Zaloguj się, aby obserwować  
Jolanta2004

FRATER

806 postów w tym temacie

Ja tam wole golema bo przynajmniej odrzuca przeciwnikow i ma wiecej zycia dzieki czemu lepiej tankuje :)

ps.ja juz a akcie 2 smigam w etiopi xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 18:46, Daimon_Frey napisał:

Zawalczyłem sobie raz jeszcze. Tym razem udokumentowałem to obrazkiem

>*snip*
1. Faktycznie, macki rozwala sie bardzo latwo - sadzilem, ze sa niesmiertelne, gdyz po nacisnieciu "Alt" nie wyswietlal sie im pasek zycia. Ale czasem im sie wyswietla - to jakis blad, powinien sie wyswietlac zawsze.

2. Nie moge zastosowac dokladnie Twoich wskazowek, poniewaz Hydropsa atakuje z drugiej strony. Problem mam taki: nie moge rozwalic tych macek wokol Dropsa, bo sa za blisko (by strzelic, musze podejsc) i zaczyna on puszczac na mnie gazy. Ale gdy przywolam Golema i "zaznacze" mu Dropsa jako cel, wtedy golem idzie tam, pojawiaja sie macki, zaczynaja go mlocic i golem zaczyna prac sie z nimi, zamiast z Dropsem. Ginie po parunastu sekundach (Hpkow ma okolo 600, rozwijalem go "rownomiernie").
Nie mam pojecia jak osiagnac to, by Drops zmienil pozycje. Raz juz zniknal, ale pojawil sie z powrotem w tym samym miejscu. Musze jakos chyba losowo poprobowac. Jesli ustawie sie za drzewem, jak idiota wali ogniem w drzewo, by po jakiejs minucie przestac. Ale gdy tylko wychyne zza tego drzewa, zaczyna znowu.

Dzieki za screeny i pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Daimon_Frey:

Hehe, okazuje sie, ze miejsce, ktore mi wskazales sluzy chyba wlasnie do tego, by wymuszac ciagla zmiane miejsca na Dropsie... w koncu sie udalo.

Podziele sie odkryciem. Otoz XPki dostaje sie takze po ciosie, a nie tylko po usmierceniu przeciwnika! (Zauwazylem, iz moj golem dostal poziom po kolejnym ciosie zadanym Dropsowi.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 19:35, Kubeczek77 napisał:

Są głosy postaci ?? Nie mówcie że nie...

Nie ma. :/ Przynajmniej u mnie. :) Chociaż dla mnie nie jest to jakaś wielka strata, bo i tak zazwyczaj słucham "swojej" muzyki podczas grania. :P Niedawno walczyłem z Przeklętym i mam pytanie: czy każda walka z jakims bossem (Przeklęty chyba nim jest :)) polega na tym, że trzeba atakować wroga, później uciec (bo wróg podbiegnie) i znowu atakować? I tak w kółko, aż koleś podnie? Ja gram magiem i właśnie tak miałem podczas walki z Przeklętym. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 19:50, matiz123 napisał:

> Są głosy postaci ?? Nie mówcie że nie...
Nie ma. :/ Przynajmniej u mnie. :) Chociaż dla mnie nie jest to jakaś wielka strata, bo i tak
zazwyczaj słucham "swojej" muzyki podczas grania. :P Niedawno walczyłem z Przeklętym i mam
pytanie: czy każda walka z jakims bossem (Przeklęty chyba nim jest :)) polega na tym, że trzeba
atakować wroga, później uciec (bo wróg podbiegnie) i znowu atakować? I tak w kółko, aż koleś
podnie? Ja gram magiem i właśnie tak miałem podczas walki z Przeklętym. :/


No ja tak robie chodz nie uzywam czarow a KM :) generalnie probuje tylko omijac ataki wrogow a golem robi swoje...teraz gdy dmg mam takie jak golem to on tankuje a ja strzelam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 19:50, matiz123 napisał:

> Są głosy postaci ?? Nie mówcie że nie...
Nie ma. :/ Przynajmniej u mnie. :) Chociaż dla mnie nie jest to jakaś wielka strata, bo i tak
zazwyczaj słucham "swojej" muzyki podczas grania. :P

To co to za lipa jest?? Tak było zapowiadane że taki hit, w Cd-Action się podniecali że wielka gra, będzie mogła powalczyć z TQ...pff. A tu głosów nawet nie ma...:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, to ta gra nawet bez glosow i z zalosnym tekstem daje rade... na pewno bardziej mnie wciagnela, niz TQ (choc mialem tylko demo). I to zapominajac o tym, ze TQ ma niby byc wysokobudzetowa produkcja za 100zl, a Frater jest dodany za darmo do pisma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 20:10, Kubeczek77 napisał:

To co to za lipa jest?? Tak było zapowiadane że taki hit, w Cd-Action się podniecali że wielka
gra, będzie mogła powalczyć z TQ...pff. A tu głosów nawet nie ma...:]


Ja generalnie nawet jak sa glosy to szybciej czytam i przerywam to co mowia i moge sie zalozyc ze wiekszosc tak robi wiec nie widze aby brak glosow byl jakims duzym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 20:19, Elwro napisał:

Jak dla mnie, to ta gra nawet bez glosow i z zalosnym tekstem daje rade... na pewno bardziej
mnie wciagnela, niz TQ (choc mialem tylko demo). I to zapominajac o tym, ze TQ ma niby byc
wysokobudzetowa produkcja za 100zl, a Frater jest dodany za darmo do pisma.



To ja juz wole TQ jest w "normalnych realiach" a nie jakies tam potwory, a wogule to frather nie ma multi :(((((((((((((((((
Pozdro ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 21:18, marcin1930 napisał:

a w ogóle to Frater
nie ma multi :(((((((((((((((((
Pozdro ;)

No jasne, faktycznie, brak multi to wada. Pamietam sesje Diablo 1 z kumplem przez kabel rownolegly :-) To byly czasy...
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra nadal mi sie podoba, ale widac np. ze tworcy nie zalapali, o co chodzi w samym pomysle na "niezidentyfikowane przedmioty". Otoz, jesli z potwora wypada "Odzywczy pas Studni", to jest to naprawde duzo informacji i nie nalezy potem go oznaczac etykieta "przedmiot niezidentyfikowany" - pozostaja do ustalenia tylko parametry ilosciowe. W takich przypadkach powinna byc z poczatku widoczna tylko podstawowa nazwa przedmiotu ("Pas"), a pelna pojawiac sie po identyfikacji.
Ktora zreszta wcale nie zawsze sie oplaca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2006 o 21:18, marcin1930 napisał:

To ja juz wole TQ jest w "normalnych realiach" a nie jakies tam potwory(...)

Buhahaha... a gdzie w TQ masz realia? Ani jednego "ludzia" jako przeciwnika. Same zwierzołaki. A może neandertale w oriencie?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos tu gra "miesniakiem" (tzn. miecz w lapie i jazda na wroga). Jaka strategia najlepsza?
I jak z trudnoscia gry? (czy duzo trudniej/latwiej niz inna profesja)
Na razie butelki Hp to leca mi jak woda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2006 o 09:14, mieru napisał:

Czy ktos tu gra "miesniakiem" (tzn. miecz w lapie i jazda na wroga). Jaka strategia najlepsza?
I jak z trudnoscia gry? (czy duzo trudniej/latwiej niz inna profesja)
Na razie butelki Hp to leca mi jak woda


Ja wojownikiem gralem ostatnio w demie, a w pełniaku gram łowczynią. W prównaniu do woja(z demka) walka kobitką jest o niebo lepsza. Eliksirów życia zużywam w niewielkich ilościach, a sprzęt szybko się nie niszczy - w przeciwnieństwie do walki wlaśnie Tong Wong''iem. Tak jak przy każdym wojowniku taktyki jako takiej nie ma - wystarczy, że pakujesz w siłę i coś tam jeszcze raz kiedyś do żywotności dodasz i jest OK - natomiast jeżeli chodzi o umiejętności - na początek oczywiście dobicie lub odstrasznie, sprint też się przyda. Resztę sobie dobierzesz według uznania(czyt. jeżeli masz np. trudności z likantropami to możesz sobie wziąśc umiejętnośc światła - dokładnej nazwy nie pamiętam, ale wiem, że osłabia nocne potwory). Myślę, że w kwestii trudności to walka nie zmieniła się za bardzo od czasów demka, więc te rady powinn byc dobra - o ile to można nazwac radami, ponieważ przy walce wojem takowych za bardzo nie trzeba - w każdym h''n''s wojownicy są prości do rozwijania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczalem grac postacia strzelajaca ale szybko zrezygnowalem jak okazalo sie ze postac nie strzela poki nie podejdzie na odpowiednia odleglosc do stwora (nie mozna sobie w powietrze postrzelac).
Troche smieszne ze aby ogos postrzelic z rewolweru postac prawie "wlazi" na ofiare

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2006 o 11:04, mieru napisał:

Zaczalem grac postacia strzelajaca ale szybko zrezygnowalem jak okazalo sie ze postac nie strzela
poki nie podejdzie na odpowiednia odleglosc do stwora (nie mozna sobie w powietrze postrzelac).
Troche smieszne ze aby ogos postrzelic z rewolweru postac prawie "wlazi" na ofiare


I tu jest minus łowczyni - trzymaj się zdala od wszelkiej maści obrzynów czy rewolwerów - mają badziewny zasięg(1 krok) i już lepiej jest wtedy rozwalac mieczem. Ja mam 16 level i jak na razię jedynymi słusznymi broniami są łuki i kusze - reszta jest - nomen omen - do pupci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miseniaczkiem gra sie bardzo przyjemnie, niestety porownac nie moge z zadna inna profesja, poniewaz nie uzywalem :-P
Buteleczek sie pozniej uzywa troszke mniej, co nie znaczy ze malo (nie ma sily zeby znalezc odpowiednia ilosc, trzeba kupowac), najwieksza jednak wada jest ilosc zlota jaka trzeba wydawac na naprawy i to nawet w momencie gdy skill zmniejszajacy zuzycie juz jest na 2. Okolo 5k za naprawe sprzetu na poziomie zuzycia okolo 20-30% ledwo pozwala na wyjscie na swoje.
Generalnie jedna z lepszych gierek z CDA w ostatnim czasie.

No to ide zaklikac jeszcze troszke potworow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem cda z pełną wersją fratera. Zainstalowałem i jak dochodzę do domu alchemików to mi grę wywala. Dalczego tak jest???? Mam zaistalowane najnowsze sterowniki do karty graficznej. Proszę o szybką pomoc.

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować