatkami. Na premierze pierwszego z nich po przejściu 1 misji poszliśmy... grać w Plants vs Zombies: Garden Warfare.
Bo Bungie z braku pomysłów na cokolwiek wymyśliło że gracze... muszą przejść ponownie te same misje tylko zostaną zrzuceni w inny punkt tej samej co zawsze mapy, zobaczą 2 bronie na krzyż a tak całą resztę muszą expić od nowa niezależnie ile czasu wcześniej w nie wrzucili i mogą wyrzucić swój pancerz rajdowy który składali nie wiadomo jak długo bo teraz w sklepie jest lepszy.

Efekt? Nikomu się nie chce grać. Raz w tygodniu znajomi poświęcają 20 minut na nowy rajd żeby im coś wypadło z nowych rzeczy po czym logują się do GTA 5, Last of Us albo do innej gry i tak do następnego wtorku. Nawet nie podnoszą nowych broni bo nie widzą w tym sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście gry nie ma na PC, bo...
> a) ciężko utrzymać filmowe 30 klatek (na złość działa szybciej)
> b) w strzelanki najlepiej się gra na padzie (precyzja myszki psuje całą zabawę)
> c) nie po to mamy konsole nowej generacji, żeby ktoś od razu chciał grać w rozdziałce
> powyżej Full-HD :)
>
> Wesołych Świąt! :D
Gry nie ma na PC bo one pachną kupą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" w strzelanki najlepiej się gra na padzie (precyzja myszki psuje całą zabawę)"
-----------
Nie tyle precyzja, co zabawę psuje rwana praca kamery i nierealistyczne obroty bronią 720 i więcej stopni (zależy od ustawień dpi myszy). Do słabej imersji przyczynia się też konstrukcja myszy: klikanie paluszkiem nie ma nic wspólnego z naciskaniem na spust, a brak siłownika powoduje, że grając myszką możemy wczuć się jedynie w strzelanie pistoletem na wodę :-)

"ciężko utrzymać filmowe 30 klatek (na złość działa szybciej)"
---------
Życzę każdej grze na PC tak świetnego silnika i takiej optymalizacji jaką ma Destiny. Gdyby tego nie napisano nie zgadłbyś, że to ''tylko'' 30 klatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na PC nie ma i nie sprzedałaby się na tej platformie, a to dlatego:

- Gra nie posiada wbudowanego voice i text chatu.
- Nie ma trade''a
- Do Coop''a nie ma systemu matchmaking by w grze znaleźć sobie choćby randoma.
- Gra jest praktycznie pusta jesli chodzi o content.
- No i najważniejsze na PC jest o wiele konkurencja jeśli chodzi o ten typ gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Życzę każdej grze na PC tak świetnego silnika i takiej optymalizacji jaką ma Destiny.
> Gdyby tego nie napisano nie zgadłbyś, że to ''tylko'' 30 klatek

To już było tyle razy wałkowane, że aż się słabo robi, różnicę zawsze było widać i będzie widać i nie chodzi tutaj o jakieś wojny czy o to czy ktoś od kogoś jest lepszy, po prostu widać, a jeśli ktoś nie widzi to naprawdę ma problem z odbiorem bodźców wzrokowych.
Komentarz o myszce jest taki, że ręce opadają... chyba, że to sarkazm, który ciężko mi było wyczuć przez tekst.
Samej gry nie ma na PC, ale czego się spodziewać, Bungie nie słynie specjalnie z robienia gier na PC, a i nie wiem czy jest czego żałować. Zbyt wiele naczytałem się komentarzy w stylu tego od dariuszap.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodajmy do tego, że 30 fps nawet ogranicza pada.

Gram w Batman: Arkham City i czuć nawet na padzie różnicę między 30 a 60 klatkami na sekundę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> - Do Coop''a nie ma systemu matchmaking by w grze znaleźć sobie choćby randoma.

To stwierdzenie nie jest prawdziwe. Nie jest on zaimplementowany do każdego rodzaju rozgrywki ale jest.

> - No i najważniejsze na PC jest o wiele konkurencja jeśli chodzi o ten typ gier.

Jestem zainteresowany jakimś przykładami. W moim odczuci Destiny spełniło się najlepiej dla graczy zainteresowanych grą wspólną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> - No i najważniejsze na PC jest o wiele konkurencja jeśli chodzi o ten typ gier.
>
>


Czyli? Wszystkie wartościowe FPS''y z PC są także na konsolach? To chyba na konsolach jest dużo większa konkurencja jeśli chodzi o ten typ gier (Killzone, Halo )


Co do komentarzy o 30FPS i 60FPS to ludzie nie mają pojęcia o czym piszą. Szybkość działania gry to wybór developera. Nawet gdyby konsole miały kosmiczną moc 10ciu Tytanów w SLI i procek z kosmosu to część autorów i tak wybrałoby 30FPS by jeszcze bardziej wykorzystać moc obliczeniową na piękną grafikę.

30 FPS w zupełności wystarczy do tego typu gier. Większość osób na PC i tak gra w 30FPS i nawet o tym nie wiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.12.2014 o 13:48, Mrocz napisał:

Co do komentarzy o 30FPS i 60FPS to ludzie nie mają pojęcia o czym piszą. Szybkość działania
gry to wybór developera. Nawet gdyby konsole miały kosmiczną moc 10ciu Tytanów w SLI
i procek z kosmosu to część autorów i tak wybrałoby 30FPS by jeszcze bardziej wykorzystać
moc obliczeniową na piękną grafikę.

30 FPS w zupełności wystarczy do tego typu gier. Większość osób na PC i tak gra w 30FPS
i nawet o tym nie wiedzą.


Powody są mało istotne, istotne jest natomiast to, że niektorzy wciąż próbują wmówić ludziom, że różnicy nie ma i jej nie widać, a swoją drogą skoro na pc jest i 60 fpsów i ładniejsza grafika znaczy, że się da. Technologia graficzna jest w takim punkcie w jakim jest i można iść w 100% w grafikę poświęcając na to wszystkie zasoby i mordując gameplay albo utrzymać grafikę na tym poziomie jaki w tej chwili widujemy, przynajmniej póki nie rozwinie się technologia i zwiększać optymalizację tak żeby mieć dużo klatek, dobrą grafikę i jeszcze nie stracić na rozgrywce. Deweloprzy nie mają nieograniczonego budżetu, żeby tworzyć takie produkcje, które w pełni wykorzystywałby moc obliczeniową "10ciu Tytanów w SLI i procka z kosmosu". Konsole są słabsze, ale czy to źle? Mają optymalizacje, są tanie i wygodne w użytkowaniu i tyle, jakbym miał komuś, kto szuka tylko rozrywki, polecać platformę do grania to bym polecał konsolę mimo, że sam gram na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2014 o 11:41, Afgncap napisał:

Bungie nie słynie specjalnie z robienia
gier na PC


Bungie wyrosło na pecetach, gdyby nie sukces dwóch pierwszych części Myth (trzecią robił już kto inny) to teraz najpewniej nie byłoby ani Halo ani Destiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Powody są mało istotne, istotne jest natomiast to, że niektorzy wciąż próbują wmówić
> ludziom, że różnicy nie ma i jej nie widać, a swoją drogą skoro na pc jest i 60 fpsów
> i ładniejsza grafika znaczy, że się da. Technologia graficzna jest w takim punkcie w
> jakim jest i można iść w 100% w grafikę poświęcając na to wszystkie zasoby i mordując
> gameplay albo utrzymać grafikę na tym poziomie jaki w tej chwili widujemy, przynajmniej
> póki nie rozwinie się technologia i zwiększać optymalizację tak żeby mieć dużo klatek,
> dobrą grafikę i jeszcze nie stracić na rozgrywce. Deweloprzy nie mają nieograniczonego
> budżetu, żeby tworzyć takie produkcje, które w pełni wykorzystywałby moc obliczeniową
> "10ciu Tytanów w SLI i procka z kosmosu". Konsole są słabsze, ale czy to źle? Mają optymalizacje,
> są tanie i wygodne w użytkowaniu i tyle, jakbym miał komuś, kto szuka tylko rozrywki,
> polecać platformę do grania to bym polecał konsolę mimo, że sam gram na PC.

No dobra, ale PC ma otwartą architekturę. Zawsze po pewnym czasie wyjdzie sprzęt, który umożliwi odpalenie gry szybciej. Co wcale nie jest dobre, bo pogarsza to optymalizację. W konsolach mamy zamkniętą architekturę i obojętnie jaka moc by nie była producent może wykorzystać 100% mocy platformy i ma pewność, że gra zawsze będzie działała tak jak ją zaprogramuje (pomijam partactwo typu AC:Unity). Może dzięki temu podjąć decyzję o 60FPS lub 30FPS i jeszcze lepsza grafika. Zresztą z tego co się orientuje na PC też tak trochę jest. AC Unity ma tak spierniczoną optymalizację, że obecnie kompy za 5 kafli nie potrafią uciągnąć jej w pełni możliwości. Zobaczymy to dopiero za parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.12.2014 o 14:56, Mrocz napisał:

No dobra, ale PC ma otwartą architekturę. Zawsze po pewnym czasie wyjdzie sprzęt, który
umożliwi odpalenie gry szybciej. Co wcale nie jest dobre, bo pogarsza to optymalizację.
W konsolach mamy zamkniętą architekturę i obojętnie jaka moc by nie była producent może
wykorzystać 100% mocy platformy i ma pewność, że gra zawsze będzie działała tak jak ją
zaprogramuje (pomijam partactwo typu AC:Unity). Może dzięki temu podjąć decyzję o 60FPS
lub 30FPS i jeszcze lepsza grafika. Zresztą z tego co się orientuje na PC też tak trochę
jest. AC Unity ma tak spierniczoną optymalizację, że obecnie kompy za 5 kafli nie potrafią
uciągnąć jej w pełni możliwości. Zobaczymy to dopiero za parę lat.


Oczywiście, tylko optymalizować można jedynie do pewnego momentu. No i fakt na konsolach taki wybór istnieje, ale właśnie przez zamkniętą architekturę i gdyby chcieli mieć ten sam poziom graficzny co teraz plus do tego 60 fpsów i full hp to konsola by musiała niestety mocno podrosnąć w cenie. Znowu przy otwartej architekturze liczy się budżet produkcji bo niby możemy robić wszystko uber i piękne ale wyjdzie nam benchmark bo zasoby są jednak ograniczone. Tak czy siak najbardziej chodziło mi o to, że różnica w płynności nie jest zmyślona, istnieje i ma się dobrze. Nawet jak pokazałem znajomej filmik na YT w 60 klatkach to od razu zauważyła, że coś jest nie tak. To samo po obejrzeniu hobbita w bodajże 48 klatkach (?) niewtajemniczonym ludziom coś nie grało tylko nie wiedzieli do końca co.

@Bambusek
Ja wiem na czym Bungie wyrosło co nie znaczy, że teraz się tym zajmują albo, że z tego słyną. Na dzień dzisiejszy jak zapytasz kogoś o Bungie to usłyszysz Halo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Tak czy siak najbardziej chodziło mi o to, że różnica w płynności nie jest
> zmyślona, istnieje i ma się dobrze. Nawet jak pokazałem znajomej filmik na YT w 60 klatkach
> to od razu zauważyła, że coś jest nie tak. To samo po obejrzeniu hobbita w bodajże 48
> klatkach (?) niewtajemniczonym ludziom coś nie grało tylko nie wiedzieli do końca co.
>
> @Bambusek
> Ja wiem na czym Bungie wyrosło co nie znaczy, że teraz się tym zajmują albo, że z tego
> słyną. Na dzień dzisiejszy jak zapytasz kogoś o Bungie to usłyszysz Halo.

Oczywiście, że istnieje :) Z tym, że często 30 FPS w zupełności wystarcza do czerpania radości z grania, a nie jak niektórzy twierdzą, że jest niegrywalne :) Przykładem jest DriveClub gdzie stałe jak beton 30FPS zupełnie nie przeszkadza w grze ;)

Wiadomo w niektóre gry lepiej się gra jak jest 60FPS, ale w przypadku Destiny to 30FPS kompletnie nie boli bo w większości przypadków gramy w Coopie a nie vs. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.12.2014 o 16:01, Mrocz napisał:

Oczywiście, że istnieje :) Z tym, że często 30 FPS w zupełności wystarcza do czerpania
radości z grania, a nie jak niektórzy twierdzą, że jest niegrywalne :) Przykładem jest
DriveClub gdzie stałe jak beton 30FPS zupełnie nie przeszkadza w grze ;)

Wiadomo w niektóre gry lepiej się gra jak jest 60FPS, ale w przypadku Destiny to 30FPS
kompletnie nie boli bo w większości przypadków gramy w Coopie a nie vs. :)


Z perspektywy osoby, która nie tak dawno grała jeszcze na budżetowym kilkuletnim lapku powiem, że 30 klatek jest zadowalające, ale wiadomo przyjemniej jest przy 60 i muszę zaznaczyć, że bardziej rażą mnie spadki fpsów ze stałej wartości niż ich konkretna ilość, no chyba, że poniżej 20. To już wolę mieć ciągle 30 ale wiedzieć, że na pewno będzie zawsze te 30 niż 60 ze spadkami do 30, bo to niesamowicie rozprasza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2014 o 14:36, Bambusek napisał:

Bungie wyrosło na pecetach, gdyby nie sukces dwóch pierwszych części Myth (trzecią robił
już kto inny) to teraz najpewniej nie byłoby ani Halo ani Destiny.

Co nie zmienia faktu, że później PC niestety porzucili. Potem już "rośli" wyłącznie na konsolach i nie wygląda na to, że taki stan rzeczy ulegnie zmianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować